Skocz do zawartości
małysz2511

silniki diesela w passatach b4

Rekomendowane odpowiedzi

nie skreślałbym AAZ bo to bardzo trwałe motorki i dużo prostsze od TDI choć faktycznie 75 kucy trochę mało , polecam także 1Z 90 koni mam i nie narzekam

 

pierwsze patrzyłbym na stan nadwozia, silnika a wyposażenie na końcu

zawsze lepiej jeździć gołym ale zdrowym AAZ niż zajeżdżonym 1Z czy AFN w bogatej wersji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie skreślałbym AAZ bo to bardzo trwałe motorki i dużo prostsze od TDI choć faktycznie 75 kucy trochę mało , polecam także 1Z 90 koni mam i nie narzekam

 

pierwsze patrzyłbym na stan nadwozia, silnika a wyposażenie na końcu

zawsze lepiej jeździć gołym ale zdrowym AAZ niż zajeżdżonym 1Z czy AFN w bogatej wersji

Fakt AAZ i 1Y to najprostsze silniki jakie mogą być ( no może oprócz 1.5 D :D ) a za razem niezniszczalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam AAZ B3 3 lata i nie zamieniłbym na innego. To prawda co piszą koledzy w B5 jest mniej miejsca.

Dlaczego wybrać TD?

1) wszystkie naprawy zrobisz sam, żadnej elektroniki, komputerów i innych zbędnych bajerów. (Powiedzmy sobie szczerze ile razy te okna otwieracie... zimą prawie w ogóle a latem to na początku trasy i na końcu...)

2) tanie części zamienne

3) pojedzie na czerwonym, na żółtym na rzepaku, na słoneczniku... :)

4) spalanie nie jest dużo wyższe od 1Z, mój pali od 5,5 do 7L

 

P.S. Co do mocy... jeśli komuś nie wystarcza 75km, można prostymi sposobami i niewielkim kosztem podnieść moc do 100 czy 110km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpuść sobie TD szukaj TDI-ika najlepiej z 96 i piastę kół na pięć śrub i w miarę z dobrym wyposażeniem lepsza odsprzedawalność ,ale nie wiesz sprzedającemu że autko ma przelatane 180-190 tyś,km pomnóż przez dwa to jest silnik który ma jeździć ,a nie stać w garażu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje koledzy za miłą i fachowa porade bede szukał cos w necie moze uda mi sie cos znalezc wmiare do jezdzenia !!jak kupie to napisze i opisze moja furke!!pozdrawiam !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...lepsza odsprzedawalność...

 

Tylko że kolega małysz2511 chce auto kupić a nie sprzedać... Ważniejsze żeby trafić auto w dobrej kondycji, bez wycieków, nie potrzaskane... Co do przebiegu to wiadomo ze paski w tym roczniku w dieslu będą miały po 350-400 tysi przebiegu.

 

Zrobisz co uważasz za słuszne. Pochwal się jak kupisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małysz2511 czytaj te tematy jak wcześniej doradził kolega mielke tu masz moje wybrane http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14020&highlight=kupujemy&page=12 oraz http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1146371#post1146371 a kolegom tomaszn-piękny wykład ale zmień dilera bo jakiś szajs ci sprzedaje,Kojot121 na diagnostyke do ciebie bałbym sie zajechać hulajnogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kojot121 na diagnostyke do ciebie bałbym sie zajechać hulajnogą.

 

Dlaczego? Myślę, że Kojot121 jest okrutnie wybitnym diagnostom turbosprężarek.:palacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa,z naciskiem na okrutny:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!kilka dni temu kupiłem passata z solnikiem diesela standartowy 66Kw.chce zrobic całą obsługówke i stąd moje pytanie!!!!!!!

chodzi mi o rolke która jest za alternatorem i ona po wlączeniu silnika dziwnie sie zachowuje tzn drga!czy ja musze wymienic i jak sie fachowo nazywa .mi mechanik powiedział ze nie trzeba a ja chce byc pewny i jaki jest koszt tego chyba napinacza i do czego on słuzy .dziekuje za pomoc :mlask:mlask

 

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:13 ----------

 

Witam !!!kupiłem paska z silnikiem diesela kombi oczywiscie bo takie cos chciałem !!krótko opisze kolor zielona butelka w metaliku ,przebieg 239 tys (swiezo sprowadzony z niemiec)na alumach srodek wmiare czysty i zadbany mam go 3 dni wiec jak na razie super zrobie obsługówke i pojezdze i przekonam sie co jest warty dieselek !!pozdrawiam

Edytowane przez małysz2511
małe błedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

załóż sprzęgiełko na alternator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nie wież w teksty mówiące o chipie. Mało która B4 się nadaje na takie zabawy, nie ukrywajmy najmłodsze B4 mają 14 lat i przynajmniej ok 300 tys przebiegu.

 

Moja się nadała :) . Jednak prawdą jest, że wyszukanie egzemplarza z dobrym silniczkiem, dodatkowo jeżdżącego prosto to niezła sztuka. Ja wyszukałem, przy czym przyznaję, że i tak musiałem sporo części przy motorze od razu powymieniać, poczyścić i wyregulować. Podczas chipowa jeszcze wyszło, że i wtryski stanowią teraz najsłabszy punkt silniczka. Dlatego w tym roku też chcę coś z nimi zrobić. Chyba zdecyduje się na 0.216 + ponowna korekta programu. Cóż, pewnie wtedy okaże się że sprzęgło jest najsłabszym punktem ... itd ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

onore itd itd .....itd wtryski,pompa,turbo,sprzęgło,fmic,kat,egr,wydech,dolot,map,lift-pump,odma,uszczelka,głowica,pompa oleju itd,itd.....itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AAZ-a, z silnikiem nic się nie dzieje, leję paliwko i jeżdżę, zbliża mi się czas wymiany płynów co oczywiście robię.

Polecam ten motor. Buda B3 spoko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm mam1.9td 55koni ile srednio pala zmierzyc dokladnie nie moge

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hm mam1.9td 55koni ile srednio pala zmierzyc dokladnie nie moge
Pierwsze primo, to masz 1.9 TD 75koni.

Drugie primo, to nie masz do nas szacunku. Zgadnij dlaczego tak twierdzę...

 

 

 

Pisz tak, żeby dało się czytać. I tyczy się to też innych postów w Twoim wykonaniu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze primo, to masz 1.9 TD 75koni.

Drugie primo, to nie masz do nas szacunku. Zgadnij dlaczego tak twierdzę...

 

 

 

Pisz tak, żeby dało się czytać. I tyczy się to też innych postów w Twoim wykonaniu!

 

Popieram kolegę jeśli już coś piszesz to pisz takie rzeczy które wnoszą coś do tematu!

 

A co do tematu. Jak znajdziesz jakiegoś azz w dobrej kondycji to bierz. Na pewno ci się odwdzięczy. Tylko jak pisali koledzy, patrz żeby nie było wycieków i nie patrz na przebieg. Taki passat musi mieć troszkę najechane :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!po raz kolejny. Potrzebuje porady!! Mam problem z moim pasatem w dieselu b4 90 km IZ. Podczas ruszania bardzo mocno szarpie i niewiem co jest ,mechanik stwierdził ze na pewno to nie jest sprzegło ani poduszki ,wiec nie wiem co to moze byc. Moze ktos z was koledzy miał podobny problem i go rozwiązał. Czekam na porady pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nastawnik do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności