krystian99 Zgłoś #1 Napisano 21 Stycznia 2011 witam jestem tu nowy i byc moze ten watek juz byl wiec przepraszam ogolnie na tdi znam sie w miare dobrze ale usiebbbbbbie nie potrafie juz zdiagnozowac co jest b4 wcale niema przyspieszenia jakie powino byc turbina pompuje kat dobry przepływka sie wacha delikatnie samochod rowno przyspiesza nie przerywa ale brak mu kopa po 2000tys jak kiedys.Co najlepsze odlaczajac n75 calkowicie tak samo silnik pracuje mostkujac wezyki takze tak samo kiedys przy mocnym bucie lubil zakopcic i szedl teraz wogule nie zakopci na czarno egr zaslepilem katalizator zamienik nowy wiec wydech ok sztanga od turbiny dziala leko.jedno mnie zastanawia bo niby sztanga nie powinna sie ruszac jak gazuje samochodem na postoju bo turbina nie wytwarza cisiniena takiego zeby chyba otwierac zawor upustowy czyzby sztanga byla zle wyregulowana lub zaslabo trzyma zawor i otwiera predzej niz turbo napompuje te 0,8 mbr pozdrawiam forumowiczow bnede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi kiedys to samochod cisnal ze i na trujce zboksowal ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:32 ---------- nikt nic nie doradzi moze zle wstawilem watek wiec przepraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #2 Napisano 21 Stycznia 2011 nikt nic nie doradzi moze zle wstawilem watek wiec przepraszam Może poprostu trzeba poczekac troche dłuzej niz 15 min a wtedy Ktoś kto zna sie w temacie to napisze odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #3 Napisano 21 Stycznia 2011 A zaglądałeś do filtra powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #4 Napisano 21 Stycznia 2011 Szczelność gruchy turbo sprawdzone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian99 Zgłoś #5 Napisano 21 Stycznia 2011 tak filtr wymieniony jak dymam w wezyk do gruchy to niedarady czyli szczelnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danon14119 Zgłoś #6 Napisano 22 Stycznia 2011 jedno mnie zastanawia bo niby sztanga nie powinna sie ruszac jak gazuje samochodem na postoju Tu się mylisz ponieważ sztaga pracuje niezależnie czy na postoju czy w jeździe tylko pod obciążeniem zwiększa się ciśnienie doładowania. Najlepiej jak byś sprawdził na Vag-u jakie masz doładowanie turbiny i zrobił logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian99 Zgłoś #7 Napisano 22 Stycznia 2011 sprawdzalem manometrem i pompuje pod 0,8mbr tyle ze lichy mam manometr bardzo mala skala i widac slabo co ijak.na ale niby zaworek upuszcza przez kompa dopiero jak jest 08mbr czyli sztanga nie powina sie ruszac na postoju chyba ze umnie tak dmucha ze i na postoju osiaga tyle samo juz niewiem.a jeszcze jedno najgorzej jest pod gorke wtedy klapec sie robi a jak jest delikatny spadek taki prawie wcale to idzie dobrze to tak jakby pod obciazeniem slabl notlafa nielapie bo jak kiedys mialem przekazinik posuty ten w skrzynce bezpiecznikow to wpadal ale wtedy to maks 120 amoj normalnie jedzie powyzej 100 i dosyc ladnie ciagnie najgozej jest od zera do stu taki mulowaty jakby cos go trzymalo pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #8 Napisano 22 Stycznia 2011 zrób logi statyczne i dynamiczne wzuć na forum koledzy na pewno pomogą ,a co i jak to wszystko jest na forum , bo na razie to wróżenie z fusów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #9 Napisano 22 Stycznia 2011 Sprawdź ten poklejony taśmą gumowy przewód: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystian99 Zgłoś #10 Napisano 22 Stycznia 2011 przewody mam ok chyba ze iterculer ale go kiedys sprawdzalem i byl dziuawy znaczy ten plastik odszedl od uszczelki dymil wtedy na czarno zamowilem sobie waga wiec sprawdze akoledzy powiedzicie jak to jest z ta sztanga od turbiny czy powina sie ruszac jak gazuje na postoju?i czemu samochod chodzi tak samo czy mam podłaczony n75 czy tez nie acha oleju nic nie bieze od wymiany do wymiany chodz rury od interculera w srodku cale mokre hehe iturbina dosc mocno gwizda ale luzu niema jak sprawdzalem przy dolocie bo zdejmowalem ta rure.A jest taka możliwosc ze komputer widzi ze n75 uszkodzony i obniza caly czas dawke zeby tylko bylo doladowanie 0,5 bara?bo wsumie to on chodzi jak td nie jak tdi a czasami gozej.zaworek sprawdzalem nawet rozbieralem korzystajac z forum robil to jakis kolega tez byla sprezynka peknieta wsadzilem inna troche bardzej sztywna innej niemialem ale zaworek sie zamykal jak dawalem napiecie.komputer podaje niego napiecie tylko slabe jak na wolnych ale w miare obrotow wiekszy prad idzie wiec raczej dobrze.A jeszczejedno chcilem cos sprawdzic czy bedzie mial wiekszego kopa jak przekluje ten wezyk do kompa co idzie ten od cisnienia wsadzilem igle zeby troche cisnienia walilo w atmosfere i pokazywalo kompowi mniej ale itak nic wiec zdjolem go calkiem i tez tak samo jezidzil niewiem skad komp czerpal wtedy ile jest cisnienia na moje powino cos wywalic i wogule nieciagnac co wy sadzicie.acha wtrysk sterujacy dziala nastwanik tez dobry bo robiony wtrysk tak sprawdzilem ze jak odczepilem to sie zapala po paru sekundach kontrolka od swiec zarowych.acha i jeszcze jedno samochod dzialal dobrze dopuki n75 cykal jak sie przekrecilo zaplon teraz nie cyka po mojim remoncie zreszta przed remontem tez nie tylko na pocztku jak mial moc ale remontowalem go niby dziala jak powinien zamyka otwiera pozdro ale zem sie napisal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #11 Napisano 24 Lutego 2011 odswierzę, nurtuje mnie jedna rzecz, czy sztanga od turbiny powina sie ruszac jak gazuje na postoju? bo u mnie nie otwiera, na podłączony kompresor rusza sztangą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #12 Napisano 24 Lutego 2011 Może chociaż zanim odswierzę wątek, to przejrzę go, np post nr 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #13 Napisano 24 Lutego 2011 (edytowane) Może chociaż zanim wątek, to przejrzę go, np post nr 6 hehe spamer. Widzisz Remek na tym forum widziałem 2 opinie, że tak i że nie ma chodzić na postoju podczas zwiększania obrotów,post 6 to jest akurat wpis za tak, znajdę to ci wrzucę inne opinie, inaczej bym się nie pytał, czytać umiem, ale skoro znasz się na rz i ż to pewnie i tu masz rację. i uśmiechnij się, a nie,że masz diabelską minę. A jeżeli na postoju nie chodzi sztanga, podłączę kompresor, dam około 0,8bara sztanga rusza,wężyki szczelne, chciałem vagiem sprawdzić N75 w BS11 ale silnik nie zwiększa obrotów (nie wiem dla czego, bo na podstawie tego powinna chodzić:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51667 chyba że nie dotyczy to 1z) ręcznie sztangę ciężko ruszyć ale chodzi płynnie w całym zakresie to co jest nie tak? Edytowane 24 Lutego 2011 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2011 sztanga od turbiny powina sie ruszac jak gazuje na postoju?Nie w 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2011 Po kiego takie patenty,ja wszystko mozna vagiem sprawdzc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2011 Dzięki ormowiec, mam na NIE, hmm i co Remek? Po kiego takie patenty,ja wszystko mozna vagiem sprawdzc. Post 13 druga część jest o sprawdzeniu vagiem, czy w 1z też tego nie sprawdzę? Tylko dynamiczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #17 Napisano 25 Lutego 2011 hmm i co Remek? Nie w 1Z Post #7 krystian B4 1.9 TDI 90KM (1Z) czyli sztanga nie powina sie ruszac na postoju * Chodzi mi o to, że nie zadałeś sobie trudu, żeby choć trochę poszukać Peace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2011 1Z=waste gate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #19 Napisano 26 Lutego 2011 Post #7 * Chodzi mi o to, że nie zadałeś sobie trudu, żeby choć trochę poszukać Peace Szukałem i zobaczyłem to co i ty, post 6, raz czytam na forum że nie powinna a tu znalazłem że powinna, to co ty "pokazałeś" w poście 12,szukam przyczyny bo mam czarną chmurę za paskiem jak dodam gazu a sztanga na postoju nie pracuje u mnie, ormowiec potwierdził moje wcześniejsze przypuszczenia, zabiorę się teraz za wtryski, pewnie leją, bo dolot mam szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach