adams Zgłoś #41 Napisano 17 Lipca 2007 goodhope to sieć prawie 30 warsztatów w całej polsce... kliknij na stronie na goodhope team a zobaczysz gdzie są rozmieszczone... koleś co będzie mi to robił też jest konkretny (nie żaden partacz) zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #42 Napisano 18 Lipca 2007 no tak, jedziesz do typa, wgrywa Ci softa, jakos na oko mierzy km i Nm potem kasuje 700pln i musisz miec GOODHOPE albo GODHOPE zeby Ci silnika nie wyje##@$ w kosmos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goodhope Zgłoś #43 Napisano 27 Lipca 2007 Witam Miło mi wiedzieć, że firma nasza, została wymieniona, na tym forum. Przyznam się że nie wiedziałem o jego istnieniu. Choć pewnie od czasu do czasu zacznę na nie zaglądać. Na tę chwilę, poniekąd z racji braku czasu, wizyty forumowe, ograniczają się zwykle do odwiedzin forum w znaczącej części fachowców w dziedzinie mechaniki i diagnostyki na które w celu wyczerpującej lektury serdecznie zapraszam http://www.obd2.pl/forum Sieć warsztatów współpracujących pod kątem chiptuningu przekroczyła liczbę czterdziestu. Strona firmy nie jest na bierząco aktualizowana. Za co przepraszam, w najbliższym czasie postaramy się zrehabilitować. Na rynku motoryzacyjnym jesteśmy od początku lat 90-tych. W tej chwili główną dziedziną działalności jest elektronika oraz kompleksowa diagnostyka nowoczesnych silników diesla. Specjalizacja to grupa VW oraz PSA i Renault. Modyfikacje oprogramowania stały się odpowiedzią na wymóg rynku, po tym, jak spora ilość samochodów trafiała z problemami, jak się później okazywało z winy amatorskiej ingerencji w oprogramowanie sterowników. Sieć, a właściwe krąg współpracy, założył się niejako z potrzeby rynku, początkowo w kręgu dobrych znajomych , posiadających dobre doświadczenie i umiejętności, a tak życie się złożyło, że zamieszkujących w różnych częściach kraju. Modydikacje o których mowa, są robione indywidualnie. Każdy z warsztatowców współpracujących z nami, musi mieć doświadczenie w diagnostyce oraz ocenie stanu auta. Ma niepisany obowiązek oceny samochodu przed modyfikacją i przekazanie na bierząco wszelkie wątpliwości związane z diagnozą i tym samy podjęcie decyzji o "zabiegu"... lub też odłożeniu go w czasie, do czasu usunięcia przypadłości. Kondycja silnika, zależy od zbyt wielu czynników, tak by można skutecznie oprzeć modyfikację programową o jeden z góry ustalony szablon. Nierzadko, indywidualny chiptuning klienta z drugiego krańca Polski nie kończysię na jednym, ale czasem dwóch, trzech podejściach programowych. Wszystko zgodnie z oceną osiągów i zachowaniem samochodu. W celu jakichkolwiek wątpliwości bądź też zapytań, proszę się nie krępować, na tyle na ile pozwoli wiedza i chęć, udzielę wszelkich wyjaśnień. Pod wszystkim co robimy, podpisujemy się obiema rękami i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. z poważaniem Mariusz /goodhope/ Strzelczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #44 Napisano 28 Sierpnia 2007 już po seria to: 116KM i 296NM po modzie: 152KM i 353NM troszkę dziwny wykresik - ale co można oczekiwać od takiej hamowni jak bede miał gdzie i kiedy to skocze do profesionalistów wrażenia z jazdy bardzo fajne większa frajda z jazdy niż przed modem jadę jeszcze na małą korektę tego softu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #45 Napisano 28 Sierpnia 2007 jadę jeszcze na małą korektę tego softu... moc przy 3200obr to coś za szybko spada chyba że hamownia zawyża,bo ja na v-techowej hamowni miałem aż 15KM więcej i 25Nm niż na bardziej rzeczywistej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #46 Napisano 28 Sierpnia 2007 jadę jeszcze na małą korektę tego softu... Weź jakoś wyprostuj tego garba ... lepiej zainwestuj w dobry soft... tony wydruków z rolki nic ci nie dadzą tak naprawdę to tylko silnik nie pracuje tylko na 3 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #47 Napisano 29 Sierpnia 2007 wspominałem już o tej hamowni...tak naprawde nie czuć tego garba dzisiaj chyba skocze na pomiar logów itp i na korekte softu... max moment obrotowy tez jest prędzej... więc soft nie jest moim zdaniem zły tylko hamownia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach