fusse Zgłoś #981 Napisano 21 Lipca 2012 nastawnik i n108 ze starej pompy afn. dawke na nastawniku jaka ustawic i przy jakiej temperaturze? teraz mam chyba 4,5mg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #982 Napisano 21 Lipca 2012 Pytasz w jaki sposób ją ustawić,czy jaką ustawić? Wartość dawki zależy też od wtryskiwaczy,ale generalnie okolice 5mg będą ok. Patrz na dym,jak będzie za duży,to zmniejsz,jak nie ma go wcale,to zwiększ. I dawaj te logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #983 Napisano 21 Lipca 2012 dawkę wiem jak ustawić pytalem tylko ile, ale jak mówisz okolice 5mg to tak też ustawię. zaraz zmykam do garazu poskładać przód do kupy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #984 Napisano 21 Lipca 2012 posrednia przyczna byl zle zlozony rozrząd, bo ustawialem go na znak "I" na kole, a nie na "0". ! Ja zawsze na I ustawialem i bylo dobrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #985 Napisano 21 Lipca 2012 Ja zawsze na I ustawialem i bylo dobrze ? Tolerancja jest pomiędzy 0 a I. Bezpieczniej jest ustawiać bliżej I, ale nie ma wtedy idealnego GMP. Co do dawki to ja bym ustawiał okolice 7-8mg, ale będzie nieco gorzej odpalał chyba, że ruszy się coś w sofcie to i przy 15mg na nastawniku będzie palił z pół obrotu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #986 Napisano 21 Lipca 2012 Ja nie zauważyłem dymu nawet przy dawce 3,5mg. Mam nówki złote wtryski, może dlatego Na dłuższą metę ustawiłem dawkę 4,2mg przy 91st.C, ponad 5 chyba nie ma sensu, bo nie czuć już tak wciskania w fotel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #987 Napisano 21 Lipca 2012 (edytowane) dobra, kto mi powie dlaczego przestawil mi sie statyczny z 54 na 28? sruby przykrecone na maksa plus klej do gwintow. mimo to chodzi ladnie, duuuuzo lepiej jak na starej. aha, ciekawostka. stala mi fura tydzien pod blokiem bo balem sie nim juz jezdzic, po tygodniu mialem mega problem z odpaleniem. wygladal jak zapowietrzony, bardzo dlugie 3 krecenia by odpalic. wykrecam dzis z tej pompy starej afn, zaworek wstepny, a on rozpadniety, sprezynka, tloczek , zabezpieczenie luzem. z rozwalonym zaworkiem jeszcze 5km do garazu dojechalem monster garage a tu log dynamiczny 004. pamietajcie,ze statyczny w okolicach 28, a mapa w programie od de110 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_92211.html dla porownania log z padnietej pompy: http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_90412.html Edytowane 21 Lipca 2012 przez fusse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #988 Napisano 21 Lipca 2012 Witam, panowie może ktoś podrzuci, jakie ma być ciśnienie na seryjnej 11stce, tej o słynnym nr 038 130 107 J czyli z silnika AHH? Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #989 Napisano 22 Lipca 2012 fusse, w której pompie wyleciało ci zabezpieczenie na zaworku wstępnym? W tej nowej? Wbijałeś zaworek? Czasem wypada przy zbyt mocnym wbiciu kołka. Ciężkie odpalanie to właśnie wina tego, że zaworek wyleciał. Zabezpiecz go i będzie git. Kąt mógł się zmienić właśnie poprzez ten zaworek. Pytanie z mojej strony -czemu tak dużo rozkręcałeś auto do wymiany pompy? Przecież robi się to bez ruszania przodu w 40minut:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #990 Napisano 22 Lipca 2012 nie ma opcji,ze w 40minut:p 30min i mam tak przod rozebrany i robie sobie na spokojnie, a nie cudowanie zeby jakis klucz wszedl lub nie wszedl. doslownie 15srubek i wszystko na wierzchu. a jak jeszcze 3 dni odpalalem i 5 razy rozrzad ustawialem to nie wiem jak mozna bez odsuwania przodu to robic, jak tam reki nie idzie wlozyc. w a6 i passacie jest wiecej miejsca miedzy przednim pasem a rozrzadem. w a4 nie idzie reki wlozyc. co do zaworka to zlozylem go. fakt, jak bylo ostatnie tchnienie starej pompy to jeszcze jej podbilem zaworek, dlatego sie rozlecial;0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #991 Napisano 22 Lipca 2012 (edytowane) Witam, panowie może ktoś podrzuci, jakie ma być ciśnienie na seryjnej 11stce Takie samo,jak w 10tkach,czyli około 9 bar przy 1000 rpm i okolice 12 bar przy 4100. fusse daj jeszcze loga statycznego 004,ale po ustawieniu. Co do dynamicznego,to standard,trzeba zwiększyć ciśnienie,bo na samej górze brakuje. Edytowane 22 Lipca 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #992 Napisano 22 Lipca 2012 Witam i dziękuje za Takie samo,jak w 10tkach,czyli około 9 bar przy 1000 rpm i okolice 12 bar przy 4100. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #993 Napisano 22 Lipca 2012 fusse,zaloguj na moją specjalną prośbę dodatkowo 007,chciałbym coś zobaczyć. Byłbym wdzięczny,pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #994 Napisano 22 Lipca 2012 zaloguje. dynamiczny czy statyczny ? chcesz temperature paliwa sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #995 Napisano 22 Lipca 2012 Dynamiczny,bo statyczny niewiele mi powie. Dokładnie,chodzi mi o temperaturę na seryjnym ciśnieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #996 Napisano 23 Lipca 2012 Robert, udało mi się dziś, bo byłem u kumpla. Tyle co pokazuje 007 na rozgrzanym silniku (przejechałem jakieś 4km) http://vaglog.rtnet.pl/lantek1982_92367.html Jakie chcesz wyciągnąć wnioski? Chcesz obniżyć temperaturę paliwa latem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #997 Napisano 23 Lipca 2012 mam wręcz identyczne wyniki, choc nie robilem jeszcze logów. dzisiaj poprawilem kąt wtrysku idealnie na 54, oraz zmniejszylem dawke na 6mg z 3,5mg. troszkę osłabł, ale w ogole nie ma dymu. tylko z dołu bączek zeby brd obudzic:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #998 Napisano 23 Lipca 2012 Przy zwiększonym ciśnieniu niestety wzrasta temperatura paliwa.A to niestety niekorzystnie wpływa na żywotność naszych pomp. Temperatura wzrasta średnio o 10-15 stopni,więc trzeba coś z tym zrobić. Wiadomo nie od dzisiaj,że im chłodniejszy on,tym lepiej smaruje. Byłoby dobrze dla pompy,gdyby udało się utrzymać temperaturę w granicach 40 stopni. W tym celu będę instalował chłodniczkę paliwa z bmw.Nie jest duża,więc powinna utrzymać okolice tych 40tu stopni. Są też inne plusy obniżenia temperatury paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #999 Napisano 23 Lipca 2012 Przy zwiększonym ciśnieniu niestety wzrasta temperatura paliwa.A to niestety niekorzystnie wpływa na żywotność naszych pomp.Temperatura wzrasta średnio o 10-15 stopni,więc trzeba coś z tym zrobić. Wiadomo nie od dzisiaj,że im chłodniejszy on,tym lepiej smaruje. Byłoby dobrze dla pompy,gdyby udało się utrzymać temperaturę w granicach 40 stopni. W tym celu będę instalował chłodniczkę paliwa z bmw.Nie jest duża,więc powinna utrzymać okolice tych 40tu stopni. Są też inne plusy obniżenia temperatury paliwa. A nie lepiej wykorzystać chłodnice z pd, dajesz przed/za pompkę wstępną 7.21440.51.0 tylko jak by to wyglądało w zimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1000 Napisano 24 Lipca 2012 Wymyśl coś takiego, aby latem chłodziło a zimą podgrzewało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach