tomek1980 Zgłoś #1021 Napisano 19 Sierpnia 2012 Witam, dzięki Ci banshee za pomoc, ja też nie dam pompy nikomu dotykać, sam będę podbijał ciśnienie, tylko chciałem się upewnić, czy warto to robić i jak to zrobić, żeby było ok. Jeśli możesz się jeszcze podzielić wiadomościami, na co konkretnie patrzeć na vagu, przy podbijaniu ciśnienia i jakie wartości mają być w poszczególnych okienkach? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1022 Napisano 19 Sierpnia 2012 Musisz mieć manometr, jeśli chcesz zwiększać ciśnienie. Na vagu to możesz tylko obserwować kanał 004, aby przy pedale w podłodze ostatnia kolumna pokazywała zawsze poniżej 87-90% i w dwóch kolumnach kąta zadanego i rzeczywistego w każdych warunkach jazdy wartości były zbliżone. Np. Jadąc na 4 biegu ze stałą prędkością 60,70,80, 90... wartości były bliskie zadanej. Chodzi o to, że jak podbijesz za mocno ciśnienie to timing nie będzie w stanie się cofnąć na tyle,aby opóźnić kąt do wartości zadanej. W tym wypadku konieczne jest podłożenie podkłądki pod sprężynę timingu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #1023 Napisano 20 Sierpnia 2012 Witam, dzięki raz jeszcze banshee . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gombek2 Zgłoś #1024 Napisano 21 Sierpnia 2012 mam cała pompe 107j jak chcesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1025 Napisano 21 Sierpnia 2012 ok 11 brd 216. reszta wszystko seria lacznie wydechem dolotem itd. jak ktos spyta czemu moment spada to jest ori smic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #1026 Napisano 22 Sierpnia 2012 ładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1027 Napisano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) jak ktos spyta Zapytam tylko,dlaczego pomiar na inercji robiony był na 4tym biegu?Na 5tym niuton byłby bardziej wypłaszczony i siłą rzeczy dużo niższy. Ciekawa ta koncepcja z mocą już przy 3000,sugerując się tym wykresem,powyżej to auto zwyczajnie stoi. Nie sadzę,żeby Robert tak zrypał softa. Zrób pomiar na 5tym biegu,bo ten wykres zupełnie nie oddaje tego,co tak naprawdę tam siedzi. Pozdro. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1028 Napisano 22 Sierpnia 2012 Mi też coś ta góra wydaje się dziwna. Auto zapewne zapier..., ale na wyższych obrotach odczuwa się pewnie spadek mocy. Tak, czy owak wynik ładny. Sprzęgło chyba nie seria? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1029 Napisano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Robert nie jest autorem tego softu, auto jedynie bylo u niego hamowane, bo to jedyna sensowna hamownia w moich okolicach, a bylem w gdansku jedynie przelotnie. sprzeglo i dwumas seria. co do momentu, Panowie, ori smic nie daje nawet rady na seryjnym sofcie, przy 0,9bara doladowaniu, wiec czego oczekujecie przy 1,75bara? podczas takiego sprezenia powietrza i takiego malego smic, temperatura w dolocie jest bardzo duza, stad ten spadajacy moment. jak zrobie fmic z a5tki to podjade jeszcze raz moze kiedys na jakas hamownie. a jako ciekawostka, program prawie bezdymny. [video=youtube;MxbnbSa-n6w] oponki 225/17cali robote robi pompa. przy 19 stopniach wyprzedzenia, wysterowanie zaworu nie przekracza 70% Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez fusse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1030 Napisano 22 Sierpnia 2012 Coś temperaturka nie doszła do 90st.c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1031 Napisano 22 Sierpnia 2012 Toteż pisałem,że on raczej by takiego cuda nie stworzył. Co do niutona,to idę o zakład,że na obciążeniowej wypluje max 380 niuta,widać to po tym,jak mieli kołami. ori smic nie daje nawet rady na seryjnym sofcie, przy 0,9bara doladowaniu, Ja miałem 185 koni na takim smicu,dużo mniejszym,jak ten w b5 i szło jakoś jechać fakt,że górą już klękał,a mimo to jakoś to jechało,a moment aż tak tragicznie na pysk nie leciał Niyton Ci spada,bo jego przebieg jest totalnie przekłamany,na inercji nie hamuje się auta na 4tym biegu,bo wychodzą właśnie takie szopki. Ale rozumiem,że zależało Ci na takim właśnie wyniku. Jak żyje 450 niuta na 11/216 jeszcze nie widziałem,do dnia dzisiejszego,nawet z Agmy.Fakt,robili takie wartości na 11/260.Ale na 216tkach? Przy takim niutonie powinieneś mielić kołami jeszcze na trójce,a Ty ruszasz jak seryjnym afn-em.Jedynie na 1wszym biegu się zmielił. program prawie bezdymny. Całkiem możliwe,bo ten soft od 3500 jest już wykastrowany,dmucha pewnie 1.75,ale górą już bez paliwa. robote robi pompa. przy 19 stopniach wyprzedzenia, wysterowanie zaworu nie przekracza 70% Nie rozumiem,co ma jedno do drugiego.Za to jak pluje paliwem odpowiada sekcja tłocząca. Na tych tymingach to normalne,nawet przy 20 stopniach wyprzedzenia.Mają dużo większe przepływy,stąd takie tylko wysterowanie. Widziałem przy 18tu coś około 65-68%. fusse,podjedź do Pleszewa,to zobaczysz,jak będzie wyglądał wynik na 4tym biegu. Wrzuć logi 001/004/011,jeżeli nie są ściśle tajne. Na koniec gratuluję,nie tyle wyniku,co pomysłu na wynik. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1032 Napisano 22 Sierpnia 2012 bla bla bla, tak Sagon Ty jestes najlepszy a ja wydalem 50zl na hamowanie i chcialem na 4 biegu, zebys Ty mial co napisać tutaj na forum. koniec tematu, a logi sa scisle tajne. nie chce mi sie z napinaczem gadac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1033 Napisano 22 Sierpnia 2012 chcialem na 4 biegu, zebys Ty mial co napisać tutaj na forum. Jak widzisz nie zawiodłem Twoich oczekiwań. A jaka kasa,taki pomiar,to chyba oczywiste. nie chce mi sie z napinaczem gadac. Bo i niby o czym.Żadnej bajki odnośnie niutona nie sprzedałeś,nikt aż tak głupi nie jest,co można było wywnioskować po postach.Mocą też w tym wykresie raczej na kolana nie kładziesz,a sam filmik mówi już wszystko. Tak na koniec,to mega gratki zaje.tego wyniku,totalny szacun,kreski kładą na łopaty,ukłon w stronę autora softu,profi robota. Jak to chciałeś usłyszeć,to proszę,jestem do usług. Na przyszłość okaż trochę więcej powagi i takie wykresy zamieszczaj w dziale ŚMIETNIK. Jak upytasz więcej kasy,to podjedź do Pleszewa,wynik z tamtej hamowni będzie dla każdego jednego wart swojej uwagi. Pozdrawiam i łagodnych zakrętów życzę,bo z takim niutonem to masakra. Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #1034 Napisano 23 Sierpnia 2012 Bo i niby o czym.Żadnej bajki odnośnie niutona nie sprzedałeś,nikt aż tak głupi nie jest,co można było wywnioskować po postach.Mocą też w tym wykresie raczej na kolana nie kładziesz,a sam filmik mówi już wszystko. Tak na koniec,to mega gratki zaje.tego wyniku,totalny szacun,kreski kładą na łopaty,ukłon w stronę autora softu,profi robota. Jak to chciałeś usłyszeć,to proszę,jestem do usług nie chcialem dalej karmić trola, ale musze wykres wrzucilem tylko tutaj jako ciekawostkę, Ty uznales to za wyrocznię. i to nie ja wklejalem na kazdym mozliwym forum vaga jakie istnieje swoj wykres czekajac na owacje :danek tak jak Ty to zrobiles a jak hamownia jest do dupy to napisz to do Roberta i jego pracowników. (i w sumie do setek osob które u niego robily auta,ze hamownia byla do dupy i niech pojada do pleszewa,bo tam jedyna sluszna hamownia jest ) nara wszystkowiedzący napinaczu. btw; mam tez wykres z 5biegu dla zainteresowanych na PW.za wyjatkiem Sagon'a, bo przeciez on i tak wszystko widzial i wszystko wie.(najlepiej!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1035 Napisano 23 Sierpnia 2012 wykres wrzucilem tylko tutaj jako ciekawostkę, Ty uznales to za wyrocznię. i to nie ja wklejalem na kazdym Za wyrocznię,to ja uznaję hamownie MAHY,tylko i wyłącznie. Natomiast ten pomiar był i jest niczym innym,jak pomyłką. Jakoś się za wielu owacyjnych wypowiedzi nie doczekałeś,sam pewnie rozumiesz dlaczego. Sam film też nie jest rewelacją,8 sekund do setki robi się mając 175 koni. A jak już pozwoliłem sobie skomentować ten śmiechu warty wynik,chyba można było,to się zagotowałeś.Żałuję,że nie zachowałem się,jak typowy słodzik i nie spadałem z krzesła na jego widok,...tzn o mało nie spadłem,ale ze śmiechu. Ja nie twierdzę,że hamownia jest zła,choć to tylko zwykła inercja,twierdziłem i stanowczo to powtórzę,pomiar na inercji na 4tym biegu można sobie o kant du..y robić. wykres wrzucilem tylko tutaj jako ciekawostkę, Też mi ciekawostka,mnogo takich ciekawostek drukują w Agmie,służą później jako worek treningowy. A jak masz wykres na 5tym,to go sobie w rameczkę opraw i nad łóżeczkiem powieś. Zachowujesz się ja gówniarz,ale to już nie mój problem.Jak będę chciał mieć ten fantastyczny wykres,to uwierz mi,żaden problem. Jednak Twój wynik z tej hamowni nie jest dla mnie obiektem pożądania,choć nic do niej nie mam. ja wklejalem na kazdym mozliwym forum vaga jakie istnieje swoj wykres czekajac na owacje Jako jeden z pierwszych postanowiłem tym wszystkim wyznawcom kultowego,jedynego słusznego,niemalże świętego numeru z końcówką 107J pokazać,że można zrobić taką pompę,która niczym tej jedynej słusznej 11tce vaga nie ustępuje. Owacji było tyle,co kot napłakał,co to za wynik,185 koni ...na smicu i doładowaniu 1.46 bara,napięciu 4.4v/4000. Powtórzę,doładowanie 1.46/4000 i napięcie przy 185/4.4v. Jak dotychczas nie spotkałem się z podobnym wynikiem na jakiejkolwiek słynnej 11tce na takich samych nastawach,nawet na fmicu. Ledwo teraz tymi słynnymi 11tkami 180 na brd robią,dmuchając ponad 1.7 bara i lejąc wiadrem,efekty widać gołym okiem,a raczej ich nie widać. Nie chciałem tego tłumaczyć kolejny raz od początku,ale trzeba. Zrobiłem to,bo większość pluła na hybrydowe pompy,nie mając tak naprawdę bladego pojęcia o ich możliwościach. Jednemu tunerowi się trafiła taka,nie do końca zrobiona jak należy i na wszystkich innych już psy wieszali. Ja,ale też inni,pokazałem,że się da i co najważniejsze,będzie to jakoś działało i chyba działa. Tanim kosztem można sobie było trochę koni dodać,co nie wszystkim widzę pasuje. Podobnie było na forum audi,jak napisałem,że hamownia u Witka zawyża w stosunku do tej z Wrocka,to się wyznawcy Jedynego Wielkiego,Najlepszego w kraju,ba na świecie tunera,wściekli. Podałem konkretne dowody na potwierdzenie swoich słów,ale jak grochem w ścianę. BTW,przygotowany jest już program z mocniejszym napięciem,siedzi fmic,pokażę Ci wykres,bo nie mam 20tu lat i urażonej ambicji. Tylko ten,kto zdaje sobie sprawę,że wie mniej od innych,będzie wszędzie widział samych wszechwiedzących. Ja byłem,nadal jestem skłonny podjąć merytoryczną dyskusję,na argumenty,których kilka wyżej przytoczyłem,ale jak widzę,nie ma z kim. Ja mam taki zwyczaj,nie słodzę jeżeli herbata z założenia ma być gorzka. Dokonaj takiego pomiaru,który nie będzie doprowadzał ludzi do śmiechu,to nie będzie takich akcji. Z tej hamowni nawet 5ty bieg będzie,jeżeli chodzi o niutona,siłą rzeczy zawyżony,będzie,bo to inercja,a te zawsze niutona podbijają. Sam Robert to przyznał i nie jest to żadna wielka tajemnica,te 15 niuta na biedę musisz sobie odjąć,co najmniej. Pozdrawiam. Aaa,jak widzę tutaj już nie można być obiektywnym,trzeba być durnym userem,który ma jedno zadanie,słodzić,słodzić,słodzić. Bez względu na wszystko,tylko gtatki,szacun,profi robota,ładne kreski itd,itd. Takie coś podoba się wszystkim tym,którzy są adresatami tych słów.Napisz tylko,że jest inaczej,to z marszu jesteś wszechwiedzący. Mnie oburzenie tych wszystkich przytakiwaczy,bez własnego pomysłu na to,jak zrobić coś bez pomocy całego świata i połowy tego forum,obchodzi tyle,co... . Miałem i mam obiektywne podejście do tematu.Może dlatego,że modzę systematycznie tdi dłużej,niż Ty o ich istnieniu wiesz. Pierwsze większe wtryski założyłem zanim jeszcze dowiedziałem się o istnieniu for internetowych.Polecił i założył mi je dobrze mi znany pompiarz,który nota bene do dziś dnia jest mi zawsze skłonny coś do ucha szepnąć. Dzięki temu wielu z nasz nie ma już największego problemu związanego z hybrydowymi pompami. Jakoś owacji z tego tytułu nie oczekiwałem i nie oczekuję. Wyznaję prostą zasadę,wiem to mówię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfil Zgłoś #1036 Napisano 6 Września 2012 Witam. Proszę o pomoc. Moja pompa chyba się kończy. Wykazała błędy zaworów 108 i 143. Więc zabrałem się za czyszczenie nastawnika. A jako że jestem utalentowany to udało mi się urwać śrubki mocujące przewody cewki nastawnika. (m3 z lewym gwintem). Doczytałem się na tym forum że sporo takich pomp rozbieracie i wzmacniacie. Może któryś z kolegów pomoże i sprzeda takie śrubki z uszkodzonej lub zdekompletowanej pompy. Jeśli czyszczenie nie pomoże to prawdopodobnie zmontuje sobie taką hybrydę z pompy z Renault i fali AFN. Ale czy w pompie Renault w nastawniku również są takie śrubki z lewym gwintem? Z może ktoś wie jaki nr katalogowy mają te śruby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1037 Napisano 6 Września 2012 Witam. Proszę o pomoc. Moja pompa chyba się kończy. Wykazała błędy zaworów 108 i 143. Więc zabrałem się za czyszczenie nastawnika. A jako że jestem utalentowany to udało mi się urwać śrubki mocujące przewody cewki nastawnika. (m3 z lewym gwintem). Doczytałem się na tym forum że sporo takich pomp rozbieracie i wzmacniacie. Może któryś z kolegów pomoże i sprzeda takie śrubki z uszkodzonej lub zdekompletowanej pompy. Jeśli czyszczenie nie pomoże to prawdopodobnie zmontuje sobie taką hybrydę z pompy z Renault i fali AFN. Ale czy w pompie Renault w nastawniku również są takie śrubki z lewym gwintem? Z może ktoś wie jaki nr katalogowy mają te śruby? Mogę ci wysłać. Podaj mi adres na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wo78 Zgłoś #1038 Napisano 20 Września 2012 Witam wszystkich. Wymieniłem oring na śrubie z tyłu pompy wtryskowej bo kapało paliwo, silnik nie chciał zapalic i po cofnieciu tej śruby o ok 0.5 mm zapalił. Chodzi o to ze teraz nie ma mocy, przed wymiana było wszystko ok. Turbina była czyszczona ok 5000 km temu. mógł przestawic sie moze kąt wtrysku??? Z góry dzieki za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1039 Napisano 20 Września 2012 Nie ma to wpływu na moc i zapalanie. Może po prostu nie odpowietrzył się jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wo78 Zgłoś #1040 Napisano 20 Września 2012 Przejechałem już ze 300 km więc musiał się odpowietrzyć. Na ciepłym i zimnym odpala dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach