polonez15 Zgłoś #1 Napisano 3 Lutego 2011 Witam! Co prawda problem tyczy się Toledo 1L, ale to niemal to samo co VW a więc tak... Silnik 1Y. Pewnego dnia nagle nie dało się wysprzęglić do końca. Biegi na zgaszonym silniku wchodziły lux, a na odpalonym już ze zgrzytem. Obecnie jest tak, że biegi wchodzą tak samo, ale do tego powyżej 3 biegu sprzęgło dość mocno się ślizga po dodaniu gazu. Zauważyłem, że czasem jest OK, tzn. biegi wchodzą źle ale sprzęgło się nie ślizga... Zestaw wymieniony 2 lata temu, kupiony oryginalny Valeo... Czyżby to już jego koniec? Linka oczywiście sprawdzona, sprawna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 3 Lutego 2011 Padł wysprzęglik. Płynu hamulcowego ci nie ubywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #3 Napisano 4 Lutego 2011 Linka oczywiście sprawdzona, sprawna... Padł wysprzęglik. Płynu hamulcowego ci nie ubywa? To jak w końcu jest sterowane sprzęgło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 4 Lutego 2011 To jak w końcu jest sterowane sprzęgło?Przez pompkę-siłowniczek tu jest starszy model Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 4 Lutego 2011 Ja mam Toledo 1L czyli 95 rok zwykła linkaaaaaa Żadne hydrauliczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2011 Coś mi się wydaje, ze bez zrzucenia skrzyni i oglądnięcia dobrze docisku, nie obejdzie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2011 E no tak, ale napisać nigdy nie zaszkodzi, co dziesiątki głów to nie jedna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 4 Lutego 2011 E no tak, ale napisać nigdy nie zaszkodzi, co dziesiątki głów to nie jedna Do objawów które wymieniłeś pasuje krzywa tarcza i pęknięta sprężyna w docisku. Generalnie nie mam pewnosci co tam sie stalo bo nawet nie wiem na jakiej zasadzie jest rozwiązane wysprzeglanie w Toledo (bardziej Golf czy bardziej Passat) Co nie zmienia faktu ze bez rozebrania to raczej nic się nie dowiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 4 Lutego 2011 Jak sprzęgło się ślizga, to bez ściągania skrzyni się nie obejdzie (wymiana). Typowo Przy padniętym docisku sprzęgło ślizga się bardziej kiedy silnik jest gorący. Co do tego że raz sprzęgło wysprzęgla, raz nie - sprawdzenie trzeba zacząć od mechanizmu kasowania luzu linki bo chyba nawala. Ja bym się rozejrzał od razu za kompletem do hydrauliki - o wiele lepiej sprzęgło chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 4 Lutego 2011 Dzięki wszystkim za odpowiedzi Dziś jechałem w trasę to raz się ślizgało raz nie, więc może tarcza nie jest jeszcze spalona:)Co do linki, to działa jak należy...Nie wysprzęgla w ogóle do końca, nie to że raz tak a raz nie, źle zrozumiałeś ormowiec No nic będę ściągał skrzynię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #11 Napisano 14 Marca 2011 Znalazł się winowajca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 16 Marca 2011 Znalazł się winowajca... Coś mi się wydaje, ze bez zrzucenia skrzyni i oglądnięcia dobrze docisku, nie obejdzie się. No i nawet nie trzeba było "dobrze oglądać" docisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach