ostryt4 Zgłoś #2041 Napisano 17 Sierpnia 2016 Niestety, podstawki to loteria, u mnie też nie łączyła i poszła "out". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2042 Napisano 17 Sierpnia 2016 Wrzucam log dynamiczny 001 http://vaglog.pl/log_274623.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2043 Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Pewnie ci,którzy nie mają pojęcia dobrze ich przylutować.Od wielu,wielu lat kolega robi wyłącznie na podstawkach i jak dotychczas żadnych problemów. Wszyscy których znam w msa mają tylko podstawki i nie mają problemów. Dobrze przylutowane,odpowiednim sprzętem i nie ma opcji,żeby coś nie łączyło.Epromy przylutujesz ze dwa razy i po ścieżkach. Tylko podstawki,takie jest moje zdanie. Soft do kompletnej przebudowy,zobacz gdzie łapiesz max napięcie 4.5v.Przy 2016 masz 3.84v,masakra. Jeżeli mogę,to ustaw max 44mg 2000-4000 i ponownie logi. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2044 Napisano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Ostatnio przeglądałem go dokładnie i porównywałem z oryginalnym softem który znalazłem i szczerze powiem, że złapałem się za głowę. Jak kupiłem auto już coś było dłubane, dawka podniesiona delikatnie + doładowanie, z tego co się dopatrzyłem jakiś niedoinformowany człowiek przerobił mapę napięcia nastawnika. Jakaś porażka po prostu, skończy się na tym ze wrzucę czystego softa i od nowa zacznę mapę robić bo na chwile obecna za dużo niewiadomych jest. Sagon na chwile obecna nie mam mozliwosci wgrania mapy ale jak bede mial to zrobie tak jak wyzej napisalem, wszystko od nowa. http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/40c0ac7f281396fd http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ef8de1d09b9ce38b Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2045 Napisano 18 Sierpnia 2016 Ale maxa ma 4.58. Nie trzeba zmieniać mapy n146,wystarczy tylko zdjąć paliwa,na jedno wyjdzie,a soft jest idealny na miasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #2046 Napisano 18 Sierpnia 2016 Tylko podstawki,takie jest moje zdanie. Potwierdzam, nie ma możliwości żeby nie łączyły jeżeli osoba lutująca ma podstawowe pojęcie o temperaturze lutowania, odpowiednim topniku, spoiwie i pracuje na odpowiednim grocie. Na prawdę to nie takie straszne na jakie wygląda, a czas odlutowania kostek, przygotowania podstawek i ich wlutowania dla wprawnej osoby to max 10-15minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2047 Napisano 19 Sierpnia 2016 Tam we wszystkich mapach jest namieszane, tylko przykladowo podalem napiecie nastawnika. Sagon uwazasz ze jest idealny na miasto przez to ze ma max moment w gornym zakresie ? pytam z ciekawosci poprostu, co do tych podstawek to mysle o nich intensywnie caly czas i bez nich sie nie obejdzie bo inaczej go nie zestroje tak jak bym chcial, tez uwazam ze jesil sie dobrze przylutuje to bedzie git kwestia czy flash bedzie zawsze laczyl w podstawce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2048 Napisano 19 Sierpnia 2016 Idealny na miasto,bo max napięcie łapiesz już przy 3300,jest koks od samego dołu,dużo lepiej startuje i do 3300 idzie jak wściekły,ale powyżej będzie niemalże stał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2049 Napisano 19 Sierpnia 2016 I w praktyce tak wlasnie jest, dymi od 2200obr trakcje gubi bez problemu a powyzej 3k rpm juz tak slabiutko wypada http://www.fotosik.pl/zdjecie/27fd0d604952621c Moc wyszla dziwna pomimo ze waga jest zaniozona odrobine ale na to nie patrzcie, wykres mowi sam za siebie do tego co mowisz Sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2050 Napisano 19 Sierpnia 2016 Ten wykres w ogóle nie odzwierciedla tego,co jest w logu.Masz ciągły przyrost mocy,do samego końca,podczas gdy w rzeczywistości od 3300 rpm zaczyna się koniec przyrostów mocy,bo napięcie już osiąga maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2051 Napisano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli teraz jeśli dobrze rozumiem, żeby ciągnął do samego końca muszę albo dodać oś z większą dawka do mapy albo zdjąć paliwa z dołu a dodać na górze tak ? Panowie nurtuje mnie jeszcze kwestia braku doładowania z dołu, dodaje loga. http://vaglog.pl/log_274950.html Zaczyna się pokrywać dopiero przy 1800obr Podciśnienia sprawdzone, wężyki powymieniane na nowe, geometria się nie zacina ładnie pracuje w całym zakresie, i nie bardzo wiem czego się tu czepić. Dmuchawka po regeneracji, nalatałem na niej może z 50tys km, luzów wzdłużnych brak, poprzeczny jakiś minimalny ale od początku był taki sam. Chyba ze jeszcze ustawienie gruszki zostaje ? Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #2052 Napisano 20 Sierpnia 2016 Moja ostatnia wizyta na rolkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2053 Napisano 20 Sierpnia 2016 Żeby ciągnął do samego końca musisz tak zmodyfikować dawki,żeby napięcie miało ciągły przyrost do minimum 4200. Tyle tylko,że z automatu stracisz na kreskach w całym zakresie obrotów. Ustaw sobie 44mg od 2000 do 4000,bez ruszania mapy napięcia,zauważ,że przy 4000 masz już 44.2mg co daje 4.5v.Powinno to z automatu zmniejszyć napięcie w całym zakresie i wpłynąć na poprawę charakterystyki przebiegu mv. Co do turbiny,to jak widzę w ogóle nie łapie dużego ob,więc skróć sztangę o 1 obrót,powinna lepiej wstawać,a przy 3500 śmiało ustaw 1.25b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2054 Napisano 20 Sierpnia 2016 (edytowane) Tyle tylko że jak skrócę sztangę o 1 obr, tak jak mówisz to w sumie co mi to da, skoro ona opiera się o ogranicznik w chwili obecnej na biegu jałowym, ale mogę mieć złe rozumowanie tego stanu rzeczy, dlatego wole zapytać. Jeśli grucha jest wciągnięta to wtedy jest maksymalne doładowanie tak ? a jeśli odpuszczona to wtedy jest minimalne dobrze to rozumuje ? Overboosty łapała wcześniej, dzisiaj zmieniłem wężyki podciśnieniowe na nowe i wywaliłem zaworek zwrotny i przestała łapać, niektóre były duże bo dochodziły do 1.4b Edytowane 20 Sierpnia 2016 przez cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2055 Napisano 20 Sierpnia 2016 Skrócenie spowoduje,że będzie (teoretycznie) szybciej wstawała.Jeżeli geometria będzie ok,to skrócenie musi spowodować poprawę. Na biegu jałowym zawsze będzie wyciągnięta,ale warto zobaczyć,czy ten ogranicznik czasem nie przeszkadza.Na początek skróciłbym sztangę.Jeżeli to nic nie poprawi,to trzeba będzie się skupić na tym ograniczniku.Czasami potrafią je tak ustawić,że ... . Nie wiem dlaczego,ale każda regenerowana turbina zawsze ospale się budzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2056 Napisano 21 Sierpnia 2016 Jutro będę działał w temacie, skrócę o obrót tak jak mówisz i będę logował, bo wszystkie podzespoły w dupę dostają przez to ze do 2tys idzie słabo a przy 2tys dostaje takiego przyrostu mocy ze trakcje gubi, a moment jest tak poprowadzony żeby właśnie tak się nie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2057 Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Gubi trakcję,bo masz tak dolane paliwa,że choćbyś miał t15 to inaczej się nie da,a moment jest możliwie naj z takiego setupu,bo masz za bardzo podlane. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2058 Napisano 22 Sierpnia 2016 log po jednym obrocie sztangi, http://vaglog.pl/log_275379.html troszkę się sprzęgło uślizgło i takie dziwne wartości wyszły ale patrząc na dół to niby o 1k rpm wcześnie turbo się pokryło z wartością zadana, i teraz pytanie kręcić dalej sztanga czy brać się za ogranicznik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2059 Napisano 22 Sierpnia 2016 Cofnij ją trochę,powiedzmy o 1/4 obrotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2060 Napisano 23 Sierpnia 2016 Cofnieta o 1/4 obrotu http://vaglog.pl/log_275466.html I tutaj juz o 1/2 obrotu http://vaglog.pl/log_275465.html w pierwszym logu podnosila sie zdecydowanie lepiej, dalej cofnac na 1/4 i delikatnie krecic w jedna lub druga czy ruszyc ogranicznik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach