Joseph Zgłoś #1 Napisano 5 Marca 2011 Witam - od dwóch lat posiadam Passata 1,9 AVF i od początku samochód ten nie miał wigoru - robiłem logi silnika i były całkiem poprawne (wg Waszej opinii) auto nigdy nie miało żadnych błędów w sterowniku ale słabo jeździ w porównaniu nawet ze 110 KM passatami - chodzi o to że po przekroczeniu 100km/h bardzo powoli przyspiesza - podejrzewam że max prędkość to ok 160 km/h. Po prostu mała moc... Dzisiaj zdjąłem pokrywę silnika żeby sprawdzić jakie mam pompowrtyskiwacze są one o numerach 038130073H - z tego co się zdążyłem zorientować są to pompowtryski od 90KM silnika. Zatem czy mozliwe jest aby te pompowtryskiwacze były oryginalne z tego silnika? Jeśli nie - czy można zmienić oprogramowanie silnika aby troszeczkę w niego tchnąć życia czy trzeba zmieniać pompowtryski? Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Joseph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #2 Napisano 5 Marca 2011 jeżeli masz pompki z silnika AHU lub AHH to masz przyczynę słabej mocy najlepiej wymienić na pompki o oznaczeniu AL potem program i jakieś 170KM można z niego wydusić ale najlepiej jedż na hamownie i niech sprawdzą co się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #3 Napisano 5 Marca 2011 (edytowane) z AHH lub AHU to na 100% nie bo to są silniki na pompie wtryskowej. etka mówi, że ten pompowtrysk, który podałeś jest z sharana, kod silnika anu (90km). na 100% nie są oryginalne. pewnie pompki są mniej wydajne i dlatego muli. ja bym wymienił na takie jak trzeba. Edytowane 5 Marca 2011 przez golab21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2011 ale wtopiłem rzeczywiście z sharana 90KM kolego wymień te z oznaczeniem końcowym AL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2011 nie są tanie, ale jak na nowe to raczej tanie http://allegro.pl/pompowtryski-bq-038-130-073-bq-nowe-komplet-i1478190456.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krackers Zgłoś #6 Napisano 16 Marca 2011 Ze względu że nie mogę jeszcze zakładać tematów, a ten temat idealnie pasuję do mojego pytania, postanowiłem zapytać tutaj:p Mam następujące wartości na cylindrach 1. -0,82 2. -0,54 3. 0,85 4. 0,49 (grupa 013). Pytanie czy niezwłoczna jest wymiana/regeneracja czy da się jeszcze pojeździć? Czasem się zdarza że podczas odpalania po nocy falują obroty, jak się rozgrzeje wszystko jest ok. Z autkiem nie ma żadnych (jak na razie :marecek) problemów. Staram się dbać o autko i jeżeli zaradzicie wymianę, podejmę działania w tym kierunku. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #7 Napisano 16 Marca 2011 na 170 KM wcale nie trzeba mieć ALek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 16 Marca 2011 Mam następujące wartości na cylindrach 1. -0,82 2. -0,54 3. 0,85 4. 0,49 (grupa 013). Przy jakiej temperaturze silnika mierzone były te wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #9 Napisano 16 Marca 2011 ja mam podobne , przy rozgrzanym silniku .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2011 (edytowane) Staram się dbać o autko lać i jeździć Edytowane 17 Marca 2011 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krackers Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2011 Przy jakiej temperaturze silnika mierzone były te wartości? Na ciepłym, po przejechaniu 15 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 17 Marca 2011 Na ciepłym, po przejechaniu 15 km. Patrz post nr 10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krackers Zgłoś #13 Napisano 17 Marca 2011 lać i jeździć niby tak , ale co z falującymi obrotami. Powiedzmy że 1 na 6 odpaleń auta po nocy kończy się falującymi obrotami na biegu jałowym, po rozgrzaniu problem znika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FiFi_ino Zgłoś #14 Napisano 17 Marca 2011 A świece nie grzeją Ci dość długo? jeśli masz tak ze pod odpaleniu wskakuje Ci na wyższe obroty i po chwili wraca do normalnych to wg mnie czujnik temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigthomas Zgłoś #15 Napisano 16 Listopada 2013 Dopisuje się do tematu: Log (1 - 013,023,004) Log (2 - 013,023,005) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocasch Zgłoś #16 Napisano 19 Listopada 2013 (edytowane) Witam - od dwóch lat posiadam Passata 1,9 AVF i od początku samochód ten nie miał wigoru - robiłem logi silnika i były całkiem poprawne (wg Waszej opinii) auto nigdy nie miało żadnych błędów w sterowniku ale słabo jeździ w porównaniu nawet ze 110 KM passatami - chodzi o to że po przekroczeniu 100km/h bardzo powoli przyspiesza - podejrzewam że max prędkość to ok 160 km/h. Po prostu mała moc... Dzisiaj zdjąłem pokrywę silnika żeby sprawdzić jakie mam pompowrtyskiwacze są one o numerach 038130073H - z tego co się zdążyłem zorientować są to pompowtryski od 90KM silnika. Zatem czy mozliwe jest aby te pompowtryskiwacze były oryginalne z tego silnika? Jeśli nie - czy można zmienić oprogramowanie silnika aby troszeczkę w niego tchnąć życia czy trzeba zmieniać pompowtryski? Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Joseph Do AVF na bank podchodzą oznaczenia AR oraz AL. Ja u siebie miałem AR, zdemontowałem i zmieniłem na AL. Wszystkie zakupione na allegro AL musiałem regenerować bo były padnięte. Według mnie szybciej zdobędziesz porządne AR (sam mam 3 sztuki wyjęte sprawne które leżą w garażu) niż AL. Większość AL dostępnych na allegro jest podjechana bądź niewiadomego pochodzenia. Zakup pompek to loteria. Jesli chcesz żeby Twoje auto zaczęło jeździć zakup sprawne AR lub AL i ewentualnie mapę paliwa i będzie super. Edytowane 19 Listopada 2013 przez woocasch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach