Skocz do zawartości

lukkoz

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukkoz

  • Urodziny 09.03.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010
  1. Podłączyłem dziś moduł 3C8 035 730d. Mam telefon Huawei P8-lite. Bez problemu wszystko sparowałem, kontakty itp. Jest tylko jeden problem - nie słyszę nic w głośnikach! Mnie słychać normalnie, czyli mikrofon działa, muzyka z radia normalnie się wycisza. W czym może być problem? Passat B6, multikierownica, RNS 510
  2. Z kolei ja u siebie mam moduł 3C9 953 502 C. Niestety nie obsługuje on multifunkcji. Jakiego modułu mam szukać, aby obsłużył MF 12-przyciskową z łopatkami DSG? Bardzo proszę o rzeczową odpowiedź.
  3. A co powiecie o oponach klasy ekonomicznej, tj. Barum, Sava, Nexen, Dębica? Mój średni roczny przebieg to 10-12 tysięcy, łącznie z zimą. Wydaje mi się, że lepsze takie nowe, niż niepewne używane "firmówki". Jeśli chodzi o modele to patrzyłem na: - Barum Bravuris 3HM - Sava Intensa UHP - Nexen N'Fera SU1 - Dębica Presto UHP (model całkiem świeży, brak jeszcze opinii o produkcie)
  4. Poleci ktoś warsztat lub osobę w Krakowie, kto zająłby się montażem multifunkcji w B6 ??
  5. Tak też podejrzewam, chociaż auto było serwisowane w ASO do końca przez poprzedniego właściciela, czyli do września 2014. Czyżby nawet w ASO nie można było ufać "specjalistom"...?
  6. Przekaźnik kupiony, założony i świece teraz grzeją. Wcześniej nie było prądu na świecach, więc na większym mrozie nie było szansy odpalenia auta.
  7. Okazało się, że w samochodzie nie ma...przekaźnika świec żarowych!!! Nie to, że był spalony, uszkodzony, czy coś innego. Po prostu go nie było...
  8. Świecie sprawdzane wczoraj właśnie w ten sposób, czyli każda po kolei wyjęta i podpięta na krótko do innego AKU. Filtr paliwa wymieniany 2 miesiące temu (MANN-FILTER). Poprzednie 2 tankowania na stacji ARGE. Wczoraj zatankowałem na Statoilu, uprzednio dolewając specyfiku Liqui Moly 2185. Dziś rano auto zapaliło od strzała, ale było tylko -3 stopnie.
  9. Witam. Przeczytałem wiele tematów z tego forum, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Problem polega na tym, że mój Passat (2.0 TDI CR,rok 2010, 103kW, silnik CBAB, ) ma problemy z odpalaniem na mrozie, czyli od temperatury około -5 stopni. Autko kręci normalnie, jednak nie może do końca załapać. Aku jest OK, świece dzisiaj sprawdzane i też OK, filtr paliwa wymieniany 2 miesiące temu. Jest to moja pierwsza zima tym samochodem, do tej pory palił "na dotyk". Po zapaleniu problem znika. Dojeżdżam do pracy, samochód stoi około 8-9 godzin na mrozie i odpala bez problemu. Problem pojawia się, gdy postoi przez te 12-14h przez noc i rano nie może załapać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności