JarekDUB Zgłoś #1 Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) Czy ktos wie jak zalozyc licznik z CC do B6(2006 rok)? Jest pare osob ktore to zrobily ale nie moge znalesc zadnych informacji.... Edytowane 16 Lutego 2011 przez JarekDUB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2011 i ja jestem zainteresowany tą zmianą a propo trzeba zmienic wtyk z tyłu licznika bo podobno od cc jest inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #3 Napisano 18 Lutego 2011 zrobili to, między innymi, m3iaz, jamal_2005... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #4 Napisano 18 Lutego 2011 i ja jestem zainteresowany tą zmianą a propo trzeba zmienic wtyk z tyłu licznika bo podobno od cc jest inny A nie lepiej zmienić na licznik z b6 po lifcie z 2008 roku? Jest ten sam, a problemów z wtykiem nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #5 Napisano 18 Lutego 2011 Ja też mam taki licznik, wiec proszę pytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2011 Napisz proszę jak do tego się zabrać ponieważ męczy mnie już ten niebieski kolor. Kupiłeś Nowy zestaw wskaźników czy może używany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDUB Zgłoś #7 Napisano 18 Lutego 2011 (edytowane) A byłem pewien ze po lifcie są takie same jak w CC. Co wiem to że wtyki są inne i położenia pinów są inne. B6 przed liftem ma 36 piny z czego używa 29 a CC ma 32 piny z czego używa 19. oczywiście większość pinów się nie pokrywa. Czy ktoś może potwierdzić że po lifcie jest taki sam wtyk jak przed liftem? Edytowane 18 Lutego 2011 przez JarekDUB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #8 Napisano 18 Lutego 2011 A bylem pewien ze po lifcie sa takie same jak w CC Bo są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekDUB Zgłoś #9 Napisano 18 Lutego 2011 Bo są. Znaczy że wtyki są takie same w CC i B6 po lifcie. Więc i tak i tak są kombinacje z wtyczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #10 Napisano 19 Kwietnia 2011 A powiedzcie mi, czy da się włączyć w zwykłym Paździochu z białymi zegarami taki wyścig wskazówek przy włączaniu zapłonu, jak w CyCu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #11 Napisano 19 Kwietnia 2011 da się to włączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #12 Napisano 19 Kwietnia 2011 Ale tak po prostu podpinając się VCDSem, czy coś trzeba dłubać? Wczoraj miałem podpięty samochód do lapka, ale człowiek, który kodował mi BT stwierdził, że nie może tego zrobić... Zupełnie nie wiem, o co kaman, bo się na tym nie znam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #13 Napisano 19 Kwietnia 2011 tak, podpinasz np VCDS i musisz to włączyć. Jak dobrze pamiętam to włącza się to w liczniku. Ale teraz nie pamiętam co zafajkować. Jutro podepnę kompa pod auto to dam znać ---------- Post added at 00:26 ---------- Previous post was at 00:04 ---------- Opcja ta to Staging, ale nie wszystkie białe liczniki to mają http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=82695 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #14 Napisano 20 Kwietnia 2011 Dzięki za informację. Chyba w moim nie pójdzie, dlatego gość powiedział, że nie może tego włączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #15 Napisano 20 Kwietnia 2011 Z tego co przeczytałem na forach zagranicznych tzw. staging da się włączyć w licznikach wyprodukowanych od roku 2010 włącznie. Ja mam licznik z 2009 i nie da się tego załączyć, tzn. nie można ustawić tak, aby po włączeniu zapłonu wskazówki zawsze się odchylały do swoich max. pozycji (dotyczy obrotomierza i prędkościomierza). Jednorazową wedrówkę wskazówek poprzez komputer da się wymusić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #16 Napisano 20 Kwietnia 2011 A orientujecie jak ze stagingiem w golfie z 45 tygodnia 2010 roku...?!? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #17 Napisano 20 Kwietnia 2011 Niestety, ja nie wiem. Ale możemy sprawdzić - w końcu mieszkamy w tym samym mieście:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #18 Napisano 20 Kwietnia 2011 (edytowane) Trochę bym pozmieniał, ale jak to się ma do gwarancji... W salonie powiedzieli mi np że jak chcę wyłączyć brzęczyk od pasów to mam przynieść orzeczenie od lekarza. Oni przekazują do kulczyka, który ściąga z vw kod do mojego auta... :debil Zostaje jakiś ślad podłączenia vcdsa? Edytowane 20 Kwietnia 2011 przez pikopiko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #19 Napisano 20 Kwietnia 2011 Ręki nie dam sobie uciąć, ale moim zdaniem nie pozostaje ślad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach