Skocz do zawartości
krystian99

spadła moc passat b4 1,9tdi iz

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem tu nowy i byc moze ten watek juz byl wiec przepraszam ogolnie na tdi znam sie w miare dobrze ale usiebbbbbbie nie potrafie juz zdiagnozowac co jest b4 wcale niema przyspieszenia jakie powino byc turbina pompuje kat dobry przepływka sie wacha delikatnie samochod rowno przyspiesza nie przerywa ale brak mu kopa po 2000tys jak kiedys.Co najlepsze odlaczajac n75 calkowicie tak samo silnik pracuje mostkujac wezyki takze tak samo kiedys przy mocnym bucie lubil zakopcic i szedl teraz wogule nie zakopci na czarno egr zaslepilem katalizator zamienik nowy wiec wydech ok sztanga od turbiny dziala leko.jedno mnie zastanawia bo niby sztanga nie powinna sie ruszac jak gazuje samochodem na postoju bo turbina nie wytwarza cisiniena takiego zeby chyba otwierac zawor upustowy czyzby sztanga byla zle wyregulowana lub zaslabo trzyma zawor i otwiera predzej niz turbo napompuje te 0,8 mbr pozdrawiam forumowiczow bnede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi kiedys to samochod cisnal ze i na trujce zboksowal

 

---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

 

nikt nic nie doradzi moze zle wstawilem watek wiec przepraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt nic nie doradzi moze zle wstawilem watek wiec przepraszam

Może poprostu trzeba poczekac troche dłuzej niz 15 min a wtedy Ktoś kto zna sie w temacie to napisze odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zaglądałeś do filtra powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczelność gruchy turbo sprawdzone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak filtr wymieniony jak dymam w wezyk do gruchy to niedarady czyli szczelnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedno mnie zastanawia bo niby sztanga nie powinna sie ruszac jak gazuje samochodem na postoju

Tu się mylisz ponieważ sztaga pracuje niezależnie czy na postoju czy w jeździe tylko pod obciążeniem zwiększa się ciśnienie doładowania. Najlepiej jak byś sprawdził na Vag-u jakie masz doładowanie turbiny i zrobił logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem manometrem i pompuje pod 0,8mbr tyle ze lichy mam manometr bardzo mala skala i widac slabo co ijak.na ale niby zaworek upuszcza przez kompa dopiero jak jest 08mbr

czyli sztanga nie powina sie ruszac na postoju chyba ze umnie tak dmucha ze i na postoju osiaga tyle samo juz niewiem.a jeszcze jedno najgorzej jest pod gorke wtedy klapec sie robi a jak jest delikatny spadek taki prawie wcale to idzie dobrze to tak jakby pod obciazeniem slabl notlafa nielapie bo jak kiedys mialem przekazinik posuty ten w skrzynce bezpiecznikow to wpadal ale wtedy to maks 120 amoj normalnie jedzie powyzej 100 i dosyc ladnie ciagnie najgozej jest od zera do stu taki mulowaty jakby cos go trzymalo pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi statyczne i dynamiczne wzuć na forum koledzy na pewno pomogą ,a co i jak to wszystko jest na forum , bo na razie to wróżenie z fusów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ten poklejony taśmą gumowy przewód:

dscn8900c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przewody mam ok chyba ze iterculer ale go kiedys sprawdzalem i byl dziuawy znaczy ten plastik odszedl od uszczelki dymil wtedy na czarno zamowilem sobie waga wiec sprawdze akoledzy powiedzicie jak to jest z ta sztanga od turbiny czy powina sie ruszac jak gazuje na postoju?i czemu samochod chodzi tak samo czy mam podłaczony n75 czy tez nie acha oleju nic nie bieze od wymiany do wymiany chodz rury od interculera w srodku cale mokre hehe iturbina dosc mocno gwizda ale luzu niema jak sprawdzalem przy dolocie bo zdejmowalem ta rure.A jest taka możliwosc ze komputer widzi ze n75 uszkodzony i obniza caly czas dawke zeby tylko bylo doladowanie 0,5 bara?bo wsumie to on chodzi jak td nie jak tdi a czasami gozej.zaworek sprawdzalem nawet rozbieralem korzystajac z forum robil to jakis kolega tez byla sprezynka peknieta wsadzilem inna troche bardzej sztywna innej niemialem ale zaworek sie zamykal jak dawalem napiecie.komputer podaje niego napiecie tylko slabe jak na wolnych ale w miare obrotow wiekszy prad idzie wiec raczej dobrze.A jeszczejedno chcilem cos sprawdzic czy bedzie mial wiekszego kopa jak przekluje ten wezyk do kompa co idzie ten od cisnienia wsadzilem igle zeby troche cisnienia walilo w atmosfere i pokazywalo kompowi mniej ale itak nic wiec zdjolem go calkiem i tez tak samo jezidzil niewiem skad komp czerpal wtedy ile jest cisnienia na moje powino cos wywalic i wogule nieciagnac co wy sadzicie.acha wtrysk sterujacy dziala nastwanik tez dobry bo robiony wtrysk tak sprawdzilem ze jak odczepilem to sie zapala po paru sekundach kontrolka od swiec zarowych.acha i jeszcze jedno samochod dzialal dobrze dopuki n75 cykal jak sie przekrecilo zaplon teraz nie cyka po mojim remoncie zreszta przed remontem tez nie tylko na pocztku jak mial moc ale remontowalem go niby dziala jak powinien zamyka otwiera pozdro ale zem sie napisal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswierzę, nurtuje mnie jedna rzecz, czy sztanga od turbiny powina sie ruszac jak gazuje na postoju? bo u mnie nie otwiera, na podłączony kompresor rusza sztangą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może chociaż zanim

odswierzę
wątek, to przejrzę go, np post nr 6 :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może chociaż zanim wątek, to przejrzę go, np post nr 6 :mad:

 

hehe spamer. Widzisz Remek na tym forum widziałem 2 opinie, że tak i że nie ma chodzić na postoju podczas zwiększania obrotów,post 6 to jest akurat wpis za tak, znajdę to ci wrzucę inne opinie, inaczej bym się nie pytał, czytać umiem, ale skoro znasz się na rz i ż to pewnie i tu masz rację. i uśmiechnij się, a nie,że masz diabelską minę.

A jeżeli na postoju nie chodzi sztanga, podłączę kompresor, dam około 0,8bara sztanga rusza,wężyki szczelne, chciałem vagiem sprawdzić N75 w BS11 ale silnik nie zwiększa obrotów (nie wiem dla czego, bo na podstawie tego powinna chodzić:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51667 chyba że nie dotyczy to 1z) ręcznie sztangę ciężko ruszyć ale chodzi płynnie w całym zakresie to co jest nie tak?

Edytowane przez slawciol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sztanga od turbiny powina sie ruszac jak gazuje na postoju?
Nie w 1Z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Po kiego takie patenty,ja wszystko mozna vagiem sprawdzc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ormowiec, mam na NIE, hmm i co Remek?

Po kiego takie patenty,ja wszystko mozna vagiem sprawdzc.

Post 13 druga część jest o sprawdzeniu vagiem, czy w 1z też tego nie sprawdzę? Tylko dynamiczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm i co Remek?

:rozpacz:

 

Nie w 1Z

Post #7

krystian

 

B4 1.9 TDI 90KM (1Z)

czyli sztanga nie powina sie ruszac na postoju

 

 

 

 

 

 

 

* Chodzi mi o to, że nie zadałeś sobie trudu, żeby choć trochę poszukać

 

 

Peace images?q=tbn:ANd9GcTGQop-CWkIk2g2evxTnXqDkYMtGdVFN_TXoQQzvegJNF4JkcUfCg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1Z=waste gate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rozpacz:

 

 

Post #7

 

 

 

 

 

 

 

 

* Chodzi mi o to, że nie zadałeś sobie trudu, żeby choć trochę poszukać

 

 

Peace images?q=tbn:ANd9GcTGQop-CWkIk2g2evxTnXqDkYMtGdVFN_TXoQQzvegJNF4JkcUfCg

Szukałem i zobaczyłem to co i ty, post 6, raz czytam na forum że nie powinna a tu znalazłem że powinna, to co ty "pokazałeś" w poście 12,szukam przyczyny bo mam czarną chmurę za paskiem jak dodam gazu a sztanga na postoju nie pracuje u mnie, ormowiec potwierdził moje wcześniejsze przypuszczenia, zabiorę się teraz za wtryski, pewnie leją, bo dolot mam szczelny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności