Skocz do zawartości
GekooN

Małopolski Temat Techniczno Tuningowy (TT)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010

    Witam wszystkich serdecznie :kumple na wstępie mam cos do zaproponowania i pisze w imieniu kolegi bogumilt-a a mianowicie „Chiptuning i Hamownia w Krakowie. Proponuje zrobienie grupowego z hamowania z możliwością zrobienia softu a programy beda pisane prze kolegę Rob555 z tune-up Co Wy na to i kto chętny na bajery :)

    Edytowane przez Buszmen
    :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999

    Narazie trza temat rozwinąc... Jak ktoś chętny na czipsowanie to dopisywać sie do tematu, oznaczenie silnika i ewentualne modyfikacje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2002

    Serdeczni koledzy!!

    a powiedzcie mi czy TDI również wchodzi w rachubę i ew. koszty jakie by były.

     

    ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

     

    Witam, rozumiem, że TDI również wchodzi w rachubę. Prosiłbym tylko o podanie ew. kosztów. Bo jak znikome to ja chętnie.

     

    ---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:03 ----------

     

    Qźwa jestem po 24 w pracy i myślenie mi siada

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Dobra dobra , ale jakie samochody z jakim ECU , modami , cena itp. . Bo niby jestem na grupówkę umówiony do Aliego ,ale kusząca opcja .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999

    Wyluty też tylko info na pw...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998

    ja bym sie podpiął ale to zależy od daty bo mało przebywam w pl

    AFN i wtryski 216

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999

    Jeżeli ktoś się zdecyduje na program pasuje ustawic sie wcześniej na diagnostyke...

    dopiero w sierpniu
    to zrobimy w sierpniu;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Jakieś konkretne info co do kosztów

    Mnie interesuje tak jak wyżej pisałem dodanie max 40 kucy a bardziej zależy mi na podciągnięciu dmuchawki żeby dmuchała już z dołu czy jest to możliwe bez modyfikacji mechanicznych?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999
    bogumilt Ja sie pisze ale na sierpień pamietaj o mnie

     

    Specjalnie dla Ciebie zakupiłem nowego MPPSa...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TFSI 200KM
    Rok prod: 2006

    ile mozna dopuszczalnie bezpiecznie 2.0 TFSI i jakie koszty

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość tjbochen

    Ja też mam pytanko ile za ajm ? ... trzeba lutowac

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    Ja już po hamowanku:drive:

    Wyszła prawie seria:dobrze

    109HP (4176 Obr.) i 239Nm (2235 Obr.):marecek

     

    Carter pochwal się wynikiem:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
    Rok prod: 1998
    Napisano (edytowane)

    No u mnie seryjka ładnie zachowana, tylko niepokojący spadek mocy i momentu w zakresie 2000-2200. Gościu powiedział że może być od turbo, od sterowania. Ale mówi żeby chipsować i się potem martwić :D

    Wykres.jpg

     

    ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:09 ----------

     

    Jacek%20%286%29.JPGJacek%20%289%29.JPGDSC05799.JPGDSC05800.JPGDSC05807.JPGDSC05821.JPGDSC05822.JPGDSC05823.JPGDSC05827.JPG

     

    ---------- Post added at 15:43 ---------- Previous post was at 15:26 ----------

     

    GekooN jak tam twoje 110 Hp i 120Nm...
    On ma ja bym powiedział zdrową serie :D 140KM i 310 albo 320 Nm :) Edytowane przez _chris_

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999

    haha... a ja mam zdrową ori 130 po sofcie... Już ogarnolem autko. rozszczelnil sie dolot i nie osiągal pelnego doladowania. Chris ładny wykres. troszke tnie sie geometria ale niema tragedi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
    Rok prod: 2011
    Carter pochwal się wynikiem

     

    121,6HP (4165 Obr.) i 252,6Nm (2296 Obr.) :marecek

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
    Rok prod: 2004
    Napisano (edytowane)
    zdrowa seria i na Wlepe 10 ps doszlo

     

    :hmm serii to dopiero trza szukać skoro po programie ma tylko tyle co powinien mieć bez.

     

    a może wystarczy tylko korektę softu zrobić ??

     

    121,6HP (4165 Obr.) i 252,6Nm (2296 Obr.)

     

    No tutaj jest piękna seria...wielkie gratulacje zdrowego serduszka :kumple :dobrze

    Edytowane przez Mariobros

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
    Rok prod: 2011
    Napisano (edytowane)
    Pisz mi tu szybko kolego sympatyczny skąd masz te turbinke?!

    Ja też chce taką:fajny

     

     

    a była taka jak już kupiłem paszteta... Seryjnie powinna być GT15, a ja mam GT17...

    Dlaczego, ja nie znaju... :) ale jest i śmoc też jest :lol

    Edytowane przez Carter

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (ASZ)
    Rok prod: 1999
    Napisano (edytowane)

    chyba gt:P

     

     

    Gekoon u Ciebie podejzewam ze też będzie jakiś problem z szczelnościa ukladu dolotowego. Przepływka widzi zasysane powietrze które potem ucieka i nie trafia do układu tłokowego. Mapa dymienia nie widzi tego faktu i puszcza dawki. Dlatego u Ciebie jest efekt ciągłego dymienia na obrotach.

    Edytowane przez Buszmen
    scalenie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
    Rok prod: 2004

    No to proszę bardzo ja pierwszy :

     

    DSC_1175 (2).jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ×