bor0wy Zgłoś #81 Napisano 9 Lutego 2011 A o co chodzi z tym plockiem? Bo faktycznie stamtad jest duzo ofert. Plock - to ja kojarze ale od strony "biznesów paliwowych" Ja generalnie jak szukam to od osób prywtnych - NIE dla handlarzy i NIE dla komisów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #82 Napisano 9 Lutego 2011 Z własnego doświadczenia mógłbym polecić Octavie I z motorkiem 1.9TDI-PD 131PS... 2-3 lata temu taką Octavią jeździłem przez prawie 2 miesiące-spalanie w trasie przy szybkiej jeździe z klimą nieco ponad 5 litrów-ogólnie autko się zbierało (mocny silnik, lekka buda), było dość wygodne (ale nie tak jak Passat 3BG), miało przyjemne wyposażenie (L&K plus xenon i takie tam)... Wiem, że to jest cofanie się w generacjach aut, ale autko naprawdę mi się podobało-nawet zastanawiałem się w ostatnie lato nad takim autem, ale ciężko było znaleźć jakiś konkretny bogaty egzemplarz... Mimo wszystko-ja bym polecał coś z motorkiem 1.9TDI-PD, 131PS... Te silniki są niezniszczalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #83 Napisano 9 Lutego 2011 rozwazanie puga to juz duzy uklon w strone francuzow;) laguna mi nie pasuje niestety. ale mam pytanie - czy ten dach panramiczny w 407 jest karywany lub otwierany czy to po prostu szklany dach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #84 Napisano 9 Lutego 2011 ale mam pytanie - czy ten dach panramiczny w 407 jest karywany lub otwierany czy to po prostu szklany dach? Po prostu szklany dach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #85 Napisano 9 Lutego 2011 a nie myslałes nad angolem i profesionalna przekładka? kliknij po wiecej info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #86 Napisano 9 Lutego 2011 Szklany jak najbardziej-osłona otwierana elektrycznie, kup 2005-06 w tym mocniejszym dieslu 100KW a będzie zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #87 Napisano 9 Lutego 2011 a nie myslałes nad angolem i profesionalna przekładka? kliknij po wiecej info Kup anglika i nawet przerabiać nie będziesz musiał, bo przecież możesz u siebie anglika zarejestrować. A jak co to u Mazurka ok 7tyś pln i masz przerobiony. Jak kupisz fla, to jeszcze Ci sporo zostanie:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #88 Napisano 9 Lutego 2011 a kojarzycie jakie są koszta wymiany tego szkła jak coś z drzewa spadnie lub lód z naczepy ciężarówki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #89 Napisano 9 Lutego 2011 Nie wiem jak w 407, ale jakieś dwa miesiące temu w firmowym mesiu c z 2007 jakiegos dyrektorka u nas w firmie wymieniali jeden panel bo pękł-cena trochę ponad 2000 funtów....A ten dach tam sie bodajże z pięciu paneli składa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #90 Napisano 9 Lutego 2011 Co do B5FL-a... znajomy kupił igłe 2002/3 w automacie, wersja comfortline z navi kolor, alu 16cali, na blacie 184tkm, serwisowany, 1 ręka i dał 6000 euro. Nie licz na igłe w tej cenie dwa lata młodszą. Tiptronika polecam, sam ujeżdżałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #91 Napisano 9 Lutego 2011 a kojarzycie jakie są koszta wymiany tego szkła jak coś z drzewa spadnie lub lód z naczepy ciężarówki? To jest w formie jednego płata szyby, nie tak jak w Mercedesie lub np.Zafirze. Koszt ponad 1000zł, jest ona fabrycznie przyciemniana i montowana niezależnie od czołowej i najważniejsze wzmacniana, więc uwierz, że spadający lód z ciężarówki tak samo ją osłabi jak spadając na zwykły dach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #92 Napisano 9 Lutego 2011 HmmmTo dlaczego jak ruszałem na piasku i dałem ostro po gazie to zaczęła mrugać kontrolka od kontroli trakcji (B5FL) bo czujniki ABS dają sygnał ale esp się nie włączy ono działa przy wyższych prędkościach, do startu potrzebny jest system taki jak tu Lukasz przy starcie z uslizgiem dziala ASR (kontrola trakcji) - wiec kontrolka od ESP bedzie mrygac w B5FL. WIec nie musi miec EDSu ESP bedzie tak samo mrygac jak auto wpada w poslizg. (uklad stabilizacji toru jazdy). ESP ma juz w sobie ASR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas63 Zgłoś #93 Napisano 9 Lutego 2011 A o co chodzi z tym plockiem? Bo faktycznie stamtad jest duzo ofert.Plock - to ja kojarze ale od strony "biznesów paliwowych" Ja generalnie jak szukam to od osób prywtnych - NIE dla handlarzy i NIE dla komisów Płock, Drezdenko, Gniezno... - miasta handlarzy i odpicowanych samochodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #94 Napisano 9 Lutego 2011 Jesli chodzi o przekladke z angola, to niestety w tej kwestii jestem totalnie niereformowalny, i nigdy w zyciu na to sie nie zdecyduje. Poza tym 10 tysiecy za przekladke w B6 kupionym w UK to wyjdzie mniej wiecej tyle samo, co kupno B6 w EU - choc nie wiem ile B6 w UK kosztuje. Druga sprawa - nie jestem pewien czy rejestracja angola w Niemczech jest wciaz dozwolona - nigdy nie widzialem tu Anglika, a jesli Turasy i Polacy nie jezdza tu angolami, tzn, ze albo nie mozna, albo to totalny obciach. Co do Puga - ogladalem na YT filmy z przyspieszenia, i jest troche dramat, nawet przy 2.2 hdi:taksobie Gapilem sie dzis na wnetrze Puga 307 i... takie jakies... hmmm, no nie Passatowskie;) Ale zapytam jeszcze o ten dach - czyli ten szklany dach, w momencie jak zalaczy mi sie amor do zony, parkujac pod blokiem, mozna zaslonic to szklo, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #95 Napisano 9 Lutego 2011 Można, przycisk i ciach dach sie zakrywa od wewnątrz/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #96 Napisano 9 Lutego 2011 Turasy nie jeżdżą angolami, bo od razu je przekładają a potem polaczki-cwaniaczki kupują takie FL-e i sprzedają jako auto z rynku DE. I tak właśnie, niektórzy nieświadomi stają się posiadaczami Passata z Niemiec z rodowodem z wysp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #97 Napisano 9 Lutego 2011 Zdun - prosze o zrodlo informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czikabonita Zgłoś #98 Napisano 10 Lutego 2011 temat ciekawie sie rozwija,byly pezoty,teraz nawet laguny sie pojawily oraz przekladki!no no panowie... czekamy na dełu tiko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #99 Napisano 10 Lutego 2011 (edytowane) Zdun - prosze o zrodlo informacji. Kumpel pojechał po Passata FL i kupił od Turasa nieświadomie takiego łupka. Zorientował się dopiero w Elblągu - to raz. Dwa - kilku moich kumpli jeździ po auta do DE regularnie - handlują nimi, a skoro handlarz mówi takie rzeczy to coś w tym musi być Oczywiście nie twierdzę, że wszystkie Passaty u turasów to przekładki, ale warto nawet tam przy kupnie być wyczulonym na takie coś Edytowane 10 Lutego 2011 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #100 Napisano 10 Lutego 2011 Turasy nie jeżdżą angolami, bo od razu je przekładają a potem polaczki-cwaniaczki kupują takie FL-e i sprzedają jako auto z rynku DE. I tak właśnie, niektórzy nieświadomi stają się posiadaczami Passata z Niemiec z rodowodem z wysp a w papierach jest zapis tylko na export. Przebywam tam jakieś 8 miesięcy w roku i już powoli mam dość tych ich wizytówek wkładanych za wycieraczkę lub w klamkę kierowcy z napisem kupie wszystko wyślij mi sygnał a szybko do Ciebie zadzwonię. Kolega ma sharana po kilku przejściach widocznych gołym okiem i jemu jakoś ulotek nie wkładają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach