Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie:) mam tego typu problem ze jak rano odpalam auto to musze przytrzymać na pedale gazu az zalapie powiedzmy 50 stopni olej to pali w miare normalnie. silnik krokowy zmienilem i bylo juz jeden dzien lepiej ale nie na dlugo. odpalilem na benzynie pokulal na obrotach i wskoczyl na 900, nagrzal sie i przelaczylem na gaz. chodzil z poczatku ladnie ale po chwili zaczal wariowac tak mocno ze gaz mial nizsze obroty jak benzyna a teraz to i benza i gaz wariuje. wszedzie przewody pozakladane, swiece niedawno zmienialem. postanowilem wyjac filtr powietrza bo wygladalo to na brak powietrza i co zauwarzylem? pod ta kopulka co jest te 5 przewodow jest taka klapka ktora jak przytrzymam od spodu chodzi pieknie a jak puszcze to zaczyna ja podrywac do gory i od razu samochod kuleje w końcowej fazie gasnie. malo tego zauwazylem ze cieknie z pod tej klapki paliwo bo filtr powietrza jest mokry a jak przytrzymalem reke pod ta cala pompa to cieknie paliwo. kolejny objaw to to ze jak zgasze na gazie to na benzynie musze go dlugo krecic az dopompuje paliwa. pomocy bo juz mam dosc tego samochodu i z checia go sprzedam albo zezlomuje.!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że regulator ciśnienia paliwa jeśli jest paliwo w filtrze powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie rzeczy wychodzą na komputerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na komputerze ? w B3 1990r? co najwyżej kody błyskowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie rzeczy wychodzą na komputerze.

Elktryczne tak ...mechaniczne nie....

Ja szukałbym pozamarzanej mazi z odmy...nie wiem jaki reg. ciśnienia jest w 9A ale skoro rano odpala to powinien być okey, być może coś nie tak z przepływomierzem-to dośc delikatne urządzenie w 9A ...szukaj tematów o tym silniku jak i wszelkich porad jaki co ustawić przy mechanicznym wtrysku...

Jeśli silnik dopiero normalnie pracuje przy temp. oleju 50 stopni czyli w ogóle elektryka nie wie że jest zima...czujnik temp. do sprawdzenia i inne czujniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko do wy... i włożenia digifanta, a jak chcesz mechanika to szukaj nowego rozdzielacza i wtrysków. Co do lpg to masz mikser czy dyfuzor na przepustnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

parownik to mam normalny i zdaje sie ze mikser bo to nie gaznik a przewody ida do przepustnicy a z tad do kolektora ssacego. nie wiem czego sie lapnac ale jak dla mnie to ten caly przeplywomiesz pieprzy sprawe i tyle. a druga sprawa ze mam juz dosc tego samochodu, niby chwala a szrot jakich malo. niby ladny zadbany a jednak mi juz sil brak na uzeranie sie z nim. mialem kilka samochodow ale ten pasat daje mi tak w kosc jak zaden inny. probowalem cos poprawic z ta klapka ale na chwile pomagalo i dalej to samo. to mozna jakos regolowac? bo z tego co zauwazylem jak zle przykrecilem ten dekielek to nie palil na benzynie bo nie taka dawka a na gazie ok. moze jeszcze cos wwykombinujecie??? a czy ta klapka powinna chodzic sztywno czy z luzem. bo jak jest z luzem to u mnie ok ale wlasnie dlatego u mnie sie pieprzy bo to drga i caly czas zmienia sie dawka powietrza a co za tym idzie klopoty z obrotami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę o wtrysku mechanicznym to mniej wiem niż o tej półkuli księżyca co jej z ziemi nie widać...szczątkowe inforacje o tym silniku znajdziesz w Sam naprawiam wydawnictwa WKiŁ...na forach golfa szukaj też tematów o bliźniaku czyli KR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego sie nie da naprawić przecie to miałem i nawet nie ruszałem tylko digi i elektronika załatwia temat.

 

I tak Włodek za dużo wiesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I tak Włodek za dużo wiesz

Przez przypadek...wracam kiedyś z zabawy (takiej typowej zabawy ---siara z papierówek, kapela z dyskietki) i spotykam...

...ruskich astronautów,uparcie twierdzili że właśnie wylądowali na księżycu....

A tak na marginesie to kiedyś chodziło mi po głowie wszczepienie głowicy od 9A do 2E..al niestety sie nie da ...dzisiaj mnie uturbione 2E męczy ...a prawda taka że czasu na przespawanie sondy znaleźć nie mogę....;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na komputerze ? w B3 1990r? co najwyżej kody błyskowe

komputer potrafi je odczytać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie rzeczy wychodzą na komputerze.

Elktryczne tak ...mechaniczne nie....

czujnik temp. do sprawdzenia i inne czujniki

Oj Włodek, Włodek....

 

Koledzy piszą, zmień to, tamto, a może być to, a może tamto, itd, itd. No i niech tak wymieni pół samochodu, zamiast najpierw wykonać najprostszą czynność - podłączyć VAG. Pewnie ma OBD1, wszystko jest do odczytania. Wiec jak nie masz zamarznietego paliwa, co mozna sprawdzić odpalając samochód np. na plaku lub zamarzniętej odmy -wypycha miarke od oleju, to trzeba zaufać elektronice, napewno coś zapamięta. Gdy samochód zgasnie w tak perfidny sposób, nie ma mozliwosci, żeby coś nie wyszło na VAG-u. Pozostaje tylko kwestia interpretacji, a więc wiedzy.

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec panowie sytuacja wyglada tak ze rozebralem ten caly rozdzielacz i popatrzylem co i o co biega. poluzowalem ta łapke co do niej jest przykrecony ten dekielek - pseudo membrana - ustawilem na nowo w pozycji aby opierajac sie na tym stojanie swobodnie szczelina wynosila okolo 1.0-1.1 mm, zlozylem, skrecilem i na zimnym silniku odpalilem. kulal troche ale po dluzszej pracy ustabilizowal sie. wyregulowalem obroty na cieplym silniku i chodzi pieknie jak nigdy dotad na benzynie i gazie tez. z tym ze mam kolejny problem bo jak ustawilem na cieplym silniku wszystko to na zimnym pali ale tak jak by wcielo ssanie. krokowy zmieniony. czy jest jakis czujnik konkretny i gdzie odpowiedzialny za ssanie czy wogole rozruch zimnego silnika? jak sie tylko rozgrzeje chodzi jak zloto ale jak zimny to i na benzynie i na gazie bardzo mocno kuleje badz musze trzymac pedal gazu. moze cos grzies nie laczy czy co? a moze ktos z was mieszka klolo konstancina jeziornej to bym podjechal i ktos rzeczowy by luknął na to???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności