Skocz do zawartości
marcin1234

błąd 665 UTRATA MOCY i tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Vag pokazuje koledze błąd

 

665 Lampka kontrolna zapięcia pasów - K19

 

traci moc i włącza się w tryb awaryjny <błąd oczywiście w silniku >

 

 

Proszę o nie przenoszenie tematu na śmietnik ponieważ nie ma podobnego wątku na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

test zegarów i opis auta kolegi by sie przydał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, bo kontrolka niezapiętych pasów wywala błąd w silniku i do tego utrate mocy :D

Napisz dokładnie co to za błąd, P0665? 1637? Jakie auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też się zastanawiam co ma piernik do wiatraka ale w błędach silnika jest tylko 665 sprawdzałem vads 908.0 ma jeszcze 1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded

w centralnej elektryce ale po wykasowaniu wskakuje tylko przy ok 120 błąd silnika a tego już nie ma.

 

Więcej błędów nie ma bo jest to prawie nowe auto 3 letni transporter 1,9 tdi 62kw

 

A może jeszcze dodam że ody odczytuje z urządzenia które mają u mechanika na gniazdo obd 2 to wyskakuje błąd numeru nie pamiętam ale sprawdzę i dopisze w każdym razie wytłumaczenie brzmi chwilowe przeładowanie układu turbosprężarki i ten błąd ma większy sens bo może zaworek od podciśnienia ?

 

---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

 

Już sprawdziłem i podczas odczytu przez obd II profesjonal wyskakuje P0299 a definicja jest wyżej

 

I powiem szczerze że jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką rozbieżnością między obd i vads

 

---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 11:13 ----------

 

więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za sugestię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded
to mówi o słabym aku może coś ci "łyka" prąd na postoju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P0299 to błąd regulacji ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie też się zastanawiam co ma piernik do wiatraka ale w błędach silnika jest tylko 665

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Wężyki podciśnienia do przeglądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded

to mówi o słabym aku może coś ci "łyka" prąd na postoju

 

a może mieć to coś wspólnego z przeładowaniem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może zwarcie na przewodach do sterowania elektrycznego zaworami turbo lub zły styk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

Wężyki podciśnienia do przeglądu.

 

dokładnie taki błąd tylko wężyki są ok sprawdziłem 3 razy a może to ten zawór od podciśnienia ?

 

---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

 

a ten błąd na kanale 09 to podejrzewam dokładany alarm mam rację ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może mieć to coś wspólnego z przeładowaniem ?
To oznacza niskie napięcie akumulatora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to raczej z przeładowaniem nie ma nic wspólnego przynajmniej tak myślę <bo to dokładny alarm na postoju mu zabiera trochę prądu >

 

A co do błędu wymieniłem zawór n75 sprawdziłem turbinę i już nie mam pomysłu co teraz ?

 

Cały czas to samo błąd po przekroczeniu 120

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale to raczej z przeładowaniem nie ma nic wspólnego przynajmniej tak myślę <bo to dokładny alarm na postoju mu zabiera trochę prądu >

 

A co do błędu wymieniłem zawór n75 sprawdziłem turbinę i już nie mam pomysłu co teraz ?

 

Cały czas to samo błąd po przekroczeniu 120

a sprawdzałeś N18 może warto by zamienić z N75 skoro masz nowy i EGR sprawdź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

n18 i egr nie ma nic do tego. Jak sprawdzałeś tą turbinę? Patrzenie z zewnątrz to za mało. Wszystkie podciśnienia na miejscu? Najlepiej użyj szukajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc założyłem inną turbinę świeżo po regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem jak autor watku z tym ze z malymi roznicami moze ktos pomoze

silnik 2.0 tdi z 2009roku 140km wyskakuje blad 00665 boost pressure not reacher i p0299 , objaw jest taki ze turbo przestaje dzialac i trzeba albo zgasic auto i odpalic i wszytsko znowu jest ok lub nawet podczas jazdy wykasowac blad z komputera i moc wraca- turbo dziala , co najwazniejsze wczesniej dzialo sie to chyba na kazdym biegu nie pamietam dokladnie bo od tygodnia tak jezdze , w tej chwili od 1 do 3 biegu moge gonic auto na maxa i nic wrzucam tylko wyzszy bieg , predzej czy pozniej wyskakuje blad , w tej chwili juz predzej niz pozniej zauwaze tylko ze jezdze tym samochodem glownie po miescie wiec jak wrzucam wyzsze biegi to rzadko kiedy mialem okazje wycisnac wyzsze obroty dodatkowo jezdze raczej spokojnie 2 tys max obrotow na wyzszych biegach to taka wskazowka bo moze zamulilem samochod i cos sie "zataralo" ? generlanie prosze o wskazowki co sprawdzic pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja do dziś nie rozwiązałem problemu ale jeśli tobie się to uda lub jeśli ja w końcu dojdę do tego to dajmy znać na forum bo ja mam coraz więcej wiadomości na pw a narazie nie mogę pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo zamiast zlogować dynamicznie i statycznie auto to wymieniłeś turbo czyli wymieniłeś na "ślepo" nie wiedząc czy to jego wina i efekt jaki jest to wiesz sam.

Tobie Marcin również polecam zacząć od sprawdzenia szczelności wężyków podciśnienia i dolotu powietrza doładowanego a jak nie wiesz gdzie patrzeć i na co zwracać uwagę to zloguj również auto i logi wklej a resztą zajmą się inni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności