Danek75 Zgłoś #61 Napisano 10 Stycznia 2015 No wiec co dalej? Jaka diagnoza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukkoz Zgłoś #62 Napisano 10 Stycznia 2015 Przekaźnik kupiony, założony i świece teraz grzeją. Wcześniej nie było prądu na świecach, więc na większym mrozie nie było szansy odpalenia auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #63 Napisano 10 Stycznia 2015 To od kiedy masz to auto? Mniemam, ze od lata Tylko teraz pytanie - czemu tego przekaźnika tam w ogóle nie było :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #64 Napisano 10 Stycznia 2015 I czego jeszcze brakuje w aucie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #65 Napisano 10 Stycznia 2015 Może kierownicy... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #66 Napisano 10 Stycznia 2015 czemu tego przekaźnika tam w ogóle nie było Może mechanior od tego auta : lato jest to klijent sie nie kapnie , a jak bedą mrozy to wróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukkoz Zgłoś #67 Napisano 13 Stycznia 2015 Może mechanior od tego auta : lato jest to klijent sie nie kapnie , a jak bedą mrozy to wróci. Tak też podejrzewam, chociaż auto było serwisowane w ASO do końca przez poprzedniego właściciela, czyli do września 2014. Czyżby nawet w ASO nie można było ufać "specjalistom"...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #68 Napisano 13 Stycznia 2015 Czyżby nawet w ASO nie można było ufać "specjalistom"...? :haha Styknie ci taka odpowiedź? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #69 Napisano 13 Stycznia 2015 Wymienić filtr paliwa i sprawdzić świece. Ale nie VCDSem, tylko po prostu je wykręcić i podpiąć na krótko do jakiegoś zewnętrznego AKU. U mnie też niby świece były OK, a po wyjęciu i sprawdzeniu - dwie były spalone. I też już od -2 stopni nie mogłem auta uruchomic. Teraz po wymianie - pali od strzała. I oczywiscie nie grzejemy świec - jak niektórzy - po 3-4 razy Włączamy zapłon, chwilę czekamy i start Miales 2 uszkodzone swiece a VCDS pokazywal ze wszystkie sa ok, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #70 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Tak. Wiec śmiem twierdzić, ze VCDSem świec sie nie sprawdza, bo to lipa Program zapewne sprawdza tylko połączenie elektryczne ze świecą (czy też działanie automatu sterującego podgrzewaniem świec) a nie samo grzanie świec, czyli ich sprawność. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozwor86 Zgłoś #71 Napisano 15 Lutego 2015 Witam, mój problem polega na tym że wg. mnie za szybko jest rozłączane grzanie świec i przez to auto kiepsko odpala, były sprawdzone świece, jedna była spalona, wymieniłem komplet, vag nie wywala żadnych błedów, gdy świce są 2 razy podgrzane auto odpala normalnie. Gdzie szukać problemu w za krótkim czasie podgrzewania świec? Pacjent- 1.9 tdi 105 KM motor BKC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #72 Napisano 15 Lutego 2015 może problem ze sterowaniem, czyli czujnik temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozwor86 Zgłoś #73 Napisano 15 Lutego 2015 vag nie wywala błedów, chodzi ci o ten czujnik co jest pod pompą ? G62 chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach