Skocz do zawartości
yaros79

Głowica od KR do ABS

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie ,czy głowica od 1.8 16V KR będzie pasowała do 1.8 8V ABS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg etki bloki są podobne ale głowce różne KR 16 zaworów a ABS o połowę mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodz mi czy głowica od 16V będze pasowała na blok od 8V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostales juz odpowiedz od Rafala...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Bedzie pasowała na blok abs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co może nie pasować, to KR ma chyba podcięcie w tłoku na zawory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest mniej więcej różnica w przeniesieniu napędu na wałek rozrządu? Czy będą konieczna jakaś podmiana części?

Edytowane przez yaros79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podejdzie nie kombinuj, kup cały silnik 16V i wkładaj. Co ci po głowicy aparat jest w głowicy powiedzmy że zaślepisz. Jak rozwiążesz zasilanie w paliwo masz monowtryska a tu jest pełny mechaniczny wtrysk inaczej sterowany. Wiem że nie zostaniesz przy mechanicznym więc powiedz mi gdzie tam sie zmieści twój wtrysk. A i kolektory inaczej niż u ciebie wydechowy z tyłu ssący z przodu. Zaciekawiłeś mnie tym swapem ale rozwiń temat bo na chwilę obecną twoje pytanie uważam za bezsensowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem kupić cały silnik od KR i przełożyć wszystko poza blokiem , bo w moim miałem remont i szkoda mi wstawiać blok o nieznanym stanie. Dlatego ciekawiło mnie czy przełoże całą górę od KR do mojego ABS i rozrząd bo wymieniałem rolki i pasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest inny jak w ABS'ie bo są dwa wałki rozrządu.. Twój ABS ma słabszy dół silnika jak KR. Jak wiadomo KR ma trochę więcej kucy jak zwykły ABS. Do tego jak pisze JACU tłoki mogą się różnić i jak wsadzisz swój dół to zawory uderzą w tłoki i po głowicy..

 

Jak chcesz KRę to wkładaj całą i nie kombinuj, chyba że kupisz i zrobisz kapitalkę, ale będziesz wiedział co masz..

 

Według mnie twoja kombinacja nie ma sensu bo jak mu dasz w dupę(a pewnie po to chcesz mocniejszy motor) to albo korba wyjdzie bokiem, albo coś innego się wysra..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korby i wał są takie same ;) Pasek rozrządu musiałbyś dać dłuższy od KR/2E

Edytowane przez ormowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh...nie pisz, że takie same:P jak silnik PF jest wzmacniany (potwierdzenie przez 3 mechaników i 2 sprzedawców, więc chyba bajek nie piszę :lol) to KR, który ma "nienormalne" kunie jak dla tej pojemności (bo aż 139, a "normalnie" dla 1.8 16v jest 115....)też jest na pewno wzmacniany tu i ówdzie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Makumba możesz pisać swoje brednie na innym forum?

Zakładałem wal do PG 160ps z jakiegoś silniczka 1.8 bodajże 90PS wszystko bylo takie same łącznie z numerem.

 

Jak nie masz wystarczającej wiedzy to się nie udzielaj i nie ośmieszaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol xD no to Ci piszę, że to nie ja wymyślałem;) nie denerwuj się, bo się kiedyś wykończysz:P kilku ludzi ogarniętych w tym potwierdziło, że niektóre części są wzmacniane, a ja się z nimi nie będę kłócił, bo za dużego pojęcia o tym nie mam...może i Ty nawet masz rację ale jak na razie jest 5:1 dla mnie;)

 

A tak apropos wejdź sobie na forum corrado i na G60, bo PG to ten bodajże z kompressorem i jest coś napisane na temat tych części:] o tym, że w PG są wzmocnione korby i inne pierduty to na 100% jestem pewien;)

 

---------- Post added at 09:02 ---------- Previous post was at 09:00 ----------

 

wzmocnione-nie mylić obkute xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mówi Marcin i tak jak napisałem - są dokładnie takie same - możesz sobie nawet sprawdzić w etce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bo właśnie szukam, ale znaleźć nie mogę czy to prawda...

 

ale że części od silnika z kompressorem mają taką samą wytrzymałość co te bez kompressa to mi się raczej wierzyć nie chce....

skoro tak, to zakładam sobie turbo i robię natryski na denka tłoków i chulam na doładowaniu 0.8 bara xD:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowa jest o KR i ABS. Chociaż w PG wał też jest ten sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiem:P no to mówisz, że silnik doładowany ma taką samą wytrzymałość jak zwykły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki;) czyli ostro....jadę po turbo :lol:D:D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności