pobs Zgłoś #21 Napisano 14 Stycznia 2011 Rafale, pytałeś na jakich poduchach robią przód i tył i jakie zawory stosują?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosma Zgłoś #22 Napisano 14 Stycznia 2011 panie KOSMA jezeli nie uzytkujesz tego sprzetu to temat nie dla ciebie,kup se ta techniksa i wszystko w temacie,a postów moich czytać nie musisz, Panie wcale nie muszę czytać fakt, ale wiejesz wiochą z daleka, wstyd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #23 Napisano 14 Stycznia 2011 co do air jeżeli auto ma być weekendowe to owszem, ale jak chcesz je użytkować na co dzień to nie bardzo nie mniej jednak lepszym rozwiązaniem jest gwint, air to dobry szpan jest, ale czy aż wart tylu poświęceń? ... Co Ty gadasz wogole chlopie ? Widzisz zdjecie ? Jest to zdjecie ze zlotu ze Spały. Mialem tam gwint jak widac skrecony dosc mocno... i powiedz mi jak w codziennym uzytkowaniu sprawuje sie takie obnizenie a jak AIR z regulowana wysokoscia ? Z gwintem mialem problem zeby przejechac jakies uskoki, zjazdy z kraweznika itp .. Air .. wystarczy lekko podniesc i wjazd czy zjazd gdzie kolwiek nie naraza na jakie kolwiek otarcia itp. . . No ale jezeli ktos mysli tak jak ty ze AIR jest niepraktyczny no to zycze powodzenia ... POZATYM temat chyba nie o tym czy air jest do lansu czy do baunsu tylko pobs'owi chodzilo glownie o ceny i przestancie sie sprzeczac jak male dzieci... Jedni wola blondynki drudzy rude .. proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nestro 09 Zgłoś #24 Napisano 14 Stycznia 2011 dokładnie tak jak kacza mówi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #25 Napisano 14 Stycznia 2011 no nie do konca Kacza mowi dobrze,bo ja wole......brunetki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #26 Napisano 14 Stycznia 2011 no nie do konca Kacza mowi dobrze,bo ja wole......brunetki.. Ja wole czarne jezeli juz o tym mowa Pozdro Pawełku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wrobelson Zgłoś #27 Napisano 14 Stycznia 2011 heh,pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #28 Napisano 14 Stycznia 2011 Rafale, pytałeś na jakich poduchach robią przód i tył i jakie zawory stosują?? rubena,takie jak u mnie na przodzie Panie wcale nie muszę czytać fakt, ale wiejesz wiochą z daleka, wstyd! wstyd to jest mówić o czyms o czym sie nie ma pojecia,pamietam jak w szkole taki jeden element zawsze mowił o zabawkach których nie miał,zawsze był bity!własnie mi go przypominasz,i nie rób o ot pogaduchy o dupie marynie sa gdzie indziej swoja drogą moge polecic algrundo,z tym ze ta cena co dał Ralf to nie obejmuje chyba amorków,czyli + min 1500zl cza doliczyć,ale ogólnie sa w czołówce w PL za waissem,bo chyba rafus zrobił wiecej aut.tak czy siak jak tam ktos zaprowadzi bryke to nie pozałuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #29 Napisano 14 Stycznia 2011 (edytowane) swoja drogą moge polecic algrundo,z tym ze ta cena co dał Ralf to nie obejmuje chyba amorków,czyli + min 1500zl cza doliczyć,ale ogólnie sa w czołówce w PL za waissem,bo chyba rafus zrobił wiecej aut.tak czy siak jak tam ktos zaprowadzi bryke to nie pozałuje Cena którą mi podali czyli 5,8k zawierała zestaw plug&play czyli z przednimi amortyzatorami - nie wiem czy ori czy sport czy gwint czy jakaś chińszczyzna (bez obrazy) ale były w komplecie. Nawet mówił że jakbym dał swoje amorki to zrobią na nich i coś się odejmie z zaproponowanej ceny. Pozdrawiam --------------------- Edit: Znalazłem nawet maila dla potwierdzenia: Zestaw plug&play jest to zestaw który się wkłada w miejsce starych amortyzatorów i wszystko pasuje. kompresory i cała reszta jest wysłana w paczce nie poskręcane. Na zestaw trzeba poczekać do 2 tyg max po przedpłacie 30% ceny. Jeżeli posiadasz amortyzatory gwintowane przednie to możemy je wykorzystać i wtedy cena nieznacznie zmaleje.Tylny amortyzator my zapewniamy nowy. Edytowane 14 Stycznia 2011 przez dna007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #30 Napisano 14 Stycznia 2011 rafał kiedy to bylo?no ale nie wazne,wazne ze robia fachowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #31 Napisano 14 Stycznia 2011 rafał kiedy to bylo?no ale nie wazne,wazne ze robia fachowo To było jakoś w okolicy lipiec-sierpień 2010. Zagadywałem bo byłem pod koniec września w PL i chcialem zaaplikować sobie AR ale niestety poszla turbina a zachciało mi się K04 i narazie AR odszedł na plan boczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambus1987 Zgłoś #32 Napisano 24 Marca 2011 Algrundo to jakis czlowiek czy firma bo nie moge nic znalezc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #33 Napisano 24 Marca 2011 To pasjonaci algrundo.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #34 Napisano 7 Grudnia 2011 hejka jako ze nikt nie odpisuje w nowym temacie to moze tu ? Panie i Panowie prosze o info jakimi kompresorami jestescie z VIAIRa najbardziej zainteresowani, ktore chcecie kupic lub gdy byscie mieli kupowac to byscie kupili? i dlaczego? ew co sie najlepiej sprawdza? seria 400? a moze 300? a moze konkretny model? chcialbym przeprowadzic rozeznanie na ktore konkretnie modele sie nastawic na naszej nowej www pzdr http://www.airRIDE-System.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #35 Napisano 6 Stycznia 2012 Witam, temat ucichł, ale sezon się zbliża a u nas na forum dalej mało wiadomo o tym zawieszeniu. Jako, że pewnie są osoby które są zielone tak jak ja w tym temacie i chciałyby wiedzieć coś więcej, proszę Was o wypowiedzenie się na parę spraw związanych z AIRem. 1. Jak wygląda sprawa montażu/demontażu. Z tego co słyszałem robi się to podobnie jak gwint. Przy zdejmowaniu trzeba również pozdejmować przewody tak? 2. Dużym problemem jest przeciągnięcie przewodów do przedniej zawieszki? 3. Jak wygląda sprawa napełniania butli :bezzebow 4. Jak wygląda sprawa zbieżności. 5. O co chodzi z osuszaczami i użytkowaniem AIRu w zimie? 6. Czasem zdarzają się nieszczelności. Jak sobie z tym radzić? 7. Jak wygląda sprawa z wycięciem dziur na wahacze, aby można było całkiem położyć auto? Mogą wystąpić jakieś konsekwencje tego zabiegu? A więc parę pytań zadałem, ale mówiłem że jestem kompletnie zielony W każdym razie z góry dzięki za odp Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #36 Napisano 6 Stycznia 2012 1 nie rozumiem dokaldnie pytania o co chodzi z tym montazem? to zupelnie inna sprawa jak gwint przeciez bo masz weze zbiornik kompresor itd saa konstrukcja amorka jest taka sama tyle ze sprezyna zastepuje poduszka 2 raczej nie 3 nie rozumiem? 4 tak sam jak zawsze czyli ustawiasz sobie na wysokosci na ktorej chcesz jezdzic na co dzien 5 w zimie to trzeba dbac by nie pozamarzalo czy cos na zime juz taka bajka to nie jest 6 szukac i uszczelniac jak ktos zle zabezpeiczy to rdza poza tym nie sadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #37 Napisano 6 Stycznia 2012 1 nie rozumiem dokaldnie pytania o co chodzi z tym montazem? Chodziło dokładniej o to czy same kolumny są tak samo montowane. Bo butle itd można przymocować do deski i wsadzić ją zamiast koła zapasowego. Można bez problemu wtedy wyjąć i włożyć wszystko w krótkim czasie, kwestia tylko przeciągnięcia przewodów. Dobrze mówię? 3 nie rozumiem? Wiem, że mamy kompresor którym napełniamy butlę. Rozumiem, że każdy kompresor napełnia butlę w innym czasie itd. Chodzi mi bardziej o to gdzie umieszczamy ten kompresor bo na oczy AIRa nigdy nie widziałem ? 5 w zimie to trzeba dbac by nie pozamarzalo czy cos na zime juz taka bajka to nie jest Własnie też coś tam poczytałem i na zimę chyba lepiej zdjąć AIR. Dlatego też pytam o podpunkt 1 Jeśli AIR nie będzie jeżdżony w zimie to można się obejść bez osuszaczy? Bo wiem, że ktoś tam tak miał. 6 szukac i uszczelniac Możesz bardziej przybliżyć jak wygląda to uszczelnianie ? 7. jak ktos zle zabezpeiczy to rdza poza tym nie sadze Wiadomo, trzeba porządnie zabezpieczyć, ale jeśli nie wpływa negatywnie na budę to ok Btw dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #38 Napisano 6 Stycznia 2012 1. Jak wygląda sprawa montażu/demontażu. Z tego co słyszałem robi się to podobnie jak gwint. Przy zdejmowaniu trzeba również pozdejmować przewody tak?2. Dużym problemem jest przeciągnięcie przewodów do przedniej zawieszki? 3. Jak wygląda sprawa napełniania butli 4. Jak wygląda sprawa zbieżności. 5. O co chodzi z osuszaczami i użytkowaniem AIRu w zimie? 6. Czasem zdarzają się nieszczelności. Jak sobie z tym radzić? 7. Jak wygląda sprawa z wycięciem dziur na wahacze, aby można było całkiem położyć auto? Mogą wystąpić jakieś konsekwencje tego zabiegu? A więc parę pytań zadałem, ale mówiłem że jestem kompletnie zielony W każdym razie z góry dzięki za odp Pozdrawiam 1.zdejmujesz zakladasz jak normalne zawieszenie kolumny cale przy demontazu mozesz sciagac weze ale nie musiasz mozesz poucinac i pozostawiac w progach. 2.wcale nie ma z tym problemu pod dywanem jest guma kotredy ida kable do czujnikow abs i ladnie dziurka i wychodzi przewod w nadkolu 3.Butle napelnia kompresor albo najlepiej dwa 4.zbierznosc ustawiasz na wysokosci do jazdy zapamiettujesz cisnienie na manometrach i tak tez jezdzisz zawsze. 5. osuszacz jest po to aby pozbywac sie wilgoci z powietrza ktore krazy w obiegu z uwagi iz w zime moze to zamarzac i unieruchomic aira. 6.Jak przewody dasz w calosci i okucia beda 100% szczelne i zlaczki dasz skrecane nie ma bata aby uciekalo. 7. tego nie wiem :Pp Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Naxus Zgłoś #39 Napisano 6 Stycznia 2012 No to troche mi się to rozjaśniło :dobrze Teraz pozostaje się zastanowić Tak jeszcze zapytam, jeśli chodzi o komfort itd, słyszałem ze jest to porównywalne do tych "bardziej miękkich" gwintow, czy to prawda? W kazdym razie dzieki Panowie za odpowiedzi :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #40 Napisano 6 Stycznia 2012 komfort zalezny od tego jak nabijesz poduchy im nizej tym mniej w nich powietrza i bardziej miekko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach