Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

nastawnik i n108 ze starej pompy afn.

 

dawke na nastawniku jaka ustawic i przy jakiej temperaturze? teraz mam chyba 4,5mg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytasz w jaki sposób ją ustawić,czy jaką ustawić?

Wartość dawki zależy też od wtryskiwaczy,ale generalnie okolice 5mg będą ok.

Patrz na dym,jak będzie za duży,to zmniejsz,jak nie ma go wcale,to zwiększ.

I dawaj te logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawkę wiem jak ustawić :) pytalem tylko ile, ale jak mówisz okolice 5mg to tak też ustawię. zaraz zmykam do garazu poskładać przód do kupy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
posrednia przyczna byl zle zlozony rozrząd, bo ustawialem go na znak "I" na kole, a nie na "0". !

 

 

Ja zawsze na I ustawialem i bylo dobrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zawsze na I ustawialem i bylo dobrze ?

 

Tolerancja jest pomiędzy 0 a I.

 

Bezpieczniej jest ustawiać bliżej I, ale nie ma wtedy idealnego GMP.

 

Co do dawki to ja bym ustawiał okolice 7-8mg, ale będzie nieco gorzej odpalał chyba, że ruszy się coś w sofcie to i przy 15mg na nastawniku będzie palił z pół obrotu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zauważyłem dymu nawet przy dawce 3,5mg.

Mam nówki złote wtryski, może dlatego :)

Na dłuższą metę ustawiłem dawkę 4,2mg przy 91st.C, ponad 5 chyba nie ma sensu, bo nie czuć już tak wciskania w fotel :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra, kto mi powie dlaczego przestawil mi sie statyczny z 54 na 28? sruby przykrecone na maksa plus klej do gwintow. mimo to chodzi ladnie, duuuuzo lepiej jak na starej.

 

aha, ciekawostka.

 

stala mi fura tydzien pod blokiem bo balem sie nim juz jezdzic, po tygodniu mialem mega problem z odpaleniem. wygladal jak zapowietrzony, bardzo dlugie 3 krecenia by odpalic.

wykrecam dzis z tej pompy starej afn, zaworek wstepny, a on rozpadniety, sprezynka, tloczek , zabezpieczenie luzem. z rozwalonym zaworkiem jeszcze 5km do garazu dojechalem :)

 

monster garage :)

IMG_20120721_104722.jpg

 

a tu log dynamiczny 004. pamietajcie,ze statyczny w okolicach 28, a mapa w programie od de110 :)

http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_92211.html

 

dla porownania log z padnietej pompy:

http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_90412.html

Edytowane przez fusse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie może ktoś podrzuci, jakie ma być ciśnienie na seryjnej 11stce, tej o słynnym nr 038 130 107 J czyli z silnika AHH?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fusse, w której pompie wyleciało ci zabezpieczenie na zaworku wstępnym? W tej nowej?

Wbijałeś zaworek? Czasem wypada przy zbyt mocnym wbiciu kołka.

Ciężkie odpalanie to właśnie wina tego, że zaworek wyleciał. Zabezpiecz go i będzie git.

Kąt mógł się zmienić właśnie poprzez ten zaworek.

 

Pytanie z mojej strony -czemu tak dużo rozkręcałeś auto do wymiany pompy? Przecież robi się to bez ruszania przodu w 40minut:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma opcji,ze w 40minut:p 30min i mam tak przod rozebrany i robie sobie na spokojnie, a nie cudowanie zeby jakis klucz wszedl lub nie wszedl. doslownie 15srubek i wszystko na wierzchu. a jak jeszcze 3 dni odpalalem i 5 razy rozrzad ustawialem to nie wiem jak mozna bez odsuwania przodu to robic, jak tam reki nie idzie wlozyc. w a6 i passacie jest wiecej miejsca miedzy przednim pasem a rozrzadem. w a4 nie idzie reki wlozyc.

 

co do zaworka to zlozylem go. fakt, jak bylo ostatnie tchnienie starej pompy to jeszcze jej podbilem zaworek, dlatego sie rozlecial;0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, panowie może ktoś podrzuci, jakie ma być ciśnienie na seryjnej 11stce

 

Takie samo,jak w 10tkach,czyli około 9 bar przy 1000 rpm i okolice 12 bar przy 4100.

 

fusse daj jeszcze loga statycznego 004,ale po ustawieniu.

Co do dynamicznego,to standard,trzeba zwiększyć ciśnienie,bo na samej górze brakuje.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i dziękuje za

Takie samo,jak w 10tkach,czyli około 9 bar przy 1000 rpm i okolice 12 bar przy 4100.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fusse,zaloguj na moją specjalną prośbę dodatkowo 007,chciałbym coś zobaczyć.

Byłbym wdzięczny,pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaloguje. dynamiczny czy statyczny ? chcesz temperature paliwa sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczny,bo statyczny niewiele mi powie.

Dokładnie,chodzi mi o temperaturę na seryjnym ciśnieniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert, udało mi się dziś, bo byłem u kumpla.

Tyle co pokazuje 007 na rozgrzanym silniku (przejechałem jakieś 4km)

http://vaglog.rtnet.pl/lantek1982_92367.html

 

Jakie chcesz wyciągnąć wnioski?

Chcesz obniżyć temperaturę paliwa latem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wręcz identyczne wyniki, choc nie robilem jeszcze logów. dzisiaj poprawilem kąt wtrysku idealnie na 54, oraz zmniejszylem dawke na 6mg z 3,5mg. troszkę osłabł, ale w ogole nie ma dymu. tylko z dołu bączek zeby brd obudzic:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zwiększonym ciśnieniu niestety wzrasta temperatura paliwa.A to niestety niekorzystnie wpływa na żywotność naszych pomp.

Temperatura wzrasta średnio o 10-15 stopni,więc trzeba coś z tym zrobić.

Wiadomo nie od dzisiaj,że im chłodniejszy on,tym lepiej smaruje.

Byłoby dobrze dla pompy,gdyby udało się utrzymać temperaturę w granicach 40 stopni.

W tym celu będę instalował chłodniczkę paliwa z bmw.Nie jest duża,więc powinna utrzymać okolice tych 40tu stopni.

 

Są też inne plusy obniżenia temperatury paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy zwiększonym ciśnieniu niestety wzrasta temperatura paliwa.A to niestety niekorzystnie wpływa na żywotność naszych pomp.

Temperatura wzrasta średnio o 10-15 stopni,więc trzeba coś z tym zrobić.

Wiadomo nie od dzisiaj,że im chłodniejszy on,tym lepiej smaruje.

Byłoby dobrze dla pompy,gdyby udało się utrzymać temperaturę w granicach 40 stopni.

W tym celu będę instalował chłodniczkę paliwa z bmw.Nie jest duża,więc powinna utrzymać okolice tych 40tu stopni.

 

Są też inne plusy obniżenia temperatury paliwa.

 

 

A nie lepiej wykorzystać chłodnice z pd, dajesz przed/za pompkę wstępną 7.21440.51.0

 

tylko jak by to wyglądało w zimie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymyśl coś takiego, aby latem chłodziło a zimą podgrzewało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności