Skocz do zawartości

JarekDUB

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JarekDUB

  • Urodziny 16.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Cambrigde / Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Ok chyba źle zrozumiałem pytanie... wiec moja wypowiedz nie ma sensu. Sorki Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Dziala bez problemu kwestia poprawnego kodowania pod jeden czujnik. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Wojtek a nie powinno być ze koduje sie Bajt 1 (a nie bit 2) i od Bajtu 9? Pytam bo sa ponumerowane od 0 i na zdjęciu masz kodowanie w 1 a nie 2? Sent from my mobile
  4. W instrukcje masz opisane jak zakodować - z tego co mówisz wychodzi na to ze pominąłem kodowanie modułu komfortu... Sent from my mobile
  5. Jedna srobe musisz kupic a druga to ta OD ZAWIASU (czytaj - juz tam jest) tak jak Bimbasz napisal.
  6. Ja mam E i H wiec nie musza byc takie same Oczywisce ze da sie bo kupilem nawiercone i nagwintowane zawiasy wlasnie w ASO
  7. Po 5 miesiacach klapa w koncu dziala poprawnie :marecek Male info do instrukcji: Jesli uzywa sie nowych silnikow to trzeba je nauczyc w jakiej pozycji sa bo inaczej nie chca sie poprawnie komunikowac. Nawet jesli jeden z silnikow jest nowy. A wiec montujemy silniki zamykamy klape i otwieramy klape recznie do polowy. Nastepnie jednoczesnie naciskamy otwieranie i przycisk zamykania na klapie - w tym momencie klapa otwozy sie i wszystko powinno dzialac.
  8. Szukaj czesci na allegro dostaniesz taniej
  9. No tak ale to dla tego ze masz klape zakodowana zeby sie nie otwierala za mocno w garazu
  10. Dzieki Marcin, wszystko wyglada identycznie wiec to nie ustawienia w adaptacji. Tak patrze na schemat i jedyny sposob w jaki te silniki sie komunikuja to poprzez 2 kable na pinie 2 i 6. I to musze sprawdzic raz jeszcze. Ewentualnie przelozyc piny?
  11. Wywalilem oba silniki i polozylem w aucie na podlodze. Jak robie test przez VCDS silniki dzialaja ale w przeciwnych kierunkach do siebie. Jak lewy otwiera to prawy zamyka i odwrotnie. Zamienialem kable ktore ida do silnika (czerwony i niebieski) w nadzieji ze to zmieni kierunek w ktorym pracuja silniki ale nic z tego. Kolejny pomysl to zmiana przewodow zasilajacych i masy na glownej wiazce... ale czy nie spale silnika w ten sposob? Prosba czy ktos moze sprawdzic jakie ma wartosci w module 6D w adaptacji na 00 i 01? U mnie jest 000 i 355...
  12. Klapa zakodowana tak jak opisywales. Dociag puszcza i klapa odskakuje i to tyle niestety. Jutro podlacze w dzwiach.
  13. Ok wsadzilem wszystko do auta i podlaczylem fantastycznie zrobiona wiazka (dzieki Marcin). Teraz mam maly problem. Klapa nie zamyka sie po nacisnieciu przycisku i nie otwiera sie z pilota (ani z drzwi kierowcy). Jedyne co sie dzieje to dociag zwalnia blokade i klapa odskakuje lekko. Jak podlacze VCDS to nie mam zadnych bledow i jest pelna komunikacja. Podczas testu w VCDS klapa musi byc otwarta aby zaczac. Otwieranie nie dziala ale zamykac sie zamyka wiec silniki dzialaja w jednym kierunku. Jeden silnik ktory mam jest nowy (wiec byl w stanie zamknietym) a drugi uzywany (otwarty). Jak zakladalem nowy to musilem recznie go otworzyc. A i do instalacji jest podlaczony modul do zamykania z pilota - nie calkiem podlonczony bo nie moge ustalic pod ktory pin w drzwiach sie podlaczyc. Czy ktos ma jakies pomysly co jest nie tak?
  14. Proste na pewno nie jest ale mysle ze wykonalne? Czyli nowa deska, cala nagrzewnica, panel kontrolny i okablowanie. Czy okablowanie w orginale z klimatronikiem jest jakos dopinane czy jest w calosci z wiazka deski? Plus ewentualne czujniki... Ktos moze powiedziec jakie musza byc pod klimatronic?
  15. A wymieniał ktoś z manualnej na full automat? Bo mam manualna klime i chętnie bym to zmienił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności