Skocz do zawartości

Dzolero

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dzolero

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bognor Regis | UK

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @chriso dzieki ale jak widac jestem juz po wymianie, a jak mozna zobaczyc na zdjeciu 4ym u mnie cale dojscie od gory jest zabudowane obudowami teraz jedynie co moge zrobic patrzac na ten filmik to odkrecic obudowe fitra powietrza i poszukac koreczka wlewowego aby dopelnic te brakujace 200-300ml
  2. witam wymienilem dzis olej w moim b6 1.9tdi tak jak gosc na filmiku bo w sumie moja skrzynia ma srubki w podobnym miejscu (niestety nie udalo mi sie odnalezc jej oznaczec - numery ktore na niej byly nie zgadzaly sie w ogole z tymi co @radekrp90 ma w pliku pdf dla 1.9tdi) chcialem pokazac jak to u mnie wygladalo bo przebieg to 250tys i wyczytalem wyzej ze dla manualnej skrzyni to juz czas po spuszczeniu oleju do wiaderka, przelalem go do butelki i okazalo sie mialem zamiast 1.7l juz tylko 1l wlewajac nowy olej w pozycji auta na plasko, zaczelo mi juz wykapywac po 300ml, (otwor wlotowy jest w sumie bardzo nisko) wiec zadzwonilem do mechanika zapytac co jest, to paradzil mi przechylic auto i wlac bokiem albo od gory poszukac jakiegos korka wlewowego (niestety musiałbym odkrecic obudowe akumulatora oraz filtra powietrza bo nie ma zadnego dojscia) wiec wyjechalem autem na kraweznik, potem lewarkiem do gory na maxa i zaczalem wlewac - po 1l zaczelo znowu wykapywac wiec zaczalem wlewac powoli po 100ml aby sobie powoli splywal i tak udalo sie wlac 1.5l bez rozkrecania polowy obudow spod maski mam nadzieje ze bedzie ok ponizej zdjecia jak to wygladalo
  3. witam widze ze temat jakis czas juz bez odpowiedzi i pewnie wymieniles zamek albo cos bo przeciez samochod musiales zamknac klape ale napisze na przyszlosc dla innych forumowiczow juz 2a razy mialem ten sam problem w przeciagu 4ech lat - klapa sie nie domykala a jak juz po 30stym razie walenia jak sie zamknela to nawet czasem otwierala sie podczas jazdy i jak wspomniałeś zamykajac bylo slychac ze cos tam dziala problem nie tkwil w kablach, bezpiecznikach itd... a w sprezynce zamka, a mianowicie zsunela sie ona z "bolca" na ktorym pracuje (wyglada to jak w przypadku zwyklego dlugopisa) tzn otwierajac klape silownik popycha bolec na sprężynie i uderza w mechanizm otwierajacy klape; jak sprezyna spadla bolec mie wracal na swoje miejsce 1.nalezy uchylic/zdjac tapicerke wokol zamka i odkrecic 2ie sruby mocujace oraz odpiac kostke i linkę 2. trzymajac zamek w reku zdjac obudowe, jest ona bodajrze na 5 zatrzaskow (podwazac ostroznie aby nie polamac) 3. wyjac sprezynke i delikatnie kombinerkami ja scisnac i wlozyc na bolec calosc pracy jakies 15min mam nadzieje ze komus przyda sie opis pzdr
  4. Dzolero

    Woda w aucie

    mialem podobny problem w B5 woda zatrzymywala sie w nogach komory pasażera za kierowca masz gdzieś kanal deszczowki niedrozny i woda znajduje ujscie do bagażnika - musisz poszukac i oczyscic mnie niestety nie udalo sie znalezc u siebie wiec podnioslem auto i od spodu nawiercilem 2ie dziurki robiac wodzie ujscie (wiem ze to glupie ale skuteczne)
  5. wiem to sa tylko przykladowe artykuly z google o wysokosciach oplat powiedzial mi kumpel ale nie wiem skad je zna (chyba w telewizji mowili)
  6. niestety nie wiem forumowicze czy wiecie ale NIEMCY CHCA WPROWADZIC OPLATY DLA OBCOKRAJOWCOW ZA PRZEJAZD PO ICH AUTOSTRADACH nie znam dokladnie szczegolow ale znajomy powiedzial mi ze ma to byc 17 centow/km a wiec przelot przez niemcy w jedna strone bedzie nas kosztowal osobowka 100F a co za tym idzie przestanie sie oplacac jezdzic samochodami zasady te maja byc wprowadzone w zycie dla tirow od 2015 a osobowek 2016 - holendrzy i belgowie bardzo sie tym oburzyli i biora sie za pisanie odpowiednich pism aby podjac walke z tym co chca niemcy wprowadzic przykladowy artykul 1 przykladowy artykul 2
  7. kolego skad masz dostep do kodow bo nie ukrywam ze jestem zainteresowany a powyzszy kod juz nie dziala
  8. witam zastanawiam sie jakie sa wasze doswiadczenia i opinie na temat zamiany kola dwumasowego na zwykle kolo plusem jest napewno to ze bedzie ono na dlugie lata, natomiast minusem to ze moga sie pojawic drgania przy ruszaniu lub na wolnych obrotach mam do wymiany kolo i mechanik zaproponowal mi, ze moze wymienic na jedno kolo i ze on tak u siebie zrobil w passacie B5,5 i nie narzeka wiadomo ze 5,5 to nie 6 to raz, a dwa jak to sie odniesie do silnikow z pompowtryskiwaczami czy ktos z was zrobil takie cos w swoim passacie b6 ?? (dodam ze mam paska B6 1.9tdi 105km)
  9. ok juz nie trzeba - wlasnie zakupilem
  10. witam poprosze o nr maglownicy do 1.8t z 97r aeb
  11. @MSK dzieki wlasnie o ta czesc z tego dolnego rysunku mi chodzi sorki za bledne jej okreslenie - nazwalem ja tak jak gosc z aukcji allegro bo nie wiedzialem fachowo jak ja nazwac moglbys mi tez wrzucic dla porownania z rocznika 98?? dzieki za cala uddzielona pomoc - pzdr
  12. @MSK szukam tego http://allegro.pl/vw-passat-98-1-8t-tlumik-srodkowy-elastyczny-i2100414752.html i jakos tego nie widze na tym rysunku jak widzisz to jest jedna dluga rura ktora idzie zaraz za turbina i katalizatorem (spod maski) i konczy sie w polowie samochodu i jej koncowka wchodzi do drugiej (mniej wiecej tej samej dlugosci) ktora laczy sie z tlumikiem ktory znajduje sie na samym koncu samochodu zdjecie @cooler: http://forum.vw-passat.pl/threads/1113-WARSZAWA-CENY-CZESCI-Rozrzad-Hamulce-Filtry-oleje-inne chodzi mi o ta cala dluga widoczna rure no coz ale skoro piszesz ze dla 97r i 98r jest ten sam schemat tzn ze na ludzki rozum to bedzie ta sama czesc - no coz zaryzykuje i kupie ta czesc z allegro
  13. @MSK dzieki za plik pdf ale to nie jest od silnika 1.8T tam wszystko idzie przez turbine nastepnie do katalizatora i z katalizatora idzie tylko jedna koncowka a nie dwie tak wiec jakbys mogl zapodac plik pdf do 1.8T z 97 i 98 roku wowczas bym sobie mogl porownac oba schematy
  14. witam posiadam passata z 97r 1.8t i potrzebuje zakupic tlumik srodkowy elastyczny - jest jeden do kupienia na allegro ale to jest od modelu z 98r i po fotce widze ze element elastyczny jest inny niz ten u mnie - ksztalt jednak calej czesci wydaje sie byc taki sam choc mechanikiem nie jestem pewnosci nie mam i dlatego pisze z zapytaniem moglbym prosic o sprawdzenie numeru tej czesci czy ma taki sam nr katalogowy (a w 98r byla ona po prostu inaczej wykonywana) a jezeli sa dwa rozne to ewentualnie czy moze mi ktos powiedziec czy ta czesc z 98r bedzie pasowala do rocznika 97 dzieki za jakakolwiek odp
  15. @GURAL mam ten plik - i tak potrzebuje wlasnie porady link do aukcji: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320535826582&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123 czyli mam rozumiec ze ta czesc nie ma sprzegla ?? - nie za bardzo wiem jak to zrozumiec - rozmawialem z mechanikiem i mi powiedzial wstepnie ze to prawdopodbnie wlasnie sprzeglo poszlo i teraz wlasnie nie wiem czy to brac czy nie czy silniki w rocznikach 96-00 dla 1.8T czyms sie roznia - czy sa jednakowe dla tego modelu czy ona bedzie pasowala czy nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności