kzarczyn Zgłoś #1 Napisano 31 Marca 2011 Witam Nie mam ciśnienia na jednym cylindrze, a chcę dojeździć paska bo buda też już się sypie. Z odmy wali mi olej i nie da rady tego uszczelnić. W dolocie mam olej i przed i za turbiną. Turbina ma zero luzów, więc pewnie olej jest też z odmy. Czy można wyjście odmy odpiąć od wlotu powietrza i skierować np. do jakiejś butelki z małym otworem aby się olej zbierał i ciśnienie nie tworzyło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 31 Marca 2011 I co ile ta butelka sie napełni 50-100 czy 500 km to nie rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #3 Napisano 31 Marca 2011 (edytowane) Czytałem o takich rozwiązaniach w dziale B5 , po ominięciu\usunięciu zaworu (chyba EGR) koledzy zakładali właśnie jakieś zbiorniczki - butelki na odmie, lecz u nich wypluwało olej lub maż woda+olej jakieś 100-200ml na (nie pamiętam ) może 1 tys km. A... w dziale sprzedam jest taki magik co dorabia jakies takie przejściówki , czy cóś. Najlepiej tam zajrzyj : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=84624 W tym temacie chyba czytałem o tych odmach. Pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2011 przez kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2011 A... w dziale sprzedam jest taki magik co dorabia jakies takie przejściówki , czy cóś. Najlepiej tam zajrzyj . Gdzieś dzwoni dzwon lecz nie wiadomo gdzie on... :haha Przejściówki zamienniki zaworu recylulacji spalin EGR do kolektora AWX/AVF/ARL/ASV Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2011 Gdzieś dzwoni dzwon lecz nie wiadomo gdzie on... O to,to toto mi chodziło ..właśnie :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 1 Kwietnia 2011 szukaj: OCT lub oil catch tank Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #7 Napisano 1 Kwietnia 2011 Czyli nie odkryłem nic nowego. Czy mogę spokojnie olej z odmy łapać do butelki a wejście do wlotu powietrza zaślepić? Czy ciśnienie z odmy ma jakiś magiczny wpływ na pracę silnika? W ten sposób zrobię sobie OCP praktycznie za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #8 Napisano 1 Kwietnia 2011 ja tak miałem jakiś czas do testów efekt był taki że dostawał po zaślepieniu więcej paliwa bo przepływka mnie nie ograniczała ( żadane 850 a dostawał 700 po zaślepieniu dostawał 750 a po czyszczeniu przepływki 800 mowa o wysokich obrotach ok 3,5-4 tyś) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2011 Czy mogę spokojnie olej z odmy łapać do butelki a wejście do wlotu powietrza zaślepić? Możesz. W transporterze T3 mojego taty było rozwiązanie już dawno temu i nic się nie działo. A teraz nazywa się to OCT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #10 Napisano 2 Kwietnia 2011 w autach z egrem powinien być fabrycznie OCT kiedyś to nie przeszkadzało jak nie było egr-a ale eraz to przeszkadza w autach i to każdych a w szzególności dieslach z powodu sadzy w spalinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.sz7 Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2011 Można spróbować wstawić siatkę metalową jak to na innym forum znalazłem http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=101855&highlight=odma u siebie zamontowałem 2x siatkę metalową, muszę jeszcze dolot przeczyścić i się sprawdzi czy pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #12 Napisano 4 Kwietnia 2011 Można spróbować wstawić siatkę metalową jak to na innym forum znalazłem http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=101855&highlight=odmau siebie zamontowałem 2x siatkę metalową, muszę jeszcze dolot przeczyścić i się sprawdzi czy pomaga tak tylko w naszym silniku (1z) puszka jest nierozbieralna, więc jak to zrobiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2011 kolego napisz troche coś wiecej jak to zrobiłe jaka siatke zastosowałeś z czego ? jakies rady itp ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.sz7 Zgłoś #14 Napisano 5 Kwietnia 2011 puszka jest nie rozbieralna, tu są zdjęcia mojej odmy,na nich widać ślady jak ją rozebrałem(nożykiem, odłamywać na krawędziach i potem wystarczy wcisnąć nożyk i przekręcić go na bok, górna pokrywka powinna się odkleić. Siatka to metalowa, ja akurat na złomie znalazłem, na tym forum forda co podałem są materiały które można zastosować, ja zastos. metalową, 2 warstwy ułożone pod kątem 45st.Trzeba je ciasno ułożyć bo w tej odmie jest mało miejsca. Na końcu to złożyć i skleić klejem np super glue Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #15 Napisano 6 Kwietnia 2011 puszka jest nie rozbieralna, tu są zdjęcia mojej odmy,na nich widać ślady jak ją rozebrałem(nożykiem, odłamywać na krawędziach i potem wystarczy wcisnąć nożyk i przekręcić go na bok, górna pokrywka powinna się odkleić.Siatka to metalowa, ja akurat na złomie znalazłem, na tym forum forda co podałem są materiały które można zastosować, ja zastos. metalową, 2 warstwy ułożone pod kątem 45st.Trzeba je ciasno ułożyć bo w tej odmie jest mało miejsca. Na końcu to złożyć i skleić klejem np super glue OK, tylko czy po jakimś czasie siatka się nie zapcha? Mam wątpliwości co do takich manewrów, wiadomo olej wali w dolot niepotrzebnie ale czy producent tego by nie rozwiązał fabrycznie?, nawet w nowszych generacjach paska, chętnie bym założył siatkę ale jest te małe "ale". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.sz7 Zgłoś #16 Napisano 6 Kwietnia 2011 Być może się zapcha siatka, najchętniej to ja bym jakąś inna odmę zastosował - głębszą bo ta od Passka to jest płytka i właśnie mogą być z tym problemy, szczególnie zimą, tak myślę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach