Diabolic Zgłoś #21 Napisano 8 Maja 2015 Rozebrać plastiki w około i sprawdzić, czy dobrze wszystko łączy, nie przerwane kable etc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #22 Napisano 9 Maja 2015 Proponowałbym podać /na czas jazdy/ bezpośrednio z akumulatora napięcie na zawór odcinający paliwo w pompie wtryskowej, jeśli nie będzie gasł, możesz podejrzewać między innymi kostkę stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2015 Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #24 Napisano 13 Maja 2015 Sprawdziłem i dalej działo się to samo... Ale zauważyłem jedną rzecz... Tzn. samochód kopie prądem jak wysiadam po przejażdżce. Przeładowanie? To raczej norma jak buda się naelektryzuje że kopnie, może nawet masz coś z ubioru co się silnie elektryzuje i przy wysiadaniu kopnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #25 Napisano 13 Maja 2015 Ale chyba nie co wysiadam z auta i nie codziennie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #26 Napisano 13 Maja 2015 A jak zgaśnie to potem normalnie odpali czy trzeba trochę kręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #27 Napisano 13 Maja 2015 Od razu odpala, bo jest na biegu. Kontrolka od świec zdąży się zapalić i sam odpala, na razie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #28 Napisano 13 Maja 2015 podać /na czas jazdy/ bezpośrednio z akumulatora napięcie na zawór odcinający paliwo w pompie wtryskowej I w takiej sytuacji też przygasał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #29 Napisano 13 Maja 2015 No raz mu się zdarzyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #30 Napisano 13 Maja 2015 No raz mu się zdarzyło W takiej sytuacji nie powinien gasnąć, co najwyżej stracić na mocy. Jeśli zawór na pompie otwarty cały czas to auto nie do zgaszenia, wychodzi że brakuje paliwa, filtr paliwa był wymieniony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #31 Napisano 13 Maja 2015 Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #32 Napisano 13 Maja 2015 A zaczęło się od grzebania przy wycieraczkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #33 Napisano 13 Maja 2015 Ale to i czy na luzie by gasł, albo na hamowaniu silnikiem? No filtru nie wymieniłem od półtora roku, jakoś mi to uciekło. Jak po podłączeniu na krótko do pompy gaśnie to jak dla mnie brakuje paliwa, albo układ się zapowietrza albo filtr zapchany. Jeszcze możesz odwodnić filtr, może zatankowałeś coś chrzczonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #34 Napisano 13 Maja 2015 Dzięki wielkie, popatrzę jutro po pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #35 Napisano 13 Maja 2015 Tak na marginesie 3 paski jakie miałem AFN i AHU gasły po wyłączeniu kluczem pomimo braku zaworu gaszenia, przestawiacz kąta chyba wtedy leci na max i go dusi. Zasilić auto z bańki i na jazdę próbną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #36 Napisano 14 Maja 2015 Może pomyślicie że się uczepiłem tego zaworu odcinającego paliwo. Ale sprawdziłbym go jeszcze zamieniając go z innego samochodu, zamiana nie zajmuje dużo czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #37 Napisano 14 Maja 2015 Jestem teraz w podróży służbowej w Krakowie, do końca następnego tygodnia i nie bardzo mam jak zamienić ale pomysł nie taki zły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rofesja Zgłoś #38 Napisano 21 Października 2015 Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła. Pozdrawiam i dziękuję za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #39 Napisano 24 Października 2015 Jakby ktoś miał kiedyś podobny problem, to się okazało, że kabel sygnałowy do sterownika pompy byl walnięty i w dodatku miał zimny lut. Udało się do tego dojść tylko dlatego, że sytuacja się pogorszyła.Pozdrawiam i dziękuję za rady. musiał generować błąd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach