lukkoz
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukkoz
- Urodziny 09.03.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
-
Rok produkcji
2010
-
[instrukcja] podłączenie oraz obsługa telefonu poprzez zestaw UHV Low Nokia
lukkoz odpowiedział dszyszko → na temat → Poradniki i instrukcje
Podłączyłem dziś moduł 3C8 035 730d. Mam telefon Huawei P8-lite. Bez problemu wszystko sparowałem, kontakty itp. Jest tylko jeden problem - nie słyszę nic w głośnikach! Mnie słychać normalnie, czyli mikrofon działa, muzyka z radia normalnie się wycisza. W czym może być problem? Passat B6, multikierownica, RNS 510 -
Z kolei ja u siebie mam moduł 3C9 953 502 C. Niestety nie obsługuje on multifunkcji. Jakiego modułu mam szukać, aby obsłużył MF 12-przyciskową z łopatkami DSG? Bardzo proszę o rzeczową odpowiedź.
-
A co powiecie o oponach klasy ekonomicznej, tj. Barum, Sava, Nexen, Dębica? Mój średni roczny przebieg to 10-12 tysięcy, łącznie z zimą. Wydaje mi się, że lepsze takie nowe, niż niepewne używane "firmówki". Jeśli chodzi o modele to patrzyłem na: - Barum Bravuris 3HM - Sava Intensa UHP - Nexen N'Fera SU1 - Dębica Presto UHP (model całkiem świeży, brak jeszcze opinii o produkcie)
-
Poleci ktoś warsztat lub osobę w Krakowie, kto zająłby się montażem multifunkcji w B6 ??
-
Tak też podejrzewam, chociaż auto było serwisowane w ASO do końca przez poprzedniego właściciela, czyli do września 2014. Czyżby nawet w ASO nie można było ufać "specjalistom"...?
-
Przekaźnik kupiony, założony i świece teraz grzeją. Wcześniej nie było prądu na świecach, więc na większym mrozie nie było szansy odpalenia auta.
-
Okazało się, że w samochodzie nie ma...przekaźnika świec żarowych!!! Nie to, że był spalony, uszkodzony, czy coś innego. Po prostu go nie było...
-
Świecie sprawdzane wczoraj właśnie w ten sposób, czyli każda po kolei wyjęta i podpięta na krótko do innego AKU. Filtr paliwa wymieniany 2 miesiące temu (MANN-FILTER). Poprzednie 2 tankowania na stacji ARGE. Wczoraj zatankowałem na Statoilu, uprzednio dolewając specyfiku Liqui Moly 2185. Dziś rano auto zapaliło od strzała, ale było tylko -3 stopnie.
-
Witam. Przeczytałem wiele tematów z tego forum, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Problem polega na tym, że mój Passat (2.0 TDI CR,rok 2010, 103kW, silnik CBAB, ) ma problemy z odpalaniem na mrozie, czyli od temperatury około -5 stopni. Autko kręci normalnie, jednak nie może do końca załapać. Aku jest OK, świece dzisiaj sprawdzane i też OK, filtr paliwa wymieniany 2 miesiące temu. Jest to moja pierwsza zima tym samochodem, do tej pory palił "na dotyk". Po zapaleniu problem znika. Dojeżdżam do pracy, samochód stoi około 8-9 godzin na mrozie i odpala bez problemu. Problem pojawia się, gdy postoi przez te 12-14h przez noc i rano nie może załapać.