coberas Zgłoś #21 Napisano 12 Grudnia 2013 Ponawiam zapytanie z 2 postów wyżej.... Pomoże ktoś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomeckis Zgłoś #22 Napisano 15 Grudnia 2013 Cześć, podepnę się pod temat z pewną sprawą Alarm u mnie wyje po otwarciu maski czyli jest dobrze. Przy próbie odpalenia samochodu alarm wydaje JEDEN dźwięk i tyle. Tak ma być? A pytanie moje jest następujące- czy da się jakoś łatwo założyć czujniki ruchu w środku? Czy instalacja pod nie jest gotowa i wystarczy wymienić lampki + aktywować coś w kompie? Czy jakaś grubsza akcja? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alwexim Zgłoś #23 Napisano 3 Stycznia 2014 Ostatnio zaczął sam mi się włączać alarm. W moim przypadku zdjęcie klemy nie wchodzi w rachubę, ponieważ jedyny zamek jaki mam to jest w tylnej klapie i muszę zamykać drzwi z pilota. Jedynym sposobem na jaki wpadłem, było wejście przez tylną klapę i dostanie się aż do drzwi kierowcy i zamknięcie drzwi poprzez przycisk na drzwiach, od centralnego, co spowodowało nie włączenie alarmu. Wyszedłem przez tylną klapę i ją zatrzasnąłem. Po podłączeniu komputera, błąd wyświetlało: uszkodzenie sterownika modułu komfortu. Problemem okazała się wiązka która dochodzi do modułu komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieeek82 Zgłoś #24 Napisano 13 Marca 2014 Witam! Mam nadzieje, że pomogę tym co doświadczyłem. Mianowicie miałem problem z zamkiem lewych-tylnych drzwi, który przy zamykaniu samochodu czasem odskakiwał. Sporadycznie też włączał się samoczynnie alarm. Podpiąłem VAGA->moduł komfortu->grupa 15 i okazało się, że alarm był/jest wywoływany przez drzwi tylne lewe. Rozbiórka drzwi i zamka, poprawa lutów, sprawdzenie mikrostyków i montaż. Po zmontowaniu - sprawdzenie - pewny, że będzie wszystko cacy. Ku mojemu zdziwieniu alarm dalej się włączał. Zacząłem analizować schemat (o ile to możliwe ze względu na nierozrysowane sterowniki). Strzał padł na diode, która siedzi w oprawce oświetlenia nóg. Przemierzyłem i bingo!! Dioda przewodzi w obu kierunkach!! Wymiana diody (4007) na nową i święty spokój! Fałszywe alarmy mam już z głowy. W moim przypadku to było przyczyną wzbudzania się alarmu. Sprawdzenia można dokonać poprzez odłączenie oprawki od wtyczki (i normalnym zamykaniem auta pilotem - tylko uwaga żeby nie przytrzasnąć wystającego złącza) bądź przemierzeniem miernikiem samej diody (oprawka odpięta). Mam nadzieję, że pomogę choć części z Was. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #25 Napisano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Wiem, wiem jest dużo podobnych tematów ale odpowiedzi nie znalazłem więc proszę o przeczytanie do końca a nie wyrzucanie tematu do kosza. Więc tak zamykam samochód i alarm wyje od razu ale gdy samochód postoi jakiś czas to zamknie się i nie wyje wcale, nawet przez całą noc, ale zaraz po zgaszeniu samochodu i podczas zamykania wyje, kiedyś pomogło ponowne włączenie stacyjki ale i alarm rzadziej się włączał a teraz nic nie pomaga. Gdy otworzę np tylne drzwi i zamknę to nie wyje ale zamknę te drzwi i po chwili lub dłuższej się włącza i wyje. Teraz napiszę co sprawdziłem, zamki wszystkie sprawdzone, zimne luty były w 2 po zlutowaniu pomogło ale tylko na to że teraz błyska mi kierunkami przy zamknięciu a wcześniej prawie wcale nie błyskał, błyskał za to jak zamknąłem samochód 3 razy. Mikrostyki w zamkach sprawdzone, krańcówki też. Kable przy module suche na złączeniach czysta błyszcząca miedź. Moduł komfortu luty poprawione ale zimnych nie było raczej i wszystko czyste i suche. Styki przy module były 2 zaśniedziałe to wymieniłem. Mam drugi moduł i na nim też to samo. Monitorowania wnętrza nie mam. Próbowałem zamykać jeszcze samochód z otwartymi drzwiami, z kierowcy się nie zamykają, a z innymi zamyka się i nie wyje chociaż lampka pod drzwiami świeci. Przy otwartej klapie włącza się alarm od razu ale do tego szybko błyska lampka bagażnika na podsufitce, więc to nie wina klapy. Przy otwartej masce się zamyka i cisza ale chyba nie ma czujnika w zamku maski. Robiłem to oczywiście akurat gdy samochód postał jakiś czas i normalnie się zamykał i wtedy można zamykać otwierać kłapać drzwiami i nie wyje ale gdzieś pojadę i chcę zamknąć to już wyje. Nie wiem co może być grane od jakiegoś miesiąca muszę zamykać drzwi wsiadając z prawej strony i naciskając przycisk kluczyka w drzwiach kierowcy, wtedy alarm się nie uzbraja i nie wyje. Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #26 Napisano 9 Kwietnia 2014 Wydaje mi się, że masz jakąś zworę w centralce alarmu. Bo alarm zaraz po włączeniu - nie powinien wyć, bo potrzebuje czasu na uzbrojenie się, wiec zawsze jest zwłoka czasowa - której u ciebie nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #27 Napisano 10 Kwietnia 2014 Centralce alarmu czyli chodzi ci o moduł komfortu? Moduł mam drugi kupiłem i na nim to samo, jeśli chodzi ci o te centralki w drzwiach to tam nie sprawdzałem. I piszesz że potrzebuje czasu też tak myślę ale są wyjątki np. otwarta klapa. Piszcie może ktoś miał podobne problemy i co było przyczyną, po za tymi co ja wypisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #28 Napisano 10 Kwietnia 2014 Zobacz w blokach pomiarowych co wywołuje alarm. Pewnie mikrostyk w klapie lub drzwiach uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adokit Zgłoś #29 Napisano 10 Kwietnia 2014 Miałem podobny problem z załączaniem się alarmu winny temu był uszkodzony spryskiwacz a dokładnie rurka miedziana w mechanizmie obrotowym wycieraczki. Podczas włączania tylnego spryskiwacza cześć płynu ładowała na mikrostyk i mimo że nie było żadnych błędów alarm po uzbrojeniu włączał się. Rozwiązaniem było naprawienie spryskiwacza (rurka od wkładu z długopisu:]) przeczyszczenie mikro styku preparatem do styków elektrycznych - od tamtej pory cisza i spokój w nocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #30 Napisano 10 Kwietnia 2014 Napisałem że zamek w klapie sprawny i że mikrostyki też, jak zamknę przy otwartej klapie to wyje i do tego błyska lampka klapy, a w moim przypadku gdy się włącza to nie błyska ona. Znalazłem jeszcze uszkodzoną diodę w lampce pod drzwiami i naprawiłem, oby to było to, na razie cisza jak coś będzie nie tak to się odezwę jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #31 Napisano 25 Maja 2014 Witam. I mnie spotkał problem wyjącego alarmu. Zaczęło sie po burzy i gradobiciu. Zanim zabiore się za szukanie przyczyny powiedzcie czy zdjęcie klemy coś da czy ma oddzielne zasilanie? Ktoś pisał że syrena jest w tylnym lewym boczku, w którym dokładnie miejscu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcioo88 Zgłoś #32 Napisano 26 Maja 2014 Musisz zdjąć boczek cały on jest dokładnie nad kołem chyba trochę z przodu. Sprawdź może diody w lampkach u mnie spokój już ponad miesiąc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #33 Napisano 26 Maja 2014 Po jednym dniu ustało. Czyżby elektronika wyschła ? Będe obserwował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sobek800 Zgłoś #34 Napisano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) WITAM poszukuje schematu do alarmu WV Passat B5 2002r 1,9 TDI 130 km (mail ( [email protected]) Syrena mi sie nie zalancza jak otworze drzwi tylko migaja migacze. Mechanicy nie zamkli okna i zalalo modul przez trzy miesiace stal w wodzie, wymienili modul ale czy dobrze kabe powpinali w piny? Syrena mi zawyla gdy powypinalem wszystkie kable z kostki i ktores sie poloczyly i syrena wyla czyli wiem ze mam . ( syreny z tylu w bagarzniku niemam bo zdejmowalem boczek zeby zobaczyc kabel idacy do syreny .czy mam dokladana?) wpinajac kable w modul to brakuje mi kabli ( T15 pin 12 TO wedlug schematu zasilanie ) (T15 pin 11 wedlug schematy kabel idacy do syreny) wspomne jeszcze ze kolory kabli sie nie zgadzaja do konca. Kabli dochodzacych do modulu jest 27 ,w antenie ida dwa kable ta wtedy piny liczymy 28 . Pare dni temu znalazlem syrene z lewej strony akumulatora pow werzami cieczy do nagrzewnicy. Z tego co sie dowiedzialem to alarm jest cyfrowy kostka ma trzy piny + aku i - aku i trzeci idacy do modulu komfortu przejscie jest po kablu wiec raczej niemam bezpiecznika po drodze. wlorzylem syrene na miejsce i podpiolem wtyczke i sprawdzilem miernikiem i sie okazalo ze napiecie idzie z syreny do modulu , myslalem ze modul komfortu daje znac syrenie zeby sie wloczyla. zakopilem nowy modul z wtyczka i kabelkami w module i okazalo sie ze we wtyczce brokuje dwoch kabli wsamochodzie mam 28 pinow a modul zakupiony ma dwa kable mniej i w dodatku inne kolory sa niektore. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez Sobek800 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Windsor Zgłoś #35 Napisano 30 Sierpnia 2014 Witam. Ja mam krótkie pytanie jednak po przeglądnięciu wielu postów na forum nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć, który kabelek powinienem przeciąć albo gdzie szukać żeby alarm stracił zasilanie na stałe? Problem polega na tym, że alarm przestał reagować na pilota i nie chce się wyłączyć przez co nie mogę odpalić auta bo po przekręceniu kluczyka wyje i odcina zapłon... Jeżeli jest jeszcze łatwiejszy sposób na całkowite odizolowanie alarmu w szybki sposób to również poproszę o jego przedstawienie. Z góry dziękuje za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sobek800 Zgłoś #36 Napisano 31 Sierpnia 2014 Z modułu komforty idzie kabelek z kostki T15/pin 11 do alarmu gdzie sie znajduje ( umnie przy akumulatorze z lewej strony pod wężami nagrzewnicy auto po lifcie lub w bagażniku ) najlepiej go odłączyć i powinien przestać wyć. Podejrzewam że nie tam tkwi problem. Ewentualnie poszukaj schematu modułu komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach