Gość marewel Zgłoś #21 Napisano 2 Kwietnia 2011 Mowa o wale,tloki i korby moga byc inne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #22 Napisano 2 Kwietnia 2011 no dobra;) to skumałem:P ja pisałem o ogóle...więc to Ty wychodzisz teraz na głupka:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #23 Napisano 2 Kwietnia 2011 Witam więc to Ty wychodzisz teraz na głupka:] Nie, to Ty nadal stoisz na straconej pozycji ... do czasu aż nauczysz się rozumieć to co czytasz. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #24 Napisano 2 Kwietnia 2011 no dobrze niech będzie:p przepraszam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #25 Napisano 2 Kwietnia 2011 Wal i blok sa w większości tych motorów takie same,różnica w tłokach wynika z rożnych głowic i stopnia sprężania. (potwierdzenie przez 3 mechaników i 2 sprzedawców, więc chyba bajek nie piszę ) Tez znam takich,dla nich podniesienie mocy aaz czy założenie tarcz wentylowanych zamiast litych to samobójstwo,a w pierwszym przypadku natychmiastowy zgon jednostki napędowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #26 Napisano 2 Kwietnia 2011 ostro....nie no ja co do 1 sprzedawcy i 1 mechaniora to jestem pewien, że raczej głupot nie mówią... nie no;) ja Wam wierzę dopytuję się tylko i piszę to co słyszałem;) a niektórzy od razu z ryjcem do mnie skaczą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #27 Napisano 2 Kwietnia 2011 Bo jest kwestia ze ktoś to później czyta i powtarza bzdury opowiada na rożnych forach i robi z siebie idiotę.Ludzie to czytają i robią sobie mętlik w głowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #28 Napisano 2 Kwietnia 2011 ok, marewel:P jak będzie mądry to przeczyta cały temat;) A Ty przestań wrzucać te zboczone foty na swoją miniaturę, bo zachowujesz się jak dzieciak.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #29 Napisano 2 Kwietnia 2011 Dla tych co gołej pupy nie widzieli mogą okazać się zboczone,dla mnie to piękna natura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #30 Napisano 2 Kwietnia 2011 heh:] Zgadzam się, że to piękna natura, ale w pewnych miejscach nie warto tego pokazywać, bo to pokazuje głupotę i brak szacunku to tej płci... P.S. A co widziałem to moja sprawa i nie muszę się tym chwalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #31 Napisano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Jaki brak szacunku chlopcze? Taki młody a już moher?Za dużo radia Maryja,czy spowiedzi w kościele łącznie z głaskaniem przez księdza za kolano?Cos w tym jest nie zaprzeczysz może walczyłeś o krzyż? Chyba rzeczywiście brakuje ci natrysku albo wytrysku. Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #32 Napisano 4 Kwietnia 2011 Skończcie już ten bezsensowny OT.. A orientuje się ktoś, czy korby i tłoki są też takie same?? Co mówi na ten temat ETKA, bo jej niestety nie posiadam i nie mam możliwości sprawdzenia.. Jestem na etapie remontu PFa i może by się w przyszłości udało podnieść moc tego silniczka, przez jakieś turbo, albo kompresorek.. Tylko pytanie czy by wytrzymały korby i tłoki.. no i ciekaw jestem jak wygląda sprawa głowicy.. czy ona też różni się od tej s G60?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #33 Napisano 4 Kwietnia 2011 A Ty przestań wrzucać te zboczone foty na swoją miniaturę, bo zachowujesz się jak dzieciak.... Jak nie wiesz co napisać to nie pisz nic tłoki są też takie same?? Tłoki są raczej inne, mają podcięcia na zawory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #34 Napisano 4 Kwietnia 2011 A orientuje się ktoś, czy korby i tłoki są też takie same?? Założyłeś temat a nie czytasz co jest w nim napisane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #35 Napisano 4 Kwietnia 2011 Założyłeś temat a nie czytasz co jest w nim napisane? Ty chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.. Nie ja założyłem temat to raz, a dwa podpiąłem się pod temat i pytałem czy tłoki są takie same, ale nie dostałem konkretnej pewnej odpowiedzi.. Padły takie odpowiedzi: KR ma chyba podcięcie w tłoku na zawory. oraz: Tłoki są raczej inne, mają podcięcia na zawory Dlatego szukam konkretnej odpowiedzi. A to co ostatnimi czasy na forum czytam na twój temat to chyba prawda i przydał by Ci się kilkutygodniowy odpoczynek od forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #36 Napisano 4 Kwietnia 2011 tłok w KR ma nr c027 107 065 tłok w ABS ma nr 026 107 065 R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #37 Napisano 4 Kwietnia 2011 8V: 16V: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #38 Napisano 4 Kwietnia 2011 Dzięki panowie o taką właśnie odpowiedź mi chodziło..Punkciki poleciały:) A jak wygląda sprawa z tłokami i korbowodami i głowicami z G60 (PG) w porównaniu z PF-em?? Czy tam tłoki i korby i głowice są takie same, czy może różnią się jednak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 4 Kwietnia 2011 Dzięki panowie o taką właśnie odpowiedź mi chodziło..Punkciki poleciały:) A jak wygląda sprawa z tłokami i korbowodami i głowicami z G60 (PG) w porównaniu z PF-em?? Czy tam tłoki i korby i głowice są takie same, czy może różnią się jednak? korbowód PF nr 027 198 401B korbowód PG nr c 037 198 401A tłok PF tłok PG http://img829.imageshack.us/i/tokpg.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #40 Napisano 4 Kwietnia 2011 Czyli tłoki i korbowody są inne. A z tego co sobie przypominam to głowice z G60 miały większe zawory ssące od PFa.. No ale poczekam jeszcze, może ktoś się jeszcze wypowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach