Naxus Zgłoś #21 Napisano 30 Kwietnia 2012 Orientuje się ktoś, czy camber kit/ camber plates (czy jak to się jeszcze nazywa) pasuje z jakiegoś innego auta do Paska? Chodzi mi o to, że do hondy/bmw jest tego mnóstwo, natomiast do VW w Polsce praktycznie nie występuje. Nawet do zastawy można znaleźć na allegro Ewentualnie tak jak czytałem w paru tematach z golfami, ludzie dają zwykłe podkładki (pod którąś śrubę, nie wiem którą) i to robi negatyw. Tematu nie ogarniam, ale może ktoś coś wyjaśni? Ewentualnie, czy dał by to radę ten patent w Passacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TuRbO4Fun Zgłoś #22 Napisano 4 Maja 2012 i tak po za tematem mam autko glebnięte troszke ponad 50mm i właśnie zauważyłem dość spory negatyw tył/przód da sie go wyeliminować czy po prostu jest to nieodłączny element glebienia samochodu ;p przyznam że jeździ sie kozacko w zakręty jak po torach ale na pewno nie wpływa to korzystnie na elementy zawieszenia no chyba że sie mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #23 Napisano 4 Maja 2012 tył to wątpię że ci się zrobił, bo w tym aucie tył będzie normalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FERMON Zgłoś #24 Napisano 4 Maja 2012 nie wiem na ile skreciłem z tyłu gwint ale całkiem sporo i powiem ze negatyw lekki mi sie też zrobił wiec możliwe ze u kolegi TuRbO4Fun też się zrobił tylko może przedobrzył z tym znaczny albo miał na myśli nieznaczny:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #25 Napisano 4 Maja 2012 z tyłu negatywu nie będziesz miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #26 Napisano 5 Maja 2012 no to i ja dodam swoje 3 grosze,auto używane czysto weekendowo,założony gwint zimą jest max do góry i spokojnie śmigam 3 sezon na jednych oponach,lato regulacje mam całkowicie wyciągnięte i nikt mi nie wmówi że nie robi się negatyw bo co sezon wymieniam opony z tyłu bo są zjechane od wewnątrz jeśli to nie negatyw to niby co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #27 Napisano 5 Maja 2012 Jest to nieustawiona zbieznosc bo nawet przy negatywie można prawdiłowo ustawić zbieżność. Dużo bardziej niszczy opony brak zbieżności niż negatyw. Przy delikatnych negatywach rzędu max 3 stopnie, oraz przy prawidłowej zbieżności opona powinna sie zużywać jedynie nierownomiernie, ale nie duzo szybciej. Nie każdy jednak potrafi porządnie ustawic zbierznosc z negatywem i tutaj jest problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FERMON Zgłoś #28 Napisano 12 Maja 2012 zbieznosc z tylu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #29 Napisano 13 Maja 2012 zbieznosc z tylu?? Za szybko myślałem i nie skupiłem się na czytaniu pisałem oczywiście o osi przedniej, a jak koledze tak strasznie zjada opone z tyłu to nie wiem jaki może być powód, może zle ciśnienie w oponach :hmm Paru znajomych jeździ z negatywem w BMW, dobrze ustawiona zbieżność, dobre ciśnienie i z oponami większych prblemów nie mają. Dodatkowo jeden ma opony nie kierunkowe i co sezon przekładał stronami, opony ma praktycznie równomiernie zurzyte, najwięcej mięsa na środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #30 Napisano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) troszkę odkopie temat... na tylnej osi mam różne kąty kół lewego i prawego, w zasadzie prawe jest ok, a lewe wpada w lekki negatyw. 1. co może być przyczyną odchylenia koła tylnego? 2. jak to lepiej wyrównać - prawe dać w negatyw ew. jak czy wystarczą podkładki pod śruby mocujące piasty do belki (są 4 - 2 u góry i 2 u dołu - tu jak dam 2 podkładki to kąt się zmieni) - czy to jest bezpieczny sposób, czy lewe prostować - jak...? dodam że auto nie bite na 100% ręcze za to, żeby taki kąt zrobić trzeba by ew. wewnętrzną stroną koła uderzyć bokiem - mało prawdopodobne.... Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Vpuchaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #31 Napisano 23 Kwietnia 2015 troszkę odkopie temat...na tylnej osi mam różne kąty kół lewego i prawego, w zasadzie prawe jest ok, a lewe wpada w lekki negatyw. 1. co może być przyczyną odchylenia koła tylnego? 2. jak to lepiej wyrównać - prawe dać w negatyw ew. jak czy wystarczą podkładki pod śruby mocujące piasty do belki (są 4 - 2 u góry i 2 u dołu - tu jak dam 2 podkładki to kąt się zmieni) - czy to jest bezpieczny sposób, czy lewe prostować - jak...? dodam że auto nie bite na 100% ręcze za to, żeby taki kąt zrobić trzeba by ew. wewnętrzną stroną koła uderzyć bokiem - mało prawdopodobne.... ja mam z prawej delikatny negatyw a z lewej jest ok. Zauważyłem, że tak często jest właśnie. Kumpel w B4 to samo ma. Jedno prosto drugie negatyw .... i jeszcze parę osób tak miało. A to wszystko widzialem na VAG evencie ... i nie wiem o co cman . Też mam 100% nie bitą furę .. .. dałem sobie spokój z tym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #32 Napisano 20 Września 2020 Odkopuję temat. Są jakieś i gdzie można kupić podkładki "camber" żeby z tyłu zrobić negatyw ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach