Skocz do zawartości

krystian99

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krystian99

  • Urodziny 28.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    skepe

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. przewody mam ok chyba ze iterculer ale go kiedys sprawdzalem i byl dziuawy znaczy ten plastik odszedl od uszczelki dymil wtedy na czarno zamowilem sobie waga wiec sprawdze akoledzy powiedzicie jak to jest z ta sztanga od turbiny czy powina sie ruszac jak gazuje na postoju?i czemu samochod chodzi tak samo czy mam podłaczony n75 czy tez nie acha oleju nic nie bieze od wymiany do wymiany chodz rury od interculera w srodku cale mokre hehe iturbina dosc mocno gwizda ale luzu niema jak sprawdzalem przy dolocie bo zdejmowalem ta rure.A jest taka możliwosc ze komputer widzi ze n75 uszkodzony i obniza caly czas dawke zeby tylko bylo doladowanie 0,5 bara?bo wsumie to on chodzi jak td nie jak tdi a czasami gozej.zaworek sprawdzalem nawet rozbieralem korzystajac z forum robil to jakis kolega tez byla sprezynka peknieta wsadzilem inna troche bardzej sztywna innej niemialem ale zaworek sie zamykal jak dawalem napiecie.komputer podaje niego napiecie tylko slabe jak na wolnych ale w miare obrotow wiekszy prad idzie wiec raczej dobrze.A jeszczejedno chcilem cos sprawdzic czy bedzie mial wiekszego kopa jak przekluje ten wezyk do kompa co idzie ten od cisnienia wsadzilem igle zeby troche cisnienia walilo w atmosfere i pokazywalo kompowi mniej ale itak nic wiec zdjolem go calkiem i tez tak samo jezidzil niewiem skad komp czerpal wtedy ile jest cisnienia na moje powino cos wywalic i wogule nieciagnac co wy sadzicie.acha wtrysk sterujacy dziala nastwanik tez dobry bo robiony wtrysk tak sprawdzilem ze jak odczepilem to sie zapala po paru sekundach kontrolka od swiec zarowych.acha i jeszcze jedno samochod dzialal dobrze dopuki n75 cykal jak sie przekrecilo zaplon teraz nie cyka po mojim remoncie zreszta przed remontem tez nie tylko na pocztku jak mial moc ale remontowalem go niby dziala jak powinien zamyka otwiera pozdro ale zem sie napisal
  2. sprawdzalem manometrem i pompuje pod 0,8mbr tyle ze lichy mam manometr bardzo mala skala i widac slabo co ijak.na ale niby zaworek upuszcza przez kompa dopiero jak jest 08mbr czyli sztanga nie powina sie ruszac na postoju chyba ze umnie tak dmucha ze i na postoju osiaga tyle samo juz niewiem.a jeszcze jedno najgorzej jest pod gorke wtedy klapec sie robi a jak jest delikatny spadek taki prawie wcale to idzie dobrze to tak jakby pod obciazeniem slabl notlafa nielapie bo jak kiedys mialem przekazinik posuty ten w skrzynce bezpiecznikow to wpadal ale wtedy to maks 120 amoj normalnie jedzie powyzej 100 i dosyc ladnie ciagnie najgozej jest od zera do stu taki mulowaty jakby cos go trzymalo pozdro
  3. jak sie rozgrzeje to bedzie mail moc a bierze ci olej?
  4. najlepszy preparat to arwa do mycia silnikow plus karczer wymontowanie wszystkiego i słonce przetarc nie zlikwiduje ale kolor i wszystko wychodzi jak nowe
  5. dobry iz zapali przy -15 i bez dobrych swiec mojego nieraz dla pruby tak palilem przy tej temperaturze niezaplil odrazu ale jak krecilem to lapal i po chwili dzialal tyle ze trzesie bo nie zaskuje jak powinien.a to ze tak musisdz krecic to swieczki ewentualnie pompe przekrec troche wstrone silnika bedzie szybszy zaplon ale jak nie swieczki to nima kompresji albo ktores dwa tloki bo jakby jeden byl lichszy to te trzy by pociagly albo caly uklad ma juz slaba mialem astre 1,7d tez niechciala palic bo licha kompresja dopiero po robocie głowicy i wiekszemu splanowaniu palilo dosyc dobrze bo one maja mniejsze sprezanie na poczatek daj prad bezposrednio na swieczki i krec potrzebna druga osobaa aty siedz w budzie musi tak pogrzac z 8sekund bo one szybko sie nagrzewaja pozdr //INTERPUNKCJA Kolego!! Strasznie nieczytelny jest bez niej Twój post. Wyedytuj i popraw inaczej poleci na śmietnik
  6. tak filtr wymieniony jak dymam w wezyk do gruchy to niedarady czyli szczelnie
  7. witam jestem tu nowy i byc moze ten watek juz byl wiec przepraszam ogolnie na tdi znam sie w miare dobrze ale usiebbbbbbie nie potrafie juz zdiagnozowac co jest b4 wcale niema przyspieszenia jakie powino byc turbina pompuje kat dobry przepływka sie wacha delikatnie samochod rowno przyspiesza nie przerywa ale brak mu kopa po 2000tys jak kiedys.Co najlepsze odlaczajac n75 calkowicie tak samo silnik pracuje mostkujac wezyki takze tak samo kiedys przy mocnym bucie lubil zakopcic i szedl teraz wogule nie zakopci na czarno egr zaslepilem katalizator zamienik nowy wiec wydech ok sztanga od turbiny dziala leko.jedno mnie zastanawia bo niby sztanga nie powinna sie ruszac jak gazuje samochodem na postoju bo turbina nie wytwarza cisiniena takiego zeby chyba otwierac zawor upustowy czyzby sztanga byla zle wyregulowana lub zaslabo trzyma zawor i otwiera predzej niz turbo napompuje te 0,8 mbr pozdrawiam forumowiczow bnede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi kiedys to samochod cisnal ze i na trujce zboksowal ---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:32 ---------- nikt nic nie doradzi moze zle wstawilem watek wiec przepraszam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności