Skocz do zawartości
Taperson

Piszczy po zmianie zegarow

Rekomendowane odpowiedzi

pojawił mi sie problem z którym nie spotkałem sie czytając tematy na forum związane z podmianka.

Otóż u mnie jest problem z piszczeniem/świeceniem oleju. Pasek ABS bez obrotka dostaje zegary z 2E z obrokiem. kierunki wtyczki i cala reszta sie zgadza i hula jak ta lala. ale po jakiś 10km jazdy na nowych zegarkach olej piszczy/świeci jak szalony. zakładam stare i nic cisza. wiec wkładam nowe i znów to samo 10km i piszczy.

co ciekawe jak zaczyna piszczeć biorę auto na luz dodaje gazu, obroty 3tysie i przestaje piszczeć. ale po prze-gazowaniu problem znów powraca lecz w mniej regularnych odstępach czasu, raz to i ponad 30 min jazdy byl spokój a za innym razem po 200m znowu zaczęło piszczeć i świecić.

co z tym fantem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pojawił mi sie problem z którym nie spotkałem sie czytając tematy na forum związane z podmianka.

Otóż u mnie jest problem z piszczeniem/świeceniem oleju. Pasek ABS bez obrotka dostaje zegary z 2E z obrokiem. kierunki wtyczki i cala reszta sie zgadza i hula jak ta lala. ale po jakiś 10km jazdy na nowych zegarkach olej piszczy/świeci jak szalony. zakładam stare i nic cisza. wiec wkładam nowe i znów to samo 10km i piszczy.

co ciekawe jak zaczyna piszczeć biorę auto na luz dodaje gazu, obroty 3tysie i przestaje piszczeć. ale po prze-gazowaniu problem znów powraca lecz w mniej regularnych odstępach czasu, raz to i ponad 30 min jazdy byl spokój a za innym razem po 200m znowu zaczęło piszczeć i świecić.

co z tym fantem ??

a zimne luty na nowym liczniku sprawdzałeś ścieżki na płytce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj tak jak zacznie piszczeć to odepnij czujnik ciśnienia oleju ten na bloku silnika.Jak przestanie to masz przyczynę teraz musisz poszukać powodu,albo czujnik albo pompa oleju,ewentualnie filtr oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj tak jak zacznie piszczeć to odepnij czujnik ciśnienia oleju ten na bloku silnika.Jak przestanie to masz przyczynę teraz musisz poszukać powodu,albo czujnik albo pompa oleju,ewentualnie filtr oleju

 

na pewno nic z tych rzeczy bo po podłączeniu ponownym starego licznika nic nie piszczy.

 

 

luty wyglądają na porządne ale jak to zimne luty nigdy do końca nie wiadomo.

Natomiast czy jest jakikolwiek inny czynnik ktory możne powodować takie zachowanie? nie wiem - może brak jakiegoś czujnika oleju lub inny jego rodzaj ??

czy jest to usterka wyłącznie po stronie licznika?

Edytowane przez Taperson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
inny jego rodzaj ??

I tu najprawdopodobniej sam sobie odpowiedziałeś. Miałem identyczną sytuacje w golfie mk3, miałem silnik 1,4 i zmieniałem licznik na taki z obrotomierzem z jakiegoś wiekszego nie pamietam teraz jakiego silnika i też mi zapalała się kontrolka i wył byzzer o ciśnienia oleju. Zmieniłem czujnik oleju i problem znikł.

Edytowane przez driver187

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem w poście 3 że to może być czujnik oleju.

Dodam że w silniku 2E są dwa czujniki.

Edytowane przez fundil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm to moze inaczej:)

w ABS sa dwa czujniki oleju na filtrze - to wiem bo widzę ze sa:)- i czy one sa podpięte czy nie to i tak brzęczy. po za tym skoro mówicie ze czujnik to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na filtrze jest jeden czujnik ten drugi jest od MFA drugi jest na bloku silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a gdzie jest ten na bloku? bo może jak go przegapiłem.

 

skoro mówicie ze czujnik to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem
a co z odp na to pytanie?? Edytowane przez Taperson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to dlaczego na starym liczniku nie brzęczy?? bo tego nie rozumiem

No to wszystko jasne....to licznik jest winny...zbyt niskie napięcie, brak masy,luty, itd...

a gdzie jest ten na bloku?

Jak już jest to po przeciwnej od rozrządu nad króćcem wodnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadam głupie pytanie, czy na starych zegarach po przekręceniu stacyjki w ogóle włącza się lampka od oleju? Ja tak u siebie miałem odłączone w zegarach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to wszystko jasne....to licznik jest winny...zbyt niskie napięcie, brak masy,luty, itd...

 

ciag dalszy przeprawy..

licznik u mnie działa bez zarzutu, mój u ojca tez piszczy. przekładam czujniki oleju moje do ojca i tez piszczy. przekładam czujniki ojca do mnie i u mnie nic nie piszczy.

jakieś propozycje ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nie jest tak że Twój czujnik w głowicy jest biały, a ojcowy czarny lub szary?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj teraz mnie zastrzel bo nie pamiętam dokładnie który kolor byl u kogo:)

ale wsumie to nie ma znaczenia bo przecież przekładałem ojcowe do siebie i bylo cicho a z moimi u ojca i tak piszczało( moje czujniki i mój licznik u ojca i piszczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to będzie to - wsadź czarny lub szary czujnik do głowicy i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do głowicy

pokaz mi na fotce z silnikiem ABS gdzei to dokładnie jest. bo jakoś nie moge tego zobaczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, w ABS są oba czujniki w uchwycie fitlra oleju. Chodzi o czujnik z żółtym kablem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry, w ABS są oba czujniki w uchwycie fitlra oleju. Chodzi o czujnik z żółtym kablem.

no wlasnie ale ja te obydwa czujniki od siebie wkręciłem u ojca i tez piszczało tak jak pisałem wcześniej

wiec szczerze to bym odstawił te czujniki bo to cos innego musi byc skoro ten licznik u mnie na moich czujnikach nie piszczy a u ojac na moich czujnikach piszczy. wiec ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności