Skocz do zawartości
yaros79

Głowica od KR do ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marewel

Mowa o wale,tloki i korby moga byc inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra;) to skumałem:P ja pisałem o ogóle...więc to Ty wychodzisz teraz na głupka:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

więc to Ty wychodzisz teraz na głupka:]

 

Nie, to Ty nadal stoisz na straconej pozycji ... do czasu aż nauczysz się rozumieć to co czytasz.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze niech będzie:p przepraszam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Wal i blok sa w większości tych motorów takie same,różnica w tłokach wynika z rożnych głowic i stopnia sprężania.

 

(potwierdzenie przez 3 mechaników i 2 sprzedawców, więc chyba bajek nie piszę )

 

Tez znam takich,dla nich podniesienie mocy aaz czy założenie tarcz wentylowanych zamiast litych to samobójstwo,a w pierwszym przypadku natychmiastowy zgon jednostki napędowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostro....nie no ja co do 1 sprzedawcy i 1 mechaniora to jestem pewien, że raczej głupot nie mówią...

 

nie no;) ja Wam wierzę;) dopytuję się tylko i piszę to co słyszałem;) a niektórzy od razu z ryjcem do mnie skaczą:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Bo jest kwestia ze ktoś to później czyta i powtarza bzdury opowiada na rożnych forach i robi z siebie idiotę.Ludzie to czytają i robią sobie mętlik w głowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, marewel:P jak będzie mądry to przeczyta cały temat;)

 

A Ty przestań wrzucać te zboczone foty na swoją miniaturę, bo zachowujesz się jak dzieciak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Dla tych co gołej pupy nie widzieli mogą okazać się zboczone,dla mnie to piękna natura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh:] Zgadzam się, że to piękna natura, ale w pewnych miejscach nie warto tego pokazywać, bo to pokazuje głupotę i brak szacunku to tej płci...

P.S. A co widziałem to moja sprawa i nie muszę się tym chwalić:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jaki brak szacunku chlopcze?

Taki młody a już moher?Za dużo radia Maryja,czy spowiedzi w kościele łącznie z głaskaniem przez księdza za kolano?Cos w tym jest nie zaprzeczysz może walczyłeś o krzyż?

Chyba rzeczywiście brakuje ci natrysku albo wytrysku.

Edytowane przez marewel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skończcie już ten bezsensowny OT..

 

A orientuje się ktoś, czy korby i tłoki są też takie same?? Co mówi na ten temat ETKA, bo jej niestety nie posiadam i nie mam możliwości sprawdzenia..

 

Jestem na etapie remontu PFa i może by się w przyszłości udało podnieść moc tego silniczka, przez jakieś turbo, albo kompresorek.. Tylko pytanie czy by wytrzymały korby i tłoki..:P no i ciekaw jestem jak wygląda sprawa głowicy.. czy ona też różni się od tej s G60??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A Ty przestań wrzucać te zboczone foty na swoją miniaturę, bo zachowujesz się jak dzieciak....

Jak nie wiesz co napisać to nie pisz nic

 

tłoki są też takie same??

Tłoki są raczej inne, mają podcięcia na zawory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
A orientuje się ktoś, czy korby i tłoki są też takie same??

 

Założyłeś temat a nie czytasz co jest w nim napisane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Założyłeś temat a nie czytasz co jest w nim napisane?

 

Ty chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.. Nie ja założyłem temat to raz, a dwa podpiąłem się pod temat i pytałem czy tłoki są takie same, ale nie dostałem konkretnej pewnej odpowiedzi..

 

Padły takie odpowiedzi:

KR ma chyba podcięcie w tłoku na zawory.

 

oraz:

 

Tłoki są raczej inne, mają podcięcia na zawory

 

Dlatego szukam konkretnej odpowiedzi. A to co ostatnimi czasy na forum czytam na twój temat to chyba prawda i przydał by Ci się kilkutygodniowy odpoczynek od forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tłok w KR ma nr c027 107 065

tłok w ABS ma nr 026 107 065 R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie o taką właśnie odpowiedź mi chodziło..Punkciki poleciały:)

 

A jak wygląda sprawa z tłokami i korbowodami i głowicami z G60 (PG) w porównaniu z PF-em?? Czy tam tłoki i korby i głowice są takie same, czy może różnią się jednak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki panowie o taką właśnie odpowiedź mi chodziło..Punkciki poleciały:)

 

A jak wygląda sprawa z tłokami i korbowodami i głowicami z G60 (PG) w porównaniu z PF-em?? Czy tam tłoki i korby i głowice są takie same, czy może różnią się jednak?

korbowód PF nr 027 198 401B

korbowód PG nr c 037 198 401A

tłok PF

tokpf.th.png

 

tłok PG

tokpg.jpg

http://img829.imageshack.us/i/tokpg.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tłoki i korbowody są inne. A z tego co sobie przypominam to głowice z G60 miały większe zawory ssące od PFa.. No ale poczekam jeszcze, może ktoś się jeszcze wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności