Skocz do zawartości
pobs

AIR Ride - pneumatyczne zawieszenie ; co i jak...

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już sporo osób zauważyło, coraz więcej samochodów na forum posiada pneumatyczne zawieszenie. Ciekawią mnie opinie osób, które przeprowadziły już tą modyfikację. Głównie chodzi mi o cenę poszcze4gólnych części, co gdzie kupili, a przede wszystkim ile wyszło ich i jak zostało zrobione przednie zawieszenie z poduchami....

linki do miejsc mile widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś nikt się wypowiadać nie chce a szkoda bo w sumie tez mnie to bardzo ciekawi ,trzeba by było kacze podpytac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dzięki ale tam też niewiele jest :) ale zawsze coś pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nom,temat dobry do rozwinięcia..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aż dziwi mnie że nikt nie chce się wypowiedzieć i chociaż podpowiedzieć od czego i gdzie i po ile - rozumiem że są firmy i każdy chciałby zarobić - ale nie jeden na forum ma przecież samoróbki i chwali ich działanie.

 

Mnie najbardziej ciekawi koszt zrobienia poduch na przód na amorach koni sport - jeśli cena była by niewygórowana - to mogę nawet zamówić kilka zestawów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiele razy poruszany temat. Chcesz taniej ? Rób samemu , aż zrobisz. Chcesz gotowca -wyłóż 6-7tys i masz :) Z mojej strony dodam ,że nigdy to mnie nie kręciło ,a pierwszy kontakt z takim zawieszeniem miałem 4-5 lata temu , i bardzo się uśmiecham do siebie , jak widzę po kolei jak każdy kto założył tą zawieszkę po sezonie już ją sprzedaje , albo robi znikomy przebieg na tym. Dziękuje dobranoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czemu mówisz że po sezonie sprzedają? czy oznaczało by to, że nie jest to wygodne/praktyczne? przecież głównie o to chodzi, nie ;) ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygodne wygodne... Ale buda też się napręża. Niech się wypowiedzą użytkownicy takiego zawieszenia. Jak im to się zimą sprawuje? Jak ze szczelnością takich samoróbek , o tym mało kto powie Ci na forum :) Ale ja się nie znam ,bo nie mam i nie miałem takiego zawieszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj bartas,jak sie to mowi w gówno zjesz i gówno powiesz,co sie ma dziac z budą bo nie rozumiem?przecie nie ładujemy tego do malaczy zeby sie auto rozkraczało,pozatym 80% aut klasy wyzszej ma to w standardzie i co?buda jest obspawana?Ani tym nikt nie skaka ani nie jezdzi w kjs,jezdzi sie bardzo dobrze,ja mimo kół 19 i profilu 35 nie odczuwam pogorszenia komfortu a wrecz odwrotnie,samoróbka jest gorsza od kupnego?przecie to tam samo trza uszczelnić itepe,zalezy to jak robi i sie przykłada,ja co prawda robiłem to pierszy raz i deczko mam nieszczelnosc na tyle ale jezdze prawie rok i jestem bardzo zadowolony,do kazdego auta tera bede zakładał, z tym ze jak zbierałem graty to bylo 2 lata temu,teraz wiem ze wtedy nie wiedziałem nic o ar.kupa ludzi jezdzi zimą i tez sie nic nie dzieje,ja mimo ze mieszkam w uk to tym abrdziej,a zima byla nawet troche tutaj i nie zaobserwowałem zadnych zmian,w odwadniaczu nawet nei bylo kieliszka wody,u mnie jedynie niepokoi mnie to ze nie zrobiłem zbieznosci na ustawieniu "do jazdy" i moze temu jest pływajaco,ale to tez guma 215/35/19 robi swoje,ogólni polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

haha,ales sie uparł na ta fote,ten wyjazd to bylo szaleństwo,własnie 6godzin po załozeniu tyłu ruszyłem w 300km podróz z rodzinką !!ale jak widać maszyna nawet nie pierdła,zawias tez,na fotce oczywiscie to chyba spidiego małolat sie bawił guzikami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm,kolega bartas204 troche mnie zaniepokoil takimi argumentami,myslalem ze to juz "hi-end" w zawiasach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega bartas pare lat temu jezdził chyba ruskim KAMARO3 bez powietrza,duzo zalezy od amorków uzutych,najlepiej zeby bylo to cos sportowego,a ze kacza pojezdził sezon i dał ogłoszenie to nie znaczy ze wszyscy sprzedają, ja jak mowie paska sprzedaje i do naspetnego auta tez bedzie air na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heheh widze ktos tu sie domaga wypowiedzi :)

 

Moje zawieszenie jest sciagniete z DE z firmy G.A.S... cena tego zawieszenia u nich to +- 12 000 (nie wiem skad ta cena). Ogloszenie bylo wystawione ze wzgledu na przycisniecie przez brak gotowki, a nie z tego wzgledu ze nudzila mi sie jazda na tym zawieszeniu.

 

Co do cen samego przodu to Ci nie powiem ... zagadaj chociazby z algrundo... to powinni Ci powiedziec orientacyjna cene.

 

Moj przod jest zakuty na amorkach koni no i powiem Wam ze jezdzi sie hmm .. dobrze, ale tylko dobrze . Jak wiadomo jestem zwolennikiem gwintu i jezeli postawimy AIR vs GWINT t0 zwyciestwo jest raczej po stronie gwintu..no gdyby jeszcze byla ta regulacja ze srodka :D Nie spodziewaj sie ze na Airze bedzie Ci smigla niewiadomo jak komfortowo..to sa poduszki, potrafi bujać budą(I TO NIE PRZEZ ZURZYTE WACHACZE CZY TULEJE CZY AMORY Z TYLU U MNIE W AUCIE TAKIEGO CZEGOS NIE MA-takze bez sugesti)

 

Nieszczelnosci beda zawsze, w koncu nic nie ma zywotnosci niewiadomo jakiej, mi np tez jedna poducha a raczej skrecone zakucie zaczelo puszczac, ale temat juz obadany i na sezon bedzie oks. Co do zlaczek, węży, zaworow, kompresora i butlu i innych '*******' kupisz je w kazdym dobrym sklepie z pneumatyka..

 

Co do jazdy zimą-osobiscie wyciagnalem amory z tylnimi poduchami z auta ze wzgledu na mroz. Nie mam osuszacza wiec balem sie zeby czegos mi nie rozsadzilo bo wody po 3-4 mies w zbiorniku jednak bylo nieco wiecej niz "KIELISZEK"

 

Od technicznej strony nie moge za duzo powiedziec bo nie robilem tego sam tylko po prostu kupilem gotowy sestaw i zalozylem sam.

 

Duzo pewnie nie pomoglem ale napisalem tyle co wiedzialem :)

 

Pozdro:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to cos już temat się rozwinął w przyszłości na pewno bede sam sie rozglądał za takim zestawem AIR na razie fundusze nie pozwalają niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ciebie aż tak boli , że ktoś nie docenia twojej pracy lukas.g60, ? Czy może to ,że koszt nowych gwintów jest porównywalny z air ? A nawet większy

Poszukaj sobie informacji na temat Vento Pszendzy , a aktualnie Audi A8 , chyba najniższe w Europie. Wiec jak nie znasz kogoś wiedzy , to uważaj na słowa ,i nie mów że gówno wie , bo wiedział już odpowiednio dużo, jak ty gówno wiedziałeś na ten temat i robiłeś wow jak to zobaczyłeś. Kacza ,Ty chyba kupiłeś od Jurasa z Wrocka Air jak sprzedawał auto ?

Wole gwint, air do lansu w sam raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lukas.g60

pisz poprawną polszczyzną, bo słownictwo to Panie masz jak z kiepskiego serialu...

 

co do air jeżeli auto ma być weekendowe to owszem, ale jak chcesz je użytkować na co dzień to nie bardzo

 

nie mniej jednak lepszym rozwiązaniem jest gwint, air to dobry szpan jest, ale czy aż wart tylu poświęceń? ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akurat przemka znam dobrze,moze nie osobiscie ale znam,jak i vento jak i audi tylko nie wiem co to za przykłady?chcesz sie pochwalic ze cie przewiózl czy jak?Chyba jakby byla kupa do by do ponad 2tonowego auta nie robił aira tylko by se kupił jak to mówisz nowy gwint jakis tain czy D2 nie?:P nie obraż sie o to powiedzonko,taki jestem po prostu hahah,ale nerwi mnie jak ktos sie wypowiada o czym czego nie uzytkuje,pisze wprost ze air jest na co dzien,a na tor jest gwint proste,mam H&R w rallye i KONI w mk1 takze wiem co to jezdzic na tym i na tym, i jak dla mnie tylko air do jazdy na co dzien na duzych felach i niskim profilu!

 

panie KOSMA jezeli nie uzytkujesz tego sprzetu to temat nie dla ciebie,kup se ta techniksa i wszystko w temacie,a postów moich czytać nie musisz,

 

moze niech sie wypowiadają tylko ci co uzytkuja i cos majstrują wieczorami po katach,zaściankowe wypowiedzi i opninie chyba w niczym nie pomogą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozmawialem z chłopakami z Algrundo w lipcu i wysłali mi taką ofertę

 

Zestaw podstawowy w którego skład wchodzi:

 

- poduszki/amortyzatory przód, tył

- kompresor viair (1szt)

- butla na powietrze 10L

- zawory do sterowania osiami (2szt)

- manomtery

- przyciski do sterowania (za dopłątą pilot)

- złączki elektryczne/pneumatyczne

- przewody elektryczne/pneumatyczne

- wyłącznik ciśnieniowy

 

Koszt takiego zawieszenie to 5.8tys

 

Montaż amortyzatorów, przeciąganie przewodów elektrycznych i pneumatycznych środkiem auta, mocowanie butli,mocowanie zaworów, mocowanie kompresora oraz podpięcie całej instalacji (na surowo) to koszt 700 zł.

 

Montaż i zabudowa przycisków oraz manometrów to już indywidualna cena do zamówienia.

--

Pozdrawiamy Algrundo

 

Może komuś pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności