rogii Zgłoś #41 Napisano 12 Marca 2014 Dzieki, u mnie wymiana baterii pomogla i kluczyk dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grypiomi Zgłoś #42 Napisano 19 Lipca 2014 A co zrobić aby zaprogramować gdy w nie mama stacyjki? Silnik uruchamiany jest przyciskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #43 Napisano 19 Lipca 2014 Zawsze jest, pokaż mi taki, który nie ma, chętnie zobaczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #44 Napisano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, kupiłem Passata z komfortowym dostępem. Są dwa kluczyki, ale tylko jeden ma funkcję otwierania bez kluczyka. Z drugiego można tylko otwierać i zamykać z przycisku. Czy da się to zakodować, żeby drugi kluczyk też działał ? Pozdrawiam Edytowane 7 Stycznia 2015 przez zbijar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszzy Zgłoś #45 Napisano 16 Maja 2015 Miałem taki problem jak część z Was tutaj. Od jakiegoś czasu kluczyk/pilot tracił zasięg tak, że musiałem być blisko auta aby je otworzyć lub zamknąć a wczoraj padł mi zupełnie i nie mogłem ani zamknąć ani otworzyć drzwi, zapłon OK. Wykonałem kroki z postu kamilb (chyba są w instrukcji samochodu) i kluczyk/pilot zaczął znowu otwierać i zamykać drzwi no i poprawił się zasięg. Dzięki wszystkim za posty w tym wątku! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #46 Napisano 14 Lipca 2015 Mam problem z zasięgiem pilotów (przynajmniej tak mi się wydaje) od początku kiedy kupiłem autko piloty (oba) działają tylko bardzo blisko auta, myślałem, że TTTM, ale ostatnio jechałem z kolegą jego B6 i u niego pilot działa z większej odległości. Wymieniłem baterie, ale nie poprawiło się nic, czy da się jakoś zakodować je ponownie aby poprawił się zasięg? Nadmienię, że oba piloty działają prawidłowo, można otwierać, zamykać i odpalać autko, tylko zasięg jest bardzo słaby, praktycznie stojąc z tyłu auta muszę celkować w szybę aby otworzyć bagażnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #47 Napisano 14 Lipca 2015 A skąd wiadomo że jest problem z kluczykami a nie z odbiornikiem w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #48 Napisano 14 Lipca 2015 W sumie to nie wiem, wydawało mi się do wczoraj, że tak po prostu jest. Więc szukam co może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #49 Napisano 30 Marca 2016 Witajcie, Mi ostatnio rozkodował się 1 z 2 pilotów po " lutowaniu " guzika ryglowania drzwi, pilot standardowy bez funkcji Kessy. Skorzystałem z instrukcji kamilb cześć, w jaki sposób zaprogramowałeś go od nowa ? ---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:35 ---------- dobra już wiem dla kolejnych szukających: Jezeli chodzi o rozkodowanie kluczyka to kiedy przycisk otwierania bedzie czesto naciskany poza strefa dzialania, istnieje mozliwosc ze samochodu nie da sie pozniej odblokowac lub zablokowac kluczykiem. W takiej sytuacji nalezy ponownie zsynchronizowac: - Kluczyk awaryjny wyjac z kluczyka samochodu - Zdjac pokrywe z klamki w drzwiach kierowcy - nacisnac przycisk otwierania w kluczyku samochodu i stanac bezposrednio przy samochodzie - w ciagu jednej minuty otworzyc samochod kluczykiem awaryjnym - kluczykiem samochodu wlaczyc zaplon. Synchronizacja jest zakonczona - kluczyk awaryjny wsunac do kluczyka samochodu i zamontowac pokrywe na klamce U mnie procedura wyglądała nieco inaczej ponieważ kluczyk (plastik) nie otworzył mi samochodu 0.o. Kręcę w prawo jest mrugnięcie + sygnał bip, kręcę w lewo i cisza ani kierunki ani sygnał nawet alarm się nie rozbroił. Kilka razy przekręciłem plastikiem w lewo + nacisnąłem odblokowanie na pilocie i samochód odpowiedział odblokowując się. Dodam, że pilotem który nie działał mogłem normalnie uruchomić samochód. Odbiegając nieco od tematu. Jeden z pilotów wydaje się lżejszy, mam 4 piloty ( po 2 na B6'ke ) i w mojej (BMP) jeden jest lżejszy od drugiego oraz od pozostałych 2 z drugiego auta. Mogło się tak zdarzyć że to jakiś " lżejszy nowszy " model ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #50 Napisano 13 Maja 2016 witam, proszę powiedzcie mi drodzy Państwo czy kluczyki używane z allegro, ebay jak są opisane passat to obojętne czy to passat b6 czy b7 ? są jakieś MHz jakie dany pilot musi mieć ? chodzi mi o B7 akurat teraz i nie wiem jakiego mam kupić... jakieś pastylki immo ? wymienia się też jak w starych scyzorykach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #51 Napisano 14 Maja 2016 Używane możesz kupić tylko i jedynie gdy zmieniasz obudowę ze zniszczonej na ładną zadbaną. Każdy Pilot do B6/7 jest kodowany JEDNORAZOWO Pastylka IMMO, dopisanie klucza do alarmu raczej nie jest problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #52 Napisano 15 Maja 2016 no ok a jak kupie używany pilot i zmienię pastylkę ? to przecież od nowa da się go zaprogramować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #53 Napisano 15 Maja 2016 Pilot a pastylki immo to dwie sprawy jeżeli masz uszkodzony Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #54 Napisano 15 Maja 2016 Kurcze dokończenie mozna przełożyć pastylki immo a pilota dopisać do auta kluczyki takie same b6 i b7 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #55 Napisano 15 Maja 2016 ja mam tylko jeden pilot z kluczykiem awaryjnym, ale kupiłem taki sam pilot z tym samym nr części oryginalny i czysty kluczyk awaryjny, teraz będę potrzebował zapewne pastylkę immo żeby go dać komuś i go zakodował, tylko jaka to pastylka ma być ? jakieś oznaczenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #56 Napisano 15 Maja 2016 Jak kupiłeś czysty pilot ( nowy ) to powinna być w zestawie już zabudowana, przygotowana do programowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #57 Napisano 16 Maja 2016 kupiłem pilot używany więc pastylkę będę musiał kupić nową ? tylko jaka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #58 Napisano 16 Maja 2016 nie wiem czy samą czystą pastylkę dokupisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1234 Zgłoś #59 Napisano 31 Maja 2016 nie jestem w 100% pewien ale najprawdopodobniej będziesz musiał kupić ID48 Megamos vw can TP23(15zł na allegro) Z kodowaniem jest problem przynajmniej u mnie w mieście wiem, że trzeba zczytać dane z modułu komfortu, który znajduje się za schowkiem i na tej podstawie kodowany jest transponder, który umieszczasz w używanym kluczyku(po wyjęciu starego transpondera) Potem przypisanie nowego klucza do auta za pomocą pin. Przechodziłem przez to ale ostatecznie dałem spokój bo 300zł by to kosztowało a kasą krucho:( ale to co napisałem to się dowiedziałem. Mam nadzieję,że coś pomogłem. Daj znać czy udało Ci się dorobić drugi klucz. PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #60 Napisano 31 Maja 2016 rozmawiałem właśnie z gościem co się zajmuje kodowaniem iwg, powiedziałem że mam ori klucz używany z tym samym nr części to powiedział że da się zakodować i że 300 zł więc nie wiem czy będzie wymieniać pastylkę bo szczerze mówiąc ja jej tam nigdzie nie widziałem w środku... jak zrobię to napiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach