JarekDUB
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O JarekDUB
- Urodziny 16.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Cambrigde / Gdańsk
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2006
-
JarekDUB obserwuje zawartość → [Instrukcja] - Podłączenie spryskiwaczy reflektorów, Po polsku BCM 3AA937087 H H+ VCDS is dead !!!!, [Instrukcja] Montaż kamery systemów wspomagających kierowcę i oraz 4 innych
-
Zamiana zwykłych lamp na bixenon'y skrętne... kilka pytań.
JarekDUB odpowiedział Danek75 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ok chyba źle zrozumiałem pytanie... wiec moja wypowiedz nie ma sensu. Sorki Sent from my iPhone using Tapatalk -
Zamiana zwykłych lamp na bixenon'y skrętne... kilka pytań.
JarekDUB odpowiedział Danek75 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Dziala bez problemu kwestia poprawnego kodowania pod jeden czujnik. Sent from my iPhone using Tapatalk -
Po polsku BCM 3AA937087 H H+ VCDS is dead !!!!
JarekDUB odpowiedział romeo9999 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Wojtek a nie powinno być ze koduje sie Bajt 1 (a nie bit 2) i od Bajtu 9? Pytam bo sa ponumerowane od 0 i na zdjęciu masz kodowanie w 1 a nie 2? Sent from my mobile -
W instrukcje masz opisane jak zakodować - z tego co mówisz wychodzi na to ze pominąłem kodowanie modułu komfortu... Sent from my mobile
-
[Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi
JarekDUB odpowiedział Bimbasz → na temat → Poradniki i instrukcje
Jedna srobe musisz kupic a druga to ta OD ZAWIASU (czytaj - juz tam jest) tak jak Bimbasz napisal. -
[Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi
JarekDUB odpowiedział Bimbasz → na temat → Poradniki i instrukcje
Ja mam E i H wiec nie musza byc takie same Oczywisce ze da sie bo kupilem nawiercone i nagwintowane zawiasy wlasnie w ASO -
[Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi
JarekDUB odpowiedział Bimbasz → na temat → Poradniki i instrukcje
Po 5 miesiacach klapa w koncu dziala poprawnie :marecek Male info do instrukcji: Jesli uzywa sie nowych silnikow to trzeba je nauczyc w jakiej pozycji sa bo inaczej nie chca sie poprawnie komunikowac. Nawet jesli jeden z silnikow jest nowy. A wiec montujemy silniki zamykamy klape i otwieramy klape recznie do polowy. Nastepnie jednoczesnie naciskamy otwieranie i przycisk zamykania na klapie - w tym momencie klapa otwozy sie i wszystko powinno dzialac. -
Szukaj czesci na allegro dostaniesz taniej
-
No tak ale to dla tego ze masz klape zakodowana zeby sie nie otwierala za mocno w garazu
-
Dzieki Marcin, wszystko wyglada identycznie wiec to nie ustawienia w adaptacji. Tak patrze na schemat i jedyny sposob w jaki te silniki sie komunikuja to poprzez 2 kable na pinie 2 i 6. I to musze sprawdzic raz jeszcze. Ewentualnie przelozyc piny?
-
Wywalilem oba silniki i polozylem w aucie na podlodze. Jak robie test przez VCDS silniki dzialaja ale w przeciwnych kierunkach do siebie. Jak lewy otwiera to prawy zamyka i odwrotnie. Zamienialem kable ktore ida do silnika (czerwony i niebieski) w nadzieji ze to zmieni kierunek w ktorym pracuja silniki ale nic z tego. Kolejny pomysl to zmiana przewodow zasilajacych i masy na glownej wiazce... ale czy nie spale silnika w ten sposob? Prosba czy ktos moze sprawdzic jakie ma wartosci w module 6D w adaptacji na 00 i 01? U mnie jest 000 i 355...
-
Klapa zakodowana tak jak opisywales. Dociag puszcza i klapa odskakuje i to tyle niestety. Jutro podlacze w dzwiach.
-
Ok wsadzilem wszystko do auta i podlaczylem fantastycznie zrobiona wiazka (dzieki Marcin). Teraz mam maly problem. Klapa nie zamyka sie po nacisnieciu przycisku i nie otwiera sie z pilota (ani z drzwi kierowcy). Jedyne co sie dzieje to dociag zwalnia blokade i klapa odskakuje lekko. Jak podlacze VCDS to nie mam zadnych bledow i jest pelna komunikacja. Podczas testu w VCDS klapa musi byc otwarta aby zaczac. Otwieranie nie dziala ale zamykac sie zamyka wiec silniki dzialaja w jednym kierunku. Jeden silnik ktory mam jest nowy (wiec byl w stanie zamknietym) a drugi uzywany (otwarty). Jak zakladalem nowy to musilem recznie go otworzyc. A i do instalacji jest podlaczony modul do zamykania z pilota - nie calkiem podlonczony bo nie moge ustalic pod ktory pin w drzwiach sie podlaczyc. Czy ktos ma jakies pomysly co jest nie tak?
-
Proste na pewno nie jest ale mysle ze wykonalne? Czyli nowa deska, cala nagrzewnica, panel kontrolny i okablowanie. Czy okablowanie w orginale z klimatronikiem jest jakos dopinane czy jest w calosci z wiazka deski? Plus ewentualne czujniki... Ktos moze powiedziec jakie musza byc pod klimatronic?
-
A wymieniał ktoś z manualnej na full automat? Bo mam manualna klime i chętnie bym to zmienił.