Skocz do zawartości

marcin1234

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin1234

  • Urodziny 04.02.1945

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław, Oleśnica, Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AFB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Kolego ja do dziś nie rozwiązałem problemu ale jeśli tobie się to uda lub jeśli ja w końcu dojdę do tego to dajmy znać na forum bo ja mam coraz więcej wiadomości na pw a narazie nie mogę pomóc
  2. miało czy nie miało kto to wie ? chyba poprzedni właściciel oficjalnie wszystko bezwypadkowe i z oryginalnym przebiegiem ale to tylko Polska. A jak nie na krótko to można ją jakoś sprawdzić ? czy trzeba kupić i założyć nową ?
  3. Kolego a tak z polskiego na nasz ? co zrobić żeby było ok ? Bo rozumem że mam do wymiany 2 moduły z drzwi i ........ ? to coś to wytwarza alarmowy sygnał akustyczny ?
  4. Koledzy mam problem kupiłem b6 i co jakieś 3 h załącza się alarm. zaczyna mnie to już powoli irytować sprawdziłem błędy w module i mam 1333 , 1331 , 1134 te 2 z przodu to znam bo podobnie miałem w b5 ale ten 3 to nie mam pojęci o co chodzi i z czym to się je. Gdybyście mieli jakieś pomysły to bardzo proszę bo powoli zaczynam żałować zmiany
  5. Więc założyłem inną turbinę świeżo po regeneracji
  6. ale to raczej z przeładowaniem nie ma nic wspólnego przynajmniej tak myślę <bo to dokładny alarm na postoju mu zabiera trochę prądu > A co do błędu wymieniłem zawór n75 sprawdziłem turbinę i już nie mam pomysłu co teraz ? Cały czas to samo błąd po przekroczeniu 120
  7. dokładnie taki błąd tylko wężyki są ok sprawdziłem 3 razy a może to ten zawór od podciśnienia ? ---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:28 ---------- a ten błąd na kanale 09 to podejrzewam dokładany alarm mam rację ?
  8. a może mieć to coś wspólnego z przeładowaniem ?
  9. Właśnie też się zastanawiam co ma piernik do wiatraka ale w błędach silnika jest tylko 665 sprawdzałem vads 908.0 ma jeszcze 1598 drive Battery voltage 002 lower limit exceeded w centralnej elektryce ale po wykasowaniu wskakuje tylko przy ok 120 błąd silnika a tego już nie ma. Więcej błędów nie ma bo jest to prawie nowe auto 3 letni transporter 1,9 tdi 62kw A może jeszcze dodam że ody odczytuje z urządzenia które mają u mechanika na gniazdo obd 2 to wyskakuje błąd numeru nie pamiętam ale sprawdzę i dopisze w każdym razie wytłumaczenie brzmi chwilowe przeładowanie układu turbosprężarki i ten błąd ma większy sens bo może zaworek od podciśnienia ? ---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 10:29 ---------- Już sprawdziłem i podczas odczytu przez obd II profesjonal wyskakuje P0299 a definicja jest wyżej I powiem szczerze że jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką rozbieżnością między obd i vads ---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 11:13 ---------- więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł będę wdzięczny za sugestię
  10. Vag pokazuje koledze błąd 665 Lampka kontrolna zapięcia pasów - K19 traci moc i włącza się w tryb awaryjny <błąd oczywiście w silniku > Proszę o nie przenoszenie tematu na śmietnik ponieważ nie ma podobnego wątku na forum
  11. A jakieś żeby nie trzeba było kręcić ? ---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:08 ---------- ....
  12. To może jeszcze pociągnę temat a z anten na reling lub klapę i dobre radio już nie koniecznie z niebieskim podświetleniem bo i tak będzie pod kierownicą. a i czy to dobre radyjko ? jeśli tak to może jeszcze jakaś antenka i nie marudzę
  13. Koledzy a wiecie może jak taką mapkę dostać ? ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:14 ---------- bo chciałbym sprawdzić navi w służbowym a ładować 2 tys na chwałę prezesa to nie dla mnie
  14. Koledzy nie denerwujcie się, na pewno już nie jeden amator taki jak ja oto pytał więc może się powtórzę ale przeglądam dział od jakiegoś czasu i jakoś nic sensownego nie przyciągnęło mojej uwagi. Mianowicie poszukuje radyjka cb najlepiej z niebieskim podświetleniem (żeby ładnie z paskiem się komponowało) i do tego antenki tylko nie bata z 2,5 m ale takiej żeby w miarę działał. W kilku słowach zestaw dla amatora za normalne pieniądze ale tak żeby nie szumiało cały czas bo lepiej wydać raz a więcej aniżeli ciągle po trochu. I jeszcze jedno jaką antenę wybrać na magnes czy mocowaną na stałe (która według was lepiej się sprawdza? ---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ---------- Z góry dzięki za odpowiedź i przepraszam jeśli moje pytanie było już zadawane wcześniej
  15. Ja też będę ale zgadzam się z kolegą czym później tym lepiej A co do przepływomierz to Maciek nie dasz rady bo w b5 jest inny niż w b4 A i nie wiem jeszcze czy to miejsce szczęśliwe bo w piątek to obok galerii nie ma nawet gdzie stanąć ale jak wszyscy są za to nie ma problemu będę musiał się zmieścić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności