Qdlik Zgłoś #21 Napisano 29 Listopada 2011 Czujnik sprawdzony i wydaje się być dobry. to wydaje się czy jest dobry?? z pierwszego postu: jak przełączę na benzynę zwłaszcza teraz rano to auto pracuję na wolnych obrotach ok tylko problem zaczyna się wtedy jak ruszam to powstaje efekt braku paliwa i auto gaśnie jak odpalę jeszcze raz to mogę jechać dalej tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania czy skręcam i wcisnę sprzęgło to obroty spadają praktycznie do zera próbują się podnieść ale auto gaśnie .Sonda lambda wymieniona, świece, filtr paliwa. z drugiego: Jadąc na benzynie autko śmiga . więc już nic nie rozumiem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RU-passat Zgłoś #22 Napisano 29 Listopada 2011 qdlik a wiesz co może być u mnie? Kilka postow wyzej opisalem problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #23 Napisano 29 Listopada 2011 Przepraszam przejęzyczyłem się jak jadę na LPG to jest wszystko ok. Czujnik wyjąłem i sprawdziłem w gorącej wodzie rezystancja zgadza się z tabelką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michalmichal Zgłoś #24 Napisano 29 Listopada 2011 hej mam pasata jak rozpoznać jaki typ silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 29 Listopada 2011 hej No hey...na obudowie paska rozrządu jest naklejka i na niej masz oznaczenie silnika... oczywiście jeśli obudowa jest od tego silnika co masz..drugie miejsce to nabity numer na bloku silnika...lekko w prawo nad filtrem oleju..o wlepie w bagażniku nie wspomnę bo ja jej np. nie mam i nie miałem... i bym zapomniał..TUTAJ trzeba było sie dopisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RU-passat Zgłoś #26 Napisano 29 Listopada 2011 A mógłby mi ktoś coś pomóc? Ponawiam prośbę o pomoc z problemem Posiadam passata 1.8 silnik ABS. Bez LPG, czyli inaczej niż większość na forum. Przechodząc do senda sprawy. Działo się tak od 3 tyg, że po dodaniu gazu na luzie, silnik się przydławiał. Ale ostatnie 2 dni dzieje się tak, że samochód jedzie jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Lecz tu też jest dziwna sprawa. Dzieje się tak tylko w pewnym przedziale obrotów silnika. Np na 2 biegu jest to do około 40km/h wtedy się wolno rozpedza i "prycha". Jak przeskoczy przez ten zakres obrotów nie ma żadnych problemow. Ochoczo się wkreca w obroty i wszystko jest ok. Wymieniłem filtr paliwa, wyczyściłem siateczke na pompie paliwa, sprawdzałem podstawke pod wtryskiem, nie wiem czy to dobrze zrobiłem. Pryskałem wd40 na taki plastyk pod tym wtryskiem na odpalonym wtrysku ale obroty sie nie zmieniały. Co to może być? Dodam, że dziś problemy są już po dadaniu gazu( wczesniej bylo tak ze na wyzszych obrotach jechal normalnie) ,chyba pracuje na 3 cylindrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 29 Listopada 2011 Jeśli silnik odżywa na wyższych obrotach to prawdopodobnie masz błędne odczyty z czujnika przepustnicy TPS....u Ciebie jest on chyba zintegrowany z silniczkiem krokowym...wartości jakie wysyła na sterownik na niskich obrotach są takie same jak na wysokich i zalewa sie paliwem..efekt taki że silnik dławi się....poszukaj na forum coś więcej o TPSie w ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #28 Napisano 3 Lutego 2012 Nadal nie poradziłem sobie z tą awarią czy pomorze wymiana podstawy gaźnika i uszczelki wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #29 Napisano 3 Lutego 2012 czy pomorze Obawiam się że tylko mazowsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #30 Napisano 3 Lutego 2012 Obawiam się że tylko mazowsze. :haha no dobrze kolego a jaki masz czujnik na górnym wężu idącym do chłodnicy jeden z 4 pinami czy 2 z 2 pinami? próbowałeś odłączyć (jeśli masz 2 czujniki to ten niebieski) i odpalić silnik? bo tylko on mi przychodzi do głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #31 Napisano 4 Lutego 2012 Czujnik 4 przewodowy sprawdzony i jest dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #32 Napisano 4 Lutego 2012 Czujnik 4 przewodowy sprawdzony i jest dobry no dobrze a próbowałeś go odpalać przy odłączonym tym czujniku? miałem to samo i po odłączeniu pracował normalnie ale później problem sam zanikł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #33 Napisano 4 Lutego 2012 Próbowałem odpalić na odpiętym czujniku i silnik wariował z obrotami. Próbowałem wykonać reset odpinając ten czujnik i nic nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #34 Napisano 5 Lutego 2012 nie wiem czego ale mam wrażenie że lambda świruje no ale wymieniłeś... :hmm czujnik zasysanego powietrza sprawdzony? próbowałeś z czytać błędy przez kody migowe? ile km robisz miesięcznie na benzynie? być może wtryskiwacz się zapieka... wtedy pomaga przegonienie paska na benzynie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #35 Napisano 9 Lutego 2012 Sonda jest dobra czujnik zasysanego powietrza (gdzie się znajduje koło wtrysku i jakie powinien mieć wartości), co do przegonienia go na benzynie to próbowałem wielokrotnie i dalej to samo a co do kodów migowych to nie wiem gdzie się to podpina . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #36 Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) co do kodów migowych to nie wiem gdzie się to podpina http://forum.vw-passat.pl/threads/1082-Diagnostyka-silnika-VW-1-6-1-8-na-podstawie i http://forum.vw-passat.pl/threads/1019-VAG-COM-DIAGNOSTYKA tu masz lektorkę na temat diagnostyki kody też można z czytywać ze złącz diagnostycznych umieszczonych pod osłoną lewarka zmiany biegów... a najprościej będzie podjechać do kogoś kto ma VAG-a a czujnik zasysanego powietrza znajduje się o ile się nie mylę w obudowie wtrysku a jego dane: http://imageshack.us/photo/my-images/135/czujtemp5oj6.jpg/ ponadto jak parę postów wyżej pisze kolega Lebow poczytaj o TPS-ie... Edytowane 10 Lutego 2012 przez maciek1863 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #37 Napisano 2 Marca 2012 (edytowane) Niestety nie mogę znaleźć złącza ani koło kierownicy pod zaślepką ani pod lewarkiem vaga mam ale brak złącza co do kodów błyskowych to koło cewki nie mam żadnego przewodu.Morze istnieje sposób podpięcia się bezpośrednio pod komputer.TPS-a ustawiałem.Ale mam od pewnego czasu problem z obrotami na lpg zawieszają się.Podstawę wtrysku wymieniłem przewody podciśnieniowe sprawdziłem krokowca przeczyściłem podejrzewam że to wina TPS-a bo jak go wyjąłem to miał wytarty grafit w paru miejscach na ścieżkach jest to tps od innego auta ale tak samo ma przetarte ścieżki . Edytowane 2 Marca 2012 przez lorts dodanie zdjęcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #38 Napisano 3 Marca 2012 Morze istnieje Istnieje, istnieje; dzisiaj byłem na spacerze i szumi jak zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #39 Napisano 3 Marca 2012 Istnieje, istnieje; dzisiaj byłem na spacerze i szumi jak zawsze :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorts Zgłoś #40 Napisano 4 Marca 2012 Widzę że kolegom humor dopisuje lecz to raczej nie forum z kawałami lecz motoryzacyjny a słowo morze ma wiele znaczeń które funkcjonują w języku polskim.:mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach