gulu666 Zgłoś #1 Napisano 1 Maja 2011 Witam. Mam Passata 1.8 20V APT z sekwencyjnym gazem i zauważyłem ze pali tyle samo czy mu cisne czy nie. Tzn Pali 11-12l gazu bez wzgledu czy jade na trasie 80km/h czy w mieście w korkach. Troche dziwne dla mnie. Moj znajomy ma Octavie 2.0 115KM tez w sekwencji i jak jedzie ekonomicznie na trasie potrafi zejść do 8l/100km. Co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #2 Napisano 1 Maja 2011 Witam.Mam Passata 1.8 20V APT z sekwencyjnym gazem i zauważyłem ze pali tyle samo czy mu cisne czy nie. Tzn Pali 11-12l gazu bez wzgledu czy jade na trasie 80km/h czy w mieście w korkach. w takim razi nic tylko cisnąć od odcięcia a tak na serio mój tyle pali w cyklu mieszanym, w trasie przy spokojnej zejdzie do 9l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #3 Napisano 2 Maja 2011 Komputer sterujący to SEC Lecho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #4 Napisano 2 Maja 2011 (edytowane) hej kolego wlasnie zalozylem w niemczech instalacje prinza i powiem ci szczerze ze tez mi spala 12 l i nie wazne czy oszczedzam czy nie w sumie to musze jechac na ustawienia bo po 1000 km kazali przyjechac zobaczymy co bedzie i tez mam 1.8 20v silnik mi ciszej pracuje ale powiedz czy twuj tez jest taki slaby ???? bo muj strasznie Edytowane 2 Maja 2011 przez dlugi19803 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #5 Napisano 3 Maja 2011 Tak slaby jest trzeba go strasznie na obroty wkręcać. Na benzynie lepiej chodzi. U mnie od samego początku założenia instalacji tyle palił już ze 2 lata. Było już kilka razy ustawiane i nic nie pomagało. Słyszałem że powinno się zakładać mocniejszą instalację wtedy jest ok. Tzn moj znajomy ma Peugeota 407 2.0 136KM przerobionego na gaz i ma założoną instalacje jak do 200 konnego samochodu i na trasie wychodzi mu 8 litrów spalania a w mieście 11l. Tez bym chciał zejść do takiego poziomu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2011 Wina dużego spalania jest spowodowana zapewne kiepskiej jakości wtryskami gazowymi i źle wyregulowaną instalacją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #7 Napisano 3 Maja 2011 a mam jeszcze pytanko bo mieszkam w niemczech i tu tak strasznie zachwalaja instalacje prinza i tez ja zalozylem chodz cieszko bylo znalesc a te instalacje ktore wymieniacie nic mi nie mowia czy ten prinz jest wam znany i jesli tak to czy on jest dobry ???? Chemik211 jakie wtryski sa dobre ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #8 Napisano 4 Maja 2011 Jak najbardziej Prins się sprawdzi w twoim samochodzie, z resztą w Prins-ie są jedne z najlepszych wtrysków Keihin , więc go montuj i jeździj tanio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2011 dzieki Chemik211 juz go mam i juz zrobilem ok 2000 ale strasznie mi zre gas w sumie to mialem juz na regulacje jechac ale dlugo pracuje i nie mam kiedy ale mam nadzieje ze mi go wyreguluja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2011 chemik211 mam jeszcze jedno pytanko co myslisz o tym co napisal kolega ze wsadzic instalacje od mocniejszego ???? mysle ze to chyba raczej nic nie da a ja mam prinza i mowia ze to jedna z najlepszych instalacji i tez mi zre 12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2011 Mój Helmut gaz ma założony od miesiąca, przejechane już ponad 1000 km, jeszcze nie było regulacji po pierwszym 1000 km, spalanie miasto 12 l gazu - przy dynamicznej jeździe, trasa przy spokojnej jeździe do 110km zszedł mi do 8.8 l/100km. Echh ten mój Helmucik :-)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #12 Napisano 9 Maja 2011 wladek1181 a jaka masz instalacje ????? a powiedz mi jeszcze jak u ciebie zaweory bo ty tez masz 20 ?? klepia ci cos ???? bo mi strasznie mimo ze mam jeszcze dodatkowo jakies nawilzanie gazu lub cos w tym stylu zeby gas nie byl suchy i zawory nie dostaly po garach a kosztowalo mnie to dodatkowo 180 euro ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:05 ---------- ale mimo tego jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #13 Napisano 9 Maja 2011 (edytowane) Wszystko chodzi normalnie, nic mi nie klepie przyspieszenie też ok ostatnio latałem po trasie z pełnym kufrem na trasie średnio 100-120 km/h, po drodze kilka postojów na mijankach przy remontach trasy ( silnik nie gaszony), średnie spalanie wyszło niecałe 10 litrów gazu na setkę. Co do klepania zaworów nic mi nie klepie i nie mam żadnego nawilżacza ot wstawiona normalna sekwencja. Zamontowane - butla w kole 55 litrów, jednostka sterująca Sirocco , do tego Urządzenie wtrysku gazu OMVL, parownik/reduktor Silver - koszt założenia 2200 zł.. Jeśli chodzi o silnik to rzeczywiście mam 1.8T -20V. Edytowane 9 Maja 2011 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #14 Napisano 9 Maja 2011 I tu właśnie macie przykład różnicy w spalaniu 1,8 z t i bez t.Turbina robi swoje,auto nie musi się sprężać żeby się bujnąć,co daje odwzorowanie w spalaniu.Może tego jeszcze nie wiecie,ale mniejsze spalanie gazu nie znaczy dobrze.Lepiej zapłacić złotówkę więcej,niż wypalić gniazda zaworowe i zniszczyć głowicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2011 Walnąłem się w poprzednim poście, mam oczywiście 1.8T-20V 150KM, karolu27 nie chcę się z tobą spierać ale jednak małe spalanie gazu wcale nie musi oznaczać że dzieje się coś złego. Na to czy auto jest oszczędne czy nie odpowiada mnóstwo czynników od instalacji, jej sposobu zamontowania a na ogólnym stanie technicznym nie tylko silnika ale i auta kończąc. Ogólnie dużo też zależy od techniki jazdy. Ja sam zauważyłem że po wymianie świec, filtra powietrza auto zaczęło mi mniej palić. Spytaj któregokolwiek mechanika że jednak dla silnika gorsze są jednak przepały jakiegokolwiek paliwa czy to ON, benzyna czy LPG niż oszczędności jakie auto wykazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 10 Maja 2011 Spytaj któregokolwiek mechanika że jednak dla silnika gorsze są jednak przepały jakiegokolwiek paliwa czy to ON, benzyna czy LPG niż oszczędności jakie auto wykazuje. Ja się pytałem. Powiedział: albo pali LPG albo zawory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #17 Napisano 10 Maja 2011 To wszystko zależy od tego ile kto jeździ, jeżeli ktoś mało jeździ to nie ma sensu przerabiać auta na gaz, ja miesięcznie robię około 10tyś. km niekiedy więcej i wyjścia nie miałem. Jednocześnie zdaję sobie sprawę że niestety LPG nie jest idealnym paliwem i jakieś tam "degradacje" silnika robi. Jednak z mojego punktu widzenia rachunek jest dość prosty, na 100 km mam około 20-25 zł oszczędności, to przy 10 tyś km jest równe około 1000 zł i gdyby nawet przyszło mi po roku wymieniać - w najczarniejszym scenariuszu - silnik to przy takich przebiegach i tak jestem do przodu. Poprzednio miałem Passata B3 1.8 RP instalacja LPG na tzw śrubie, na gazie nalatałem ponad 100 tyś km i szczerze powiem że problemów z silnikiem nie było żadnych, wymiany oleju co 10 tyś km no i świece co 20 tyś. km i śmigał aż miło. Między wymianami oleju dolewka w granicach 200 setek oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #18 Napisano 10 Maja 2011 Tomku już pisałeś że masz zajefajną i super tanią instalację i pali ci tyle co nic ale temat nie o tym jest. Gulu666 u ciebie to tylko kwestia wtrysków i regulacji i powinno być ok. Tak naprawdę nawet dokładne ustawienie map może nie być wystarczające. W przypadku VW można bez problemu podpiąć się vagiem i ustawić na korekty krótko i długoterminowe . Uskuteczniam to właśnie u siebie i im korekty bliżej zera , tym autko lepiej pracuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi19803 Zgłoś #19 Napisano 12 Maja 2011 dgasek a moglbys to przetlumaczyc na chlopski jezyk ??? prosze heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #20 Napisano 12 Maja 2011 Podłączasz sobie soft do instalacji gazowej i najlepiej jednocześnie vaga. W vagu wchodzisz w Engine a dalej w bloki pomiarowe i numer 032 (przynajmniej u mnie w tym bloku są korekty krótko i długoterminowe). Ustawiasz tak mapę w instalacji żeby wartości były jak najbliższe zero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach