andrzejch1972 Zgłoś #1 Napisano 6 Lutego 2011 Witam1! Mam zamiar zrobić cały nowy wydech 2,5 cala pełny przelot ( sama rura od początku do końca) .W tej chwili jest brak kata,środkowego pozostał stary tylny oryginał.Jednak zastanawiam się na założeniem katalizatora sportowego o przepustowości 100 cpsi, gdyż męczy mnie już ten smród z wydechu.Czy ktoś montował taki katalizator,jak on wpływa na zmniejszenie przepustowości całego wydechowego.Napiszę jeszcze raz: ma być tylko kat o zmiejszonych oporach i rura 2,5 cala do końca bez rzadnych tłumików.Proszę o konkretne informacje. Np. coś takiego http://allegro.pl/katalizator-sportowy-awg-100-cpsi-2-0-i1441965010.html Pozdrowienia dla wszystkich! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirekk201 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2011 nie polecam takiego czegoś, miałem to założone w swoim i poszło na szrot bo się cały zapchał sadzą, zero przepływu spalin i autko było słabe, lepiej wszystko wywalic tylko ostatni tłumik zostaw! ja mam tak zrobione tylko że ostatni sport i nie narzekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2011 To ja jeszcze dopytam, meczy mnie caly czas cheć wydechu przelotowego, chcialbym wreszcie to uczynic, zbieram gotówke, i moje pytanie brzmi czy przy przelocie 2,5' bede musial robic cos z softem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2011 (edytowane) To ja jeszcze dopytam, meczy mnie caly czas cheć wydechu przelotowego, chcialbym wreszcie to uczynic, zbieram gotówke, i moje pytanie brzmi czy przy przelocie 2,5' bede musial robic cos z softem ? Nic robić nie musisz i będzie jezdzić . Dodaj większe turbo i fmic i wtedy jedz na program Edytowane 4 Września 2011 przez matho78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #5 Napisano 4 Września 2011 nie polecam takiego czegoś, miałem to założone w swoim i poszło na szrot bo się cały zapchał sadzą, zero przepływu spalin i autko było słabe, lepiej wszystko wywalic tylko ostatni tłumik zostaw! ja mam tak zrobione tylko że ostatni sport i nie narzekam. pokaz jakis filmik jak to u Ciebie gada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek91 Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2011 Dzieki Macieju to teraz nie pozostaje mie nic tylko zbierac kase, i jazda do mrmotors Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noe999 Zgłoś #7 Napisano 11 Sierpnia 2016 Witam, wyskoczył mi taki błąd: Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-BZB.clb Control Module Part Number: 06J 906 026 HW: 06J 906 026 Component and/or Version: MED17.5 2932 Software Coding: 0404000318070160 Work Shop Code: WSC 05314 000 00000 VCID: E7D93FAFAFFD 1 Fault Found: 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 140703 km Time Indication: 0 Date: 2018.14.17 Time: 22:07 Freeze Frame: RPM: 2082 /min Load: 41.2 % Speed: 92.0 km/h Temperature: 96.0°C Temperature: 23.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0000 0001 Proszę o pomoc, czym to jest spowodowane, jak usunąć usterkę? da się to naprawić czy trzeba wyciąć katalizator i preprogramować sterownik?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #8 Napisano 12 Sierpnia 2016 Pewnie do tego świeci ci się jeszcze Check. Po prostu Kat się nie wyrabia i wywala błąd emisji spalin. Ja bym podjechał do warsztatu gdzie usuwają Katy i DPFy i wyłączył diagnostykę katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach