rofesja
-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rofesja
- Urodziny 01.03.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
rofesja obserwuje zawartość → AFN gaśnie., Dziwny dźwięk, mrugające światła i wycieraczki..., Proszę o pomoc AFN TDI 110 i oraz 5 innych
-
Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła. Pozdrawiam i dziękuję za rady.
-
Jestem teraz w podróży służbowej w Krakowie, do końca następnego tygodnia i nie bardzo mam jak zamienić ale pomysł nie taki zły...
-
Dzięki wielkie, popatrzę jutro po pracy.
-
A zaczęło się od grzebania przy wycieraczkach?
-
Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło.
-
No raz mu się zdarzyło
-
Od razu odpala, bo jest na biegu. Kontrolka od świec zdąży się zapalić i sam odpala, na razie.
-
Ale chyba nie co wysiadam z auta i nie codziennie?
-
Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie?
-
Jak mam ją sprawdzić?
-
Witam mam Passata B5 99' silnik afn, ostatnio (po wymianie silnika od wycieraczek) mam następujący problem, otóż samochód sam gaśnie i nie ma żadnej przeze mnie zauważalnej reguły, sporadycznie. Gaśnie podczas jazdy, to chyba jedyna okoliczność wiążąca. Nie dzieje się to jakoś bardzo często, np. wczoraj zrobiłem trasę 1000km i zdarzyło się to z 5 razy, raz jechałem około 140km\h (nie przyspieszałem, nie zwalniałem, na 5 biegu), za drugim miałem prędkość około 110 i wciskałem gaz do dechy, za trzecim dojeżdżałem na luzie do świateł wciskając jedynie hamulec (z 10km\h), za czwartym miałem prędkość około 30km\h i gwałtownie przyspieszałem na drugim biegu. Sprawdziłem logi silnika i nie mam żadnych zapisów błędów itp. Dodam, że obroty nie falują, auto samo odpala od razu po zgaśnięciu. Sprawdził go jeden, drugi mechanik i bez rewelacji... Proszę o pomoc, sprawdziłem kable przy komputerze czy nie są luźne i nie są... Wszystko się zaczęło od naprawy tego silnika od wycieraczek.
-
Samemu udało mi się ustalić, że przepływomierz G70 mam do bani, ale nie mogłem nigdzie znaleźć jakichś innych interpretacji logów... Co z N75, czy turbiną to nie mam pojęcia. Poniżej wykres z bloku 011
-
Proszę bardzo o analizę logów, tym razem się postarałem zebrać wszystko i robić wszystko zgodnie ze znalezioną instrukcją. Logi statyczne nie były wykonywane przy 90 stopniach, tylko przy jakichś 50. Proszę o analizę, bo teraz chcę moim passkiem robić całkiem dużo długich tras. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_213750.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_213751.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_213752.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_213753.html Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_213754.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213755.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_213756.html STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_213749.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213748.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_213747.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_213746.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_213766.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_213764.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_213765.html
-
Dziwny dźwięk, mrugające światła i wycieraczki...
rofesja odpowiedział rofesja → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A jak go sprawdzić? -
Witam, mam następujący problem, od jakiegoś czasu, tylko przy zimnym silniku, czy to podczas jazdy, czy "gazowaniu" na luzie coś koło 2,5tyś obrotów słychać z deski rozdzielczej pyknięcie i w tym momencie mrugają światła, tzn. jaśniej świecą, po zmniejszeniu obrotów mrugają i świecą słabiej. Dodatkowym ewenementem są wolno działające wycieraczki, po zwiększeniu obrotów działają trochę szybciej, ale.... Nie mają już najwyższej prędkości, bieg wycieraczek ostatni i przedostatni są takie same. Pomyślałem, może jakiś przekaźnik, może alternator, może zwarcie? Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić, czy może ktoś się spotkał z podobnym problemem?