Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jakby ktos reflektował to mam jeszcze swoj tlok z glowica 11mm, ze swojej starej pompy. wymienilem ja na ahh bo sie trafila,a w tamtej siadala pompa wstępna. mimo to , pompa do konca generowała dosc dobrą moc. napewno po wymianie tloka, byla kolosalna różnica na plus w mocy. tlok caly czas zalany w pompie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mimo to , pompa do konca generowała dosc dobrą moc.

 

Dość dobrą,to jaką?

Osobiście wolałbym wrzucić tłok z reni dti,bo jest mocniejszy,ale nie każdy lubi takie połączenia.

Przydałoby się wrzucić kilka fotografii tego tłoka,gdyby był w dobrym stanie,to moglibyśmy się potargować.

Mogę dać za niego 150 zeta,pod warunkiem,że będzie w dobrym stanie.Bo jak siada wstępna,to sypie opiłkami,a te robią spore spustoszenia,zwłaszcza na tłoku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś z was dojście do jakiegoś sklepu w którym można by kupić nowy zaworek do ustawiania ciśnienia wewnętrznego w pompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

InterCars. Cena 79zł

Numer BOSCH 2 460 362 003

ws_serve_pic.jpg

Edytowane przez banshee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
InterCars. Cena 79zł

Numer BOSCH 2 460 362 003

 

jak to tam znalazłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/sklep/ws_gru_clob.php?wit=SKLEP&notitle=1

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki ;)

 

---------- Dodano o 22:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:40 ----------

 

wiecie jak może jak rozebrać ten zaworek?

 

---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:41 ----------

 

A czy to będzie to samo czy nie?

1 460 335 098

 

---------- Dodano o 23:04 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:47 ----------

 

a macie może jakiś katalog części pompy wtryskowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wielkie dzięki ;)

 

---------- Dodano o 22:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:40 ----------

 

wiecie jak może jak rozebrać ten zaworek?

 

---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:41 ----------

 

 

Od spodu wyciagasz metalowy pierścień, nastepnie tłoczek (zaworek) i sprężynkę.

Ot cała filozofia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a macie może jakiś katalog części pompy wtryskowej?

 

Macie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A podzielicie się ;) będę dozgonnie wdzięczny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie trudno,bo zajmuje to ponad 10gb,a nie mam już do tego instalki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda, a mógłbyś moze podać nazwę albo coś co pomogło by mi znaleźć to w sieci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego programu w sieci nie znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda, to może jakiś dobry substytut?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze bosch esi tronic ?

przynajmniej "rozbije" pompę na czesci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak u was wygląda odpalanie na modzonej 11mm 260. ogólnie u mnie nie zciekawie pierwsze odpalenie z rana,musi pokręcić chwile i chmurą zaj... . następne odpalania petarda. Paliwo wątpię żeby się cofało, akumulator w bagażniku. Jednak jedno jest dziwne bo na wtryskach 0.205 palił od strzała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu świece żarowe padły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest to kwestia rozpylenia paliwa przez końcówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem,jak u innych na 260tkach,ale na 230tkach zimny pali mi od strzała.Ciepły przekręci ze 3 razy,ale to dlatego,że mapa dawki startowej seryjna,leje od 250rpm.

Z tego,co pamiętam u kolegi na takiej pompie/260 palił bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności