Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rozebrać plastiki w około i sprawdzić, czy dobrze wszystko łączy, nie przerwane kable etc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym podać /na czas jazdy/ bezpośrednio z akumulatora napięcie na zawór odcinający paliwo w pompie wtryskowej, jeśli nie będzie gasł, możesz podejrzewać między innymi kostkę stacyjki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie?

 

To raczej norma jak buda się naelektryzuje że kopnie, może nawet masz coś z ubioru co się silnie elektryzuje i przy wysiadaniu kopnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba nie co wysiadam z auta i nie codziennie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zgaśnie to potem normalnie odpali czy trzeba trochę kręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od razu odpala, bo jest na biegu. Kontrolka od świec zdąży się zapalić i sam odpala, na razie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podać /na czas jazdy/ bezpośrednio z akumulatora napięcie na zawór odcinający paliwo w pompie wtryskowej

I w takiej sytuacji też przygasał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No raz mu się zdarzyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No raz mu się zdarzyło

 

W takiej sytuacji nie powinien gasnąć, co najwyżej stracić na mocy. Jeśli zawór na pompie otwarty cały czas to auto nie do zgaszenia, wychodzi że brakuje paliwa, filtr paliwa był wymieniony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zaczęło się od grzebania przy wycieraczkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło.

 

Jak po podłączeniu na krótko do pompy gaśnie to jak dla mnie brakuje paliwa, albo układ się zapowietrza albo filtr zapchany. Jeszcze możesz odwodnić filtr, może zatankowałeś coś chrzczonego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, popatrzę jutro po pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie 3 paski jakie miałem AFN i AHU gasły po wyłączeniu kluczem pomimo braku zaworu gaszenia, przestawiacz kąta chyba wtedy leci na max i go dusi.:) Zasilić auto z bańki i na jazdę próbną...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może pomyślicie że się uczepiłem tego zaworu odcinającego paliwo. Ale sprawdziłbym go jeszcze zamieniając go z innego samochodu, zamiana nie zajmuje dużo czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem teraz w podróży służbowej w Krakowie, do końca następnego tygodnia i nie bardzo mam jak zamienić :-/ ale pomysł nie taki zły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła.

Pozdrawiam i dziękuję za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła.

Pozdrawiam i dziękuję za rady.

 

musiał generować błąd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności