marcin1234 Zgłoś #1 Napisano 16 Marca 2011 Vag pokazuje koledze błąd 665 Lampka kontrolna zapięcia pasów - K19 traci moc i włącza się w tryb awaryjny <błąd oczywiście w silniku > Proszę o nie przenoszenie tematu na śmietnik ponieważ nie ma podobnego wątku na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2011 test zegarów i opis auta kolegi by sie przydał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2011 Jasne, bo kontrolka niezapiętych pasów wywala błąd w silniku i do tego utrate mocy Napisz dokładnie co to za błąd, P0665? 1637? Jakie auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2011 Właśnie też się zastanawiam co ma piernik do wiatraka ale w błędach silnika jest tylko 665 sprawdzałem vads 908.0 ma jeszcze 1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded w centralnej elektryce ale po wykasowaniu wskakuje tylko przy ok 120 błąd silnika a tego już nie ma. Więcej błędów nie ma bo jest to prawie nowe auto 3 letni transporter 1,9 tdi 62kw A może jeszcze dodam że ody odczytuje z urządzenia które mają u mechanika na gniazdo obd 2 to wyskakuje błąd numeru nie pamiętam ale sprawdzę i dopisze w każdym razie wytłumaczenie brzmi chwilowe przeładowanie układu turbosprężarki i ten błąd ma większy sens bo może zaworek od podciśnienia ? ---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 10:29 ---------- Już sprawdziłem i podczas odczytu przez obd II profesjonal wyskakuje P0299 a definicja jest wyżej I powiem szczerze że jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką rozbieżnością między obd i vads ---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 11:13 ---------- więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za sugestię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2011 1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded to mówi o słabym aku może coś ci "łyka" prąd na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 17 Marca 2011 P0299 to błąd regulacji ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 17 Marca 2011 Właśnie też się zastanawiam co ma piernik do wiatraka ale w błędach silnika jest tylko 665 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Wężyki podciśnienia do przeglądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #8 Napisano 17 Marca 2011 1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceededto mówi o słabym aku może coś ci "łyka" prąd na postoju a może mieć to coś wspólnego z przeładowaniem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 17 Marca 2011 może zwarcie na przewodach do sterowania elektrycznego zaworami turbo lub zły styk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2011 16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not ReachedWężyki podciśnienia do przeglądu. dokładnie taki błąd tylko wężyki są ok sprawdziłem 3 razy a może to ten zawór od podciśnienia ? ---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:28 ---------- a ten błąd na kanale 09 to podejrzewam dokładany alarm mam rację ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2011 a może mieć to coś wspólnego z przeładowaniem ?To oznacza niskie napięcie akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #12 Napisano 27 Marca 2011 ale to raczej z przeładowaniem nie ma nic wspólnego przynajmniej tak myślę <bo to dokładny alarm na postoju mu zabiera trochę prądu > A co do błędu wymieniłem zawór n75 sprawdziłem turbinę i już nie mam pomysłu co teraz ? Cały czas to samo błąd po przekroczeniu 120 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 27 Marca 2011 ale to raczej z przeładowaniem nie ma nic wspólnego przynajmniej tak myślę <bo to dokładny alarm na postoju mu zabiera trochę prądu > A co do błędu wymieniłem zawór n75 sprawdziłem turbinę i już nie mam pomysłu co teraz ? Cały czas to samo błąd po przekroczeniu 120 a sprawdzałeś N18 może warto by zamienić z N75 skoro masz nowy i EGR sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 27 Marca 2011 n18 i egr nie ma nic do tego. Jak sprawdzałeś tą turbinę? Patrzenie z zewnątrz to za mało. Wszystkie podciśnienia na miejscu? Najlepiej użyj szukajki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #15 Napisano 27 Marca 2011 Więc założyłem inną turbinę świeżo po regeneracji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
expandview Zgłoś #16 Napisano 4 Sierpnia 2011 witam mam podobny problem jak autor watku z tym ze z malymi roznicami moze ktos pomoze silnik 2.0 tdi z 2009roku 140km wyskakuje blad 00665 boost pressure not reacher i p0299 , objaw jest taki ze turbo przestaje dzialac i trzeba albo zgasic auto i odpalic i wszytsko znowu jest ok lub nawet podczas jazdy wykasowac blad z komputera i moc wraca- turbo dziala , co najwazniejsze wczesniej dzialo sie to chyba na kazdym biegu nie pamietam dokladnie bo od tygodnia tak jezdze , w tej chwili od 1 do 3 biegu moge gonic auto na maxa i nic wrzucam tylko wyzszy bieg , predzej czy pozniej wyskakuje blad , w tej chwili juz predzej niz pozniej zauwaze tylko ze jezdze tym samochodem glownie po miescie wiec jak wrzucam wyzsze biegi to rzadko kiedy mialem okazje wycisnac wyzsze obroty dodatkowo jezdze raczej spokojnie 2 tys max obrotow na wyzszych biegach to taka wskazowka bo moze zamulilem samochod i cos sie "zataralo" ? generlanie prosze o wskazowki co sprawdzic pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1234 Zgłoś #17 Napisano 16 Września 2011 Kolego ja do dziś nie rozwiązałem problemu ale jeśli tobie się to uda lub jeśli ja w końcu dojdę do tego to dajmy znać na forum bo ja mam coraz więcej wiadomości na pw a narazie nie mogę pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #18 Napisano 17 Września 2011 Bo zamiast zlogować dynamicznie i statycznie auto to wymieniłeś turbo czyli wymieniłeś na "ślepo" nie wiedząc czy to jego wina i efekt jaki jest to wiesz sam. Tobie Marcin również polecam zacząć od sprawdzenia szczelności wężyków podciśnienia i dolotu powietrza doładowanego a jak nie wiesz gdzie patrzeć i na co zwracać uwagę to zloguj również auto i logi wklej a resztą zajmą się inni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach