Skocz do zawartości
wielo

brak mocy po wymianie rozrządu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Po wymianie rozrządu zauważyłem że po odpaleniu na zimnym silniku nie ma on prawie mocy przez jakies 2-3min. Wcześniej jakoś tego nie zauważyłem więc troche to dziwne i nie wiem czy normalne. Czasem też po odpaleniu dym ulatnia się z pod maski ale nie wiem skąd dokładnie i nie zawsze. Raz na jakiś czas tak jest. Czy to normalne że zimny diesel nie ma mocy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne powinno być że nie pałuje się zimnego Diesela...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem. Po wymianie rozrządu zauważyłem że po odpaleniu na zimnym silniku nie ma on prawie mocy przez jakies 2-3min. Wcześniej jakoś tego nie zauważyłem więc troche to dziwne i nie wiem czy normalne. Czasem też po odpaleniu dym ulatnia się z pod maski ale nie wiem skąd dokładnie i nie zawsze. Raz na jakiś czas tak jest. Czy to normalne że zimny diesel nie ma mocy???

Jeżeli uważasz,że problem jest po wymianie rozrządu to powinieneś szukać

przyczyny w rozrządzie.Więcej w tej sytuacji Ci nie pomogę bo nie wiem co jeszcze robiłeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalne powinno być że nie pałuje się zimnego Diesela...
Ta właśnie:nono

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię straszyć ale mechanior co robił rozrząd mógł coś popaprać - w B6 żeby dobrze zrobić rozrząd trzeba mieć przyrząd do blokowania żeby się nic nie poprzestawiało - a niektórzy robią to z pomocą wierteł itp,itd. Siostra miała W Polo podobne objawy - mechanior machnął się o jeden ząb - samoochód tracił moc, czasami silnik pracował nie równo. Podjedż do niego i mu powiedz jakie masz objawy - niech pokaże ci przyrząd - wyjaśni co i jak zrobił a nie to niech poprawia. W końcu za coś kasę wziął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chcę Cię straszyć ale mechanior co robił rozrząd mógł coś popaprać - w B6 żeby dobrze zrobić rozrząd trzeba mieć przyrząd do blokowania żeby się nic nie poprzestawiało - a niektórzy robią to z pomocą wierteł itp,itd. Siostra miała W Polo podobne objawy - mechanior machnął się o jeden ząb - samoochód tracił moc, czasami silnik pracował nie równo. Podjedż do niego i mu powiedz jakie masz objawy - niech pokaże ci przyrząd - wyjaśni co i jak zrobił a nie to niech poprawia. W końcu za coś kasę wziął.
i to sie nazywa inteligentna odpowiedz czlowieka ktory g... sie zna zwykle wiertlo o odpowiedniej grubosci daje ten sam efekt co ten przyzad o ktorym mowisz ( ja ma te piny dorobione z srubokretow) wazniejsze jest te do blokowania walu i to zeby popuscic kolka walkow rozrzadu i sprawdzic czy po przekreceniu silnikiem piny wchodza na znakach :) poczytaj jeszcze troche i potem naskakuj na innych

KOLEGO jesli uwazasz ze auto zle pracuje po wymianie rozrzadu wroc do warsztatu i zglos reklamacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i to sie nazywa inteligentna odpowiedz czlowieka ktory g... sie zna zwykle wiertlo o odpowiedniej grubosci daje ten sam efekt co ten przyzad o ktorym mowisz ( ja ma te piny dorobione z srubokretow) wazniejsze jest te do blokowania walu i to zeby popuscic kolka walkow rozrzadu i sprawdzic czy po przekreceniu silnikiem piny wchodza na znakach :) poczytaj jeszcze troche i potem naskakuj na innych

KOLEGO jesli uwazasz ze auto zle pracuje po wymianie rozrzadu wroc do warsztatu i zglos reklamacje

Dokładnie tak jak mówisz.Miałem kiedyś lagune 2.2dci to koleś ustawiał mi rozrząd na suwmiarkę.Zakładał suwmiarkę na wałek i ramię z podziałką musiało być w linii prostej z paskiem.Nie potrzebował żadnych przyrządów(oprócz blokad oczywiście)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te nazedzia kosztuja sporo a tak naprawde sa tylko bolcami o odpowiedniej grubosci blokuja walki i kolka popuszczasz :) robilem coprawda tylko jedna b6 ale mialem okazje kilka razy robic w misku outlander kilka razy bo tam sa vw silniki stosowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chcę Cię straszyć ale mechanior co robił rozrząd mógł coś popaprać - w B6 żeby dobrze zrobić rozrząd trzeba mieć przyrząd do blokowania żeby się nic nie poprzestawiało - a niektórzy robią to z pomocą wierteł itp,itd. Siostra miała W Polo podobne objawy - mechanior machnął się o jeden ząb - samoochód tracił moc, czasami silnik pracował nie równo. Podjedż do niego i mu powiedz jakie masz objawy - niech pokaże ci przyrząd - wyjaśni co i jak zrobił a nie to niech poprawia. W końcu za coś kasę wziął.

i to sie nazywa inteligentna odpowiedz czlowieka ktory g... sie zna zwykle wiertlo o odpowiedniej grubosci daje ten sam efekt co ten przyzad o ktorym mowisz ( ja ma te piny dorobione z srubokretow) wazniejsze jest te do blokowania walu i to zeby popuscic kolka walkow rozrzadu i sprawdzic czy po przekreceniu silnikiem piny wchodza na znakach poczytaj jeszcze troche i potem naskakuj na innych
Dokładnie tak jak mówisz.Miałem kiedyś lagune 2.2dci to koleś ustawiał mi rozrząd na suwmiarkę.Zakładał suwmiarkę na wałek i ramię z podziałką musiało być w linii prostej z paskiem.Nie potrzebował żadnych przyrządów(oprócz blokad oczywiście)

 

I znów zaczyna się ... typowe dla większości kolegów forumowiczów.

Czyli awantura kto ma większą rację !!! Po co znów zaśmiecacie wątek??

Kolega zadał pytanie i jeżeli uważacie,że coś pomożecie to piszcie.

Jeżeli ktoś inny jest kretynem to niech pisze(za pewne jest nie dowartościowany

i dlatego musi coś głupiego na forum wtrącić).

Wojtek dałeś się sprowokować niepotrzebnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pozasmiecam troche :P

Ja wymienialem sam rozzad w 407 Peugot,kto wie o czym pisze to wie ze pasek to pryszcz,a zasada wymiany ta sama.Bolce to zeczywiscie tylko dopasowane dobrze kawalki pretow,dobrze dopasowane sa dla leniwy (dla mnie :P ) i dla tych co lubia miec nazedzia do wszystkiego.

Nie napisales czy po wymianie Ci chodzi rowno , jak sie zachowuje po tych kilku minutach ,to chyba jest wazne.Bo powiem Ci tak ,ja tak to odbieram,wymieniles rozzad bo chyba juz musiales (kilometry) ,ale w podswiadomosci myslales ,ze Pasek nagle dostanie skrzydel,a tu nic takiego sie nie stalo,jest tak samo jak bylo,mysle,ze zaczoles bardziej mu sie przysluchiwac i przygladac.Byc moze te objawy miales caly czas,tylko nie zwracales na to uwagi.

Ja ostatnio tak sie zachowywalem po balansie kulek z tylu :P

Ja na Twoim miejscu bardziej skupilbym sie na ty dymie o ktorym tu pisales.

Jaki ma kolor,podnies maske i odpal go na zimnym,moze po nocy i niech ktos kumaty patrzy skad sie to wydobywa.

Mi w pelgocie walilo z pod jednego w trysku (uszczelki).

Ale moze to byc tez gdzies na laczeniu kolektora z rura,przeciez jak ten mechanik robil rozzad to napewno odkrecal Ci lapy przy silniku,moglo cos sie poluzowac.

A jak sam nie chcez sie bawic to jedz do niego,tak jak koledzy Ci radzo i powiedz co Cie boli,jak cos zacznie sie wymadzac to wczesniej dowiedz sie jaka jest jego najwieksza konkurencja i bedac u niego ,odchodzac powiedz na glos ,ze jedziesz do nich by to zdjagnozowali.

Tu u mnie to dziala

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I znów zaczyna się ... typowe dla większości kolegów forumowiczów.

Czyli awantura kto ma większą rację !!! Po co znów zaśmiecacie wątek??

Kolega zadał pytanie i jeżeli uważacie,że coś pomożecie to piszcie.

Jeżeli ktoś inny jest kretynem to niech pisze(za pewne jest nie dowartościowany

i dlatego musi coś głupiego na forum wtrącić).

Wojtek dałeś się sprowokować niepotrzebnie .

przepraszam

moze i dalem sie sprowokowac ale takie wypowiedzi sa nikomu nie potrzebne wiesz o czym mowie bo sam dzialasz w temacie ja sam robie wiele rzeczy bez profesionalnych nazedzi ( bo ich nie potrzeba ) i przez takie wypowiedzi krew mnie zalewa kolega ma problem z autem i wiertla nie sa tu problemem tylko zle zrobiona robota bo jak pewnie wiesz b6 nie jest latwa w wymianie rozrzadu i pewnie jest zle ustawiony i jak juz koledze pisalem wczesniej jezeli objawy sa po wymianie rozrzadu to niech do nich wraca na reklamacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtek - tak zgadzam się z tobą. Ja po prostu nie zwracam uwagi na takich

co brednie piszą lub szukają zaczepki.Jest jakiś ogół mechaników a awarii i usterek

jest o 1000 % więcej i to nie,że ktoś nie posiada profesjonalnego sprzętu(choć on bardzo

w pracy pomaga) tylko dlatego,ze taki mechanik nie posiada wiedzy.

Producenci niestety dążą do tego aby samochody naprawiać w ASO a nie

w warsztatach prywatnych. Rozrządy z paskami są coraz bardziej trudne

do wymiany ale niektóre rozrządy łańcuchowe to juz po prostu czarna magia.

Tak czy inaczej mądrale się wszędzie trafiają i nic na to nie poradzimy.

Jedno wiem na pewno,że nie można byc mądrym w mechanice samochodowej

bo w tych czasach to trudny i wymagający zawód.I na pewno nie ma tu na forum

takiego mechanika który zawsze wszystko zrobił dobrze.

Ja również czasami coś spier.... i nic na to sie nie poradzi.

Każdy jest omylny trzeba sie do tego przyznać w razie czego robotę poprawić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojta - gówno się znam ale może mam trochę kultury osobistej i uważam , że forum jest po to żeby komuś doradzić i napisać - przepraszam Cię, bo widzę , że jesteś WILEKIM mechanikiem - po prostu jest mi głupio i wstyd - zachowałem się jak gówniarz i już więcej na tym forum nic nie napiszę - niech wypowiadają się tacy inteligenci jak TY. Pozdrawiam i życzę Ci Wesołych Świąt Marian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale sie dowartosciowales piszac jak napisales jesli cie obrazilem to przepraszam pozdrawiam wesolych swiat i milego lanego poniedzialku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi.

Szczerze mówiąc to nie zauważyłem by po tych 2 min były jakieś nie równe chodzenie silnika. raczej wszystko jest ok i moc tez ma, nie odczuwam tracenia podczas jazdy. Tylko po pierwszym odpaleniu z rana wydaje mi się ze jest jakoś zamulony i wcale mu nie wstawiam tylko poprostu czuję ze nie chce nawet się dźwignąć tylko taki ciężki jest.

Poza tym po wymianie rozrządu szedł mi dym z silnika tylko po pierwszym odpaleniu z rana ale już tego nie ma od kilkunastu dni więc może jest ok ale nie wiem co to było i dlaczego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Spoko bedzie dobrze,byc moze to tylko takie wrazenie,ze na zimnym jest mulowaty ,w sumie u mnie tez przez pierwsze sekundy nie jest silaczem :mlask

Ale zebys byl pewny wszystkiego wjedz do kogos co ma zainstalowane na kompie oprogramowanie do paska i sprawdz wszystko po kolei.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności