Remek Zgłoś #21 Napisano 11 Kwietnia 2011 makumba ma 2 sedany... No to inna inszość te 2 przekaźniki A drugi czasem nie z pozycji 4 - nr 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #22 Napisano 11 Kwietnia 2011 A drugi czasem nie z pozycji 4 - nr 18 czekaj, niech sprawdzi i się wypowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #23 Napisano 11 Kwietnia 2011 po wyjęciu 19 i 18 wycieraki nie działają chyba, że 18 jest od ogółu-czego nie wiem:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #24 Napisano 11 Kwietnia 2011 chyba, że 18 jest od ogółu-czego nie wiem to poczytaj, poszukaj i nie pisz że za wycieraczki przednie odpowiadają dwa przekaźniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #25 Napisano 11 Kwietnia 2011 no ale dmuchawa i inne pierduty mi działają po wyjęciu tego przekaźnika;) no sorry Łukasz:P na błędach człowiek się uczy najwyżej będę mniej spamował w przyszłości Ale uwierz mi że na żywca jestem o wiele mniej trolowaty;) ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:54 ---------- P.S. Napisałem po wyjęciu których nie działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #26 Napisano 11 Kwietnia 2011 po prostu ktoś to przeczyta potem i będzie szukał drugiego przekaźnika który odpowiada za pracę wycieraczek przednich... albo w błąd wprowadzisz kogoś... ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:56 ---------- P.S. Napisałem po wyjęciu których nie działają napisałeś: (są 2, które sterują wycieraczkami ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #27 Napisano 11 Kwietnia 2011 ok:) no tak myślałem, bo nie działały jak je wyciągałem;) ale przepraszam za zamieszanie:P P.S. Możesz być taki dobry i powiedzieć mi od czego jest ten przekaźnik 18? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #28 Napisano 11 Kwietnia 2011 P.S. Możesz być taki dobry i powiedzieć mi od czego jest ten przekaźnik 18? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1940 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #29 Napisano 11 Kwietnia 2011 coś nie za bardzo pomogło....niby jest rozpiska, ale opisy coś zbytnio co do niektórych przekaźników mi nie pasują poszukam sam ale i tak dzięki za pomoc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 11 Kwietnia 2011 coś nie za bardzo pomogło.... i dobrze, oduczysz się spamować... niby jest rozpiska, ale opisy coś zbytnio co do niektórych przekaźników mi nie pasują niby do których?? poszukam sam ale i tak dzięki za pomoc przekaźnik odciążający, x kontakt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #31 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) hehe dobra:p koniec spamu:P Idziemy do konkretów;) Otóż u mnie jest tak, że po włączeniu byle jakiego biegu (dobrze, że pracują na wszystkich...) i wyłączeniu go wycieraczki zatrzymują się tam gdzie chcą (najczęściej w momencie wyłączenia ich)...po daniu na pojedyncze maźnięcie nie przejadą tam raz tylko zatrzymają się w 1 cyklu.... Przekaźniki sprawdzane-wzięte od sprawnie działającego auta (B3) i dalej to samo....moje w tym drugim aucie też działają poprawnie, więc przekaźniki działają... manetki 3 różne (z B3) wkładałem i nie ma poprawy, więc wynika zatem, że problem tkwi w instalacji.... Czy warto się brać za rozbieranie i deski rozdzielczej i wymianę lub właściwe połączenie przewodów czy jeszcze jest takie miejsce, które warto odwiedzić? Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez makumba50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #32 Napisano 11 Kwietnia 2011 Ślizgi o których tu mowa sprawdzałeś? Zanim zaczniesz pruć instalację :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #33 Napisano 11 Kwietnia 2011 a gdzie te ślizgi się znajdują? z tego co pamiętam to jak ojcu ślizgi padały to wycieraczki chodziły gdy auto podskakiwało na dziurach ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:41 ---------- dobra już wiem gdzie są te ślizgi;) jutro rozbiorę i przeczyszczę i zobaczymy czy będzie poprawa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tryton Zgłoś #34 Napisano 13 Kwietnia 2011 spróbuje przełożyć silnik wycieraczek i przekaźniki od polówki (86c2f) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suzukidr650 Zgłoś #35 Napisano 14 Kwietnia 2011 Sprawdzałem u brata w b4 swój silniczek i przekaznik jest ok,niepotrzebnie zainwestowałem tylko w nowy silniczek,wychodzi na to że problem leży w manetce... czy może ktoś podesłac linke jak sie do niej zabrac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #36 Napisano 14 Kwietnia 2011 wychodzi na to że problem leży w manetce... zatem zajrzyj do wtyczek może to właśnie ich wina. Wymontuj włacznik, przedmuchaj powietrzem, przesmaruj jakimś preparatem i może pomoże....musisz zdjać kierownicę.Reszta to albo dwie albo trzy śruby(skleroza) na wkrętak i kilka wtyczek...aby wyjąć jeden włącznik to zdemontować musisz oba czyli i kierunki i wycieraczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #37 Napisano 15 Kwietnia 2011 Tutaj masz m.in. demontaż kierownicy i przełączników: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=379771&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach