Skocz do zawartości

Carnal

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Carnal

  • Urodziny 28.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 GT 112KM (PB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. ja zwykle opieram się na danych innych użyszkodników, np. z autocentrum.pl: http://www.autocentrum.pl/spalanie/volkswagen/passat/b5/silnik-benzynowy-1.8-20v-125km-1996-2000/
  2. Dobra, swoje naprawiłem W razie podobnej sytuacji u Was proponuję sprawdzić przekaźnik odcinający pompę paliwową oraz połączenia elektryczne - u mnie to właśnie słaby styk przy przekaźniku.
  3. Hej, Mam problem z instalacją u siebie. Instalacja 1 generacji, z regulacją śrubą. Problem jest taki, że coś strzela w sterowniku/centralce/przełączniku jakby było zwarcie. Podmiana na inny nic nie daje. Jakieś pomysły może co innego może to powodować? Nie reaguje na żadną zmianę przełącznika 3 poziomowego, przełącza się sam na benzynę i miga czerwona dioda od niej z intensywnością strzelania/zwarcia.
  4. ale nie jest czasem odwrotnie zamontowany?
  5. Carnal

    Maglownica B4 i B3

    nie powinno być żadnej różnicy, ja u siebie mam z Corrado wstawiony jedyne na co musisz zwrócić uwagę, to przewody i ich mocowanie do pompy wspomagania, albo je po prostu przekręcić ze starego magla
  6. 2.06 - II Runda Mistrzostw Polski we Freestyle Motocrossie SKILLZ UP Mam zaszczyt zaprosić Was na wydarzenie, którego jestem współorganizatorem. Impreza wystartowała w zaszłym roku i ma za zadanie przede wszystkim promować polską scenę FMX, a tak się składa, że z naszej części Polski wywodzą się 3 najważniejsi riderzy Skillz Up Cup to 3 godziny niezapomnianych emocji zarówno dla fanów motoryzacji z benzyną we krwi jak i idealny patent na świętowanie dnia dziecka w rodzinnym gronie. Oprócz Mistrzostw Polski we Freestyle Motocrossie po raz pierwszy w Polsce rozegrany zostanie także ekstremalny turniej interdyscyplinarny. Drużyny składające się z freestyle’owca, żużlowca, żużlowca na quadzie oraz kierowcy rajdowego pod wodzą kapitana Zastalu Marcina Chodkiewicza oraz kapitana Falubazu Piotra Protasiewicza będą rywalizować ze sobą w kilku konkurencjach. Każdy z członków zespołu będzie miał szansę pokazać się z jak najlepszej strony i zdobyć cenne punkty dla teamu startując w swojej koronnej dyscyplinie. Taki format zmagań to gwarancja wielkich emocji i niezapomnianych wrażeń! Świetnym uzupełnieniem będzie występ zawodników na BMX’ach i MTB z Mistrzem Polski i Mistrzem Niemiec "Piretem" na czele. Nie zabraknie też pokazów freestyle’u na quadach oraz pięknych Skillz Girlz. Dodatkowo będziecie mogli zakupić limitowane gadżety Skillz Up i EAT MY DIRT z nowego sortu. Ponadto Organizator zapewnia widzom bezpośrednie spotkanie z zawodnikami wszystkich dyscyplin bezpośrednio przed zawodami podczas Pit Party. Tak blisko jeszcze nie byliście! Skillz Up to coś więcej, niż tylko Mistrzostwa Polski FMX. To święto wszystkich miłośników motoryzacji w każdej odmianie, niezależnie od wieku! Z dwoma kluczowymi partnerami cyklu, czyli otoMoto i Rockstar Energy Drink wspierającymi naszą pasję dla motoryzacji oraz sportów akcji gwarantujemy wielkie emocje! Bilety na rundę zielonogórską już do nabycia!! Znajdziecie je na: http://www.abilet.pl oraz http://www.kupbilet.pl Harmonogram zawodów 15.00 – Otwarcie bram 15:30 – Pit party 16.00 – Rozpoczęcie imprezy 16.10 – Prezentacja zawodników 16.20 – Freestyle Motocross – kwalifikacje MP 16.50 – BMX + MTB – show 17.00 – Wyścig 1 - Quad Speedway V.S Quad Speedway 17.05 – Wyścig 2 - Speedway V.S Speedway 17.10 – Wyścig 3 - samochód V.S samochód 17.15 – Freestyle Motocross – Step Up - konkurs skoków wzwyż 17:30 – 17:45 Przerwa 17.45 – Supercross – Zawodnicy w wieku od 4-8 lat 17:55 – Freestyle Motocross wyścig Speed ‘n’ Skillz 18.10 – Wyścig 4 - Speedway V.S Quad Speedway 18.15 – Wyścig 5 – Quad Speedway V.S samochód 18.20 – Wyścig 6 - samochód V.S Speedway 18.25 – Freestyle Motocross - Best Whip 18.35 – BMX V.S MTB 18.35 – Freestyle Motocross – finał II rundy MP 18.50 – Miniflip show 18.55 – Niespodzianka 19.00 – 19.20 - Wręczenie nagród i sesja autografów Zapraszam na wydarzenie na mordoksiążce: https://www.facebook.com/events/343278575720736/ Stronę Skillz Up: https://www.facebook.com/skillzupcup oraz skillzup.pl Link do plakatu w pełnym rozmiarze: http://img594.imageshack.us/img594/1368/skillzupzielonagora.jpg
  7. U mnie jak walnęło w dolot, to do tej pory się zbieram.. Na początek sprawdź jak to łazi na benzynie, U mnie uwalony był czujnik Hall'a. Następnie sprawdź jednak ten rozrząd/zapłon - ja miałem rozrząd przestawiony o sporo stopni - znaki na kole jak w 2e, sugeruj się znakiem na kole przy głowicy po wewen. stronie. Dalej u mnie sprawdzałem kompa/sterownik - taki sam jak w 1/8 RP czyli powszechny.. i jeszcze mi został tylko silnik krokowy.. Mam nadzieję, że u Ciebie wyjdzie łatwiej i taniej ^^
  8. Sorry za odkop. Zrobiło się cieplej więc miałem chwilę na miernik. Krokowiec dostaje 12V, przepływka ~5V, silnik nadal nie bangla jak powinien Może jednak jest to kwestia "zawieszonego" krokowca? Zatarł się np. na jednej pozycji i mimo, że czuć i słychać, że coś tam w nim pracuje to nie otwiera/zamyka się? Już mi powoli pomysłów brak
  9. Sorry za odkop, Sprawdziłem, pracuje na benzynie gdy jest rozgrzany, kulawo, ale pracuje. Niestety przy obecnych temperaturach ciężko jest mierzyć cokolwiek na parkingu, więc z elektryką się wstrzymam do cieplejszej aury i może w jakimś podziemnym parkingu pokombinuję.
  10. To nie sterownik - Digifant/komputer. Podmieniałem na inny jest tak samo. Faktycznie sprawdzę napięcie przy samym krokowcu czy dochodzi. Jeśli tak, to znaczy, że krokowiec(albo reg. ciśnienia paliwa), jeśli nie to kabel. Dzięki Włodku. Co do przepływki, to wystarczy zmierzyć czy w ogóle jest napięcie jakiekolwiek po przekręceniu zapłonu czy coś więcej? Klapka chodzi bez problemu.
  11. Sorry, za głupie pytanie, ale gdzie go odnajdę? No i pytanie nr 2, za co odpowiada silnik krokowy w takim razie i co jeszcze odpowiada za wolne obroty/ssanie?
  12. Reset nie pomógł, sondy brak. W przepustnicy nie ma czegoś takiego, do PB[przynajmniej mojego], b.podobny do 2E, ale czegoś takiego nie ma. I wcześniej to działało Obstawiam coś mechanicznego, a nie związanego z elektryką. A kwestia wolnych obrotów na gazie - jest założony prosty stag, i walo gazem w dolot, więc mechaniczne podkręcenie mieszanki rozwiązało problem, ale ssania brak nadal. Stąd przypuszczenie, że to krokowiec.
  13. Dobra, skoro już odgrzebane.. U mnie był problem z Hall'em, walnęło na gazie, wywaliło zabezpieczenie w dolocie i zdechł. Po wymianie Halla i ustawieniu rozrządu(jak się okazało był przestawiony) na gazie pali, po odpowiedniej regulacji, ale bez ssania, a na benzynie nawet nie odpala. Jeśli się go przerzuci z gazu na benę, to działa tylko jeśli trzyma się wciśnięty pedał gazu. Jakieś złote myśli może chłopaki? Obstawiam silnik krokowy, ale nie jestem pewien, a to jest wydatek, więc na ślepo nie chcę ryzykować, auto i tak za dużo mnie już kosztuje Help? pzdr p.s. zapłon ustawiony prawidłowo, świece, kable i kopułka nowe. Dolot obstawiam, że nie jest naruszony, bo zachowuje się inaczej niż przy dziurze w dolocie na poprzedniej, przed usterkowej konfiguracji. p.s.2: czujnik temperatury to też nie w tę stronę.
  14. Mój padre podsunął mi pomysł z niedomagającą pompą paliwa, a w zasadzie z zbyt słabą dawką, lub zbyt słabym ciśnieniem paliwa.. więc albo przepływka, albo pompa - to moje typy. Za dotychczasową pomoc dziękuję niezmiernie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności