yaros79 Zgłoś #1 Napisano 30 Marca 2011 Mam takie pytanie ,czy głowica od 1.8 16V KR będzie pasowała do 1.8 8V ABS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Marca 2011 wg etki bloki są podobne ale głowce różne KR 16 zaworów a ABS o połowę mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2011 Właśnie chodz mi czy głowica od 16V będze pasowała na blok od 8V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #4 Napisano 31 Marca 2011 dostales juz odpowiedz od Rafala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2011 Bedzie pasowała na blok abs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2011 Co może nie pasować, to KR ma chyba podcięcie w tłoku na zawory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2011 (edytowane) A jaka jest mniej więcej różnica w przeniesieniu napędu na wałek rozrządu? Czy będą konieczna jakaś podmiana części? Edytowane 31 Marca 2011 przez yaros79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2011 Nie podejdzie nie kombinuj, kup cały silnik 16V i wkładaj. Co ci po głowicy aparat jest w głowicy powiedzmy że zaślepisz. Jak rozwiążesz zasilanie w paliwo masz monowtryska a tu jest pełny mechaniczny wtrysk inaczej sterowany. Wiem że nie zostaniesz przy mechanicznym więc powiedz mi gdzie tam sie zmieści twój wtrysk. A i kolektory inaczej niż u ciebie wydechowy z tyłu ssący z przodu. Zaciekawiłeś mnie tym swapem ale rozwiń temat bo na chwilę obecną twoje pytanie uważam za bezsensowne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #9 Napisano 31 Marca 2011 Właśnie chciałem kupić cały silnik od KR i przełożyć wszystko poza blokiem , bo w moim miałem remont i szkoda mi wstawiać blok o nieznanym stanie. Dlatego ciekawiło mnie czy przełoże całą górę od KR do mojego ABS i rozrząd bo wymieniałem rolki i pasek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #10 Napisano 1 Kwietnia 2011 Rozrząd jest inny jak w ABS'ie bo są dwa wałki rozrządu.. Twój ABS ma słabszy dół silnika jak KR. Jak wiadomo KR ma trochę więcej kucy jak zwykły ABS. Do tego jak pisze JACU tłoki mogą się różnić i jak wsadzisz swój dół to zawory uderzą w tłoki i po głowicy.. Jak chcesz KRę to wkładaj całą i nie kombinuj, chyba że kupisz i zrobisz kapitalkę, ale będziesz wiedział co masz.. Według mnie twoja kombinacja nie ma sensu bo jak mu dasz w dupę(a pewnie po to chcesz mocniejszy motor) to albo korba wyjdzie bokiem, albo coś innego się wysra.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) Korby i wał są takie same Pasek rozrządu musiałbyś dać dłuższy od KR/2E Edytowane 1 Kwietnia 2011 przez ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #12 Napisano 1 Kwietnia 2011 heh...nie pisz, że takie same:P jak silnik PF jest wzmacniany (potwierdzenie przez 3 mechaników i 2 sprzedawców, więc chyba bajek nie piszę ) to KR, który ma "nienormalne" kunie jak dla tej pojemności (bo aż 139, a "normalnie" dla 1.8 16v jest 115....)też jest na pewno wzmacniany tu i ówdzie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #13 Napisano 1 Kwietnia 2011 Makumba możesz pisać swoje brednie na innym forum? Zakładałem wal do PG 160ps z jakiegoś silniczka 1.8 bodajże 90PS wszystko bylo takie same łącznie z numerem. Jak nie masz wystarczającej wiedzy to się nie udzielaj i nie ośmieszaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #14 Napisano 2 Kwietnia 2011 lol no to Ci piszę, że to nie ja wymyślałem;) nie denerwuj się, bo się kiedyś wykończysz:P kilku ludzi ogarniętych w tym potwierdziło, że niektóre części są wzmacniane, a ja się z nimi nie będę kłócił, bo za dużego pojęcia o tym nie mam...może i Ty nawet masz rację ale jak na razie jest 5:1 dla mnie;) A tak apropos wejdź sobie na forum corrado i na G60, bo PG to ten bodajże z kompressorem i jest coś napisane na temat tych części:] o tym, że w PG są wzmocnione korby i inne pierduty to na 100% jestem pewien;) ---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ---------- wzmocnione-nie mylić obkute Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 2 Kwietnia 2011 Tak mówi Marcin i tak jak napisałem - są dokładnie takie same - możesz sobie nawet sprawdzić w etce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #16 Napisano 2 Kwietnia 2011 no bo właśnie szukam, ale znaleźć nie mogę czy to prawda... ale że części od silnika z kompressorem mają taką samą wytrzymałość co te bez kompressa to mi się raczej wierzyć nie chce.... skoro tak, to zakładam sobie turbo i robię natryski na denka tłoków i chulam na doładowaniu 0.8 bara :lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 2 Kwietnia 2011 Mowa jest o KR i ABS. Chociaż w PG wał też jest ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #18 Napisano 2 Kwietnia 2011 no wiem:P no to mówisz, że silnik doładowany ma taką samą wytrzymałość jak zwykły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #19 Napisano 2 Kwietnia 2011 ETKA prawdę ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #20 Napisano 2 Kwietnia 2011 dzięki;) czyli ostro....jadę po turbo :D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach