Skocz do zawartości

rofesja

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rofesja

  • Urodziny 01.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. rofesja

    AFN gaśnie.

    Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła. Pozdrawiam i dziękuję za rady.
  2. rofesja

    AFN gaśnie.

    Jestem teraz w podróży służbowej w Krakowie, do końca następnego tygodnia i nie bardzo mam jak zamienić ale pomysł nie taki zły...
  3. rofesja

    AFN gaśnie.

    Dzięki wielkie, popatrzę jutro po pracy.
  4. rofesja

    AFN gaśnie.

    A zaczęło się od grzebania przy wycieraczkach?
  5. rofesja

    AFN gaśnie.

    Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło.
  6. rofesja

    AFN gaśnie.

    No raz mu się zdarzyło
  7. rofesja

    AFN gaśnie.

    Od razu odpala, bo jest na biegu. Kontrolka od świec zdąży się zapalić i sam odpala, na razie.
  8. rofesja

    AFN gaśnie.

    Ale chyba nie co wysiadam z auta i nie codziennie?
  9. rofesja

    AFN gaśnie.

    Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie?
  10. rofesja

    AFN gaśnie.

    Jak mam ją sprawdzić?
  11. rofesja

    AFN gaśnie.

    Witam mam Passata B5 99' silnik afn, ostatnio (po wymianie silnika od wycieraczek) mam następujący problem, otóż samochód sam gaśnie i nie ma żadnej przeze mnie zauważalnej reguły, sporadycznie. Gaśnie podczas jazdy, to chyba jedyna okoliczność wiążąca. Nie dzieje się to jakoś bardzo często, np. wczoraj zrobiłem trasę 1000km i zdarzyło się to z 5 razy, raz jechałem około 140km\h (nie przyspieszałem, nie zwalniałem, na 5 biegu), za drugim miałem prędkość około 110 i wciskałem gaz do dechy, za trzecim dojeżdżałem na luzie do świateł wciskając jedynie hamulec (z 10km\h), za czwartym miałem prędkość około 30km\h i gwałtownie przyspieszałem na drugim biegu. Sprawdziłem logi silnika i nie mam żadnych zapisów błędów itp. Dodam, że obroty nie falują, auto samo odpala od razu po zgaśnięciu. Sprawdził go jeden, drugi mechanik i bez rewelacji... Proszę o pomoc, sprawdziłem kable przy komputerze czy nie są luźne i nie są... Wszystko się zaczęło od naprawy tego silnika od wycieraczek.
  12. Samemu udało mi się ustalić, że przepływomierz G70 mam do bani, ale nie mogłem nigdzie znaleźć jakichś innych interpretacji logów... Co z N75, czy turbiną to nie mam pojęcia. Poniżej wykres z bloku 011
  13. Proszę bardzo o analizę logów, tym razem się postarałem zebrać wszystko i robić wszystko zgodnie ze znalezioną instrukcją. Logi statyczne nie były wykonywane przy 90 stopniach, tylko przy jakichś 50. Proszę o analizę, bo teraz chcę moim passkiem robić całkiem dużo długich tras. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_213750.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_213751.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_213752.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_213753.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_213754.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213755.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_213756.html STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_213749.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213748.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_213747.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_213746.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_213766.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_213764.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213765.html
  14. Witam, mam następujący problem, od jakiegoś czasu, tylko przy zimnym silniku, czy to podczas jazdy, czy "gazowaniu" na luzie coś koło 2,5tyś obrotów słychać z deski rozdzielczej pyknięcie i w tym momencie mrugają światła, tzn. jaśniej świecą, po zmniejszeniu obrotów mrugają i świecą słabiej. Dodatkowym ewenementem są wolno działające wycieraczki, po zwiększeniu obrotów działają trochę szybciej, ale.... Nie mają już najwyższej prędkości, bieg wycieraczek ostatni i przedostatni są takie same. Pomyślałem, może jakiś przekaźnik, może alternator, może zwarcie? Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić, czy może ktoś się spotkał z podobnym problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności