Cabal Zgłoś #281 Napisano 26 Marca 2016 Proszę powiedzcie coś wiecej, wpisałem wariator w szukajke ale wychodzi tylko cos od gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #282 Napisano 26 Marca 2016 Wpisz nastawnik zmiennych faz rozrzadu, sprawdz tez czy czasem jak odpalasz auto to przez 2-3 sek jest inny (glośniejszy) dźwięk silnika niz podczas normalnej pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cabal Zgłoś #283 Napisano 26 Marca 2016 Właśnie wróciłem z dworu i troche się uspokoiłem. Odpaliłem auto, pod maska praktycznie nic nie słychać podnosze ja i jedyne co słychac to cyk,cykcyk. Wyjechałem z garazu dosłownie 50m. Auto wróciło na normalne obroty biegu jałowego i tez tylko cykcyk, ewentualnie lekkie szuszu. To co wczoraj wrzucałem to po powrocie żony czyli silnik b. dogrzany. Jedna sprawa co któryś z przedmówców pisał, albo na forum audii juz nie pamietam. Nagrania z teelfonu nie oddaja prawdziwej pracy silnika, potegują jego pracę, która w rzeczywistosci jest dużo cichsza. Zaraz żona wróci to jeszcze sprawdze jak to wygląda po rozgrzaniu. Dodam ze 2 dni temu zmieniłem olej na taki jak był czyli Castrol Edge 5W-30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #284 Napisano 26 Marca 2016 Ja wymieniałem komplet po 180.000 km w passacie z 2005 w 2015 roku. Co roku pasek i pompa oraz napinacze były kontrolowane i były w dobrym stanie. Po zdjęciu pasek nie był spękany jedynie pompa już miała pewne opory i luz, ale nie przeciekała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cabal Zgłoś #285 Napisano 26 Marca 2016 Ja wymieniałem komplet po 180.000 km w passacie z 2005 w 2015 roku. Co roku pasek i pompa oraz napinacze były kontrolowane i były w dobrym stanie. Po zdjęciu pasek nie był spękany jedynie pompa już miała pewne opory i luz, ale nie przeciekała. Jak skontrolewać napinacz tego łancucha wałków rozrządu, trzeba rozbierać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cabal Zgłoś #286 Napisano 27 Marca 2016 (edytowane) Dzisiaj dokładniej wybadałem temat. Na zimnym cichutko, jak się rozgrzeje chodzi jak diesel. Czytając poprzednie posty dochodzę do wniosku ze do wymiany bedzie łańcuch z napinaczem, albo sam napinacz. Pytania: 1.Czy jeżeli mam prawie 140kkm nalatane oryginalnie, a rozrząd wymienia się po 180kkm, to wymieniać napinacz ewentualnie z łańcuchem czy już wszystko. 2. Czy zna/wie ktoś o sprawdzonych osobach, które będą wiedziały co trzeba wymienić jak im się auta odda do naprawy w rejonie miedzy Łodzią a Warszawą. 3. Czy ktoś orientuje się, jak mi w serwisie powiedzieli ze wymiana rozrządu 2200, to mysleli o wszystkim czyli pasek + rolka + łańcuch +napinacz + robota, czy mieli cos innego na mysli? Takie hasło rzucili jak kupowałem auto 4. Da sie sprawdzić stan łańcucha i napinacza, nie wiem odkręcając ta aluminiową pokrywę co jest po prawej stronie silnika? Przestudiowałem forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/177461-niezdrowy-klekot-silnika-20-tfsi/ i dochodzę do wniosku że przyczyną tego klepkotu może być napinacz, łańcuch wariatora, + szklanka pompy oleju. Edytowane 27 Marca 2016 przez Cabal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #287 Napisano 27 Marca 2016 Zmień wszystko co przy rozrzadzie by pozniej nie trzeba było rozbierać , na priv masz kontakt gdzie i co to zrobisz Porządnie i taniej oraz rzetelniej niz w aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemyslawch Zgłoś #288 Napisano 28 Marca 2016 ale przecież tu rozrząd jest na pasku a nie na łańcuchu.... żeby skontrolować jego stan jest okienko diagnostyczne, jeżeli się chce dokładniej to można przez nie wprowadzić kamerkę i dokładniej przyjrzeć się stanowi podzespołów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #289 Napisano 28 Marca 2016 Jest pasek i łańcuch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cabal Zgłoś #290 Napisano 28 Marca 2016 ale przecież tu rozrząd jest na pasku a nie na łańcuchu.... żeby skontrolować jego stan jest okienko diagnostyczne, jeżeli się chce dokładniej to można przez nie wprowadzić kamerkę i dokładniej przyjrzeć się stanowi podzespołów.... Rorząd jest na pasku. Łańcuch spina dwa wałki rozrządu, na jednym jest wariator. Jeżeli się nie mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #291 Napisano 24 Kwietnia 2016 Panowie a silnik 1.4 FSI? Godny zainteresowania czy raczej klapa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #292 Napisano 24 Kwietnia 2016 Panowie a silnik 1.4 FSI? Godny zainteresowania czy raczej klapa? wpisz w google historie benzynowych silników vw to zobaczysz jaka masakra cos w benzynce wybrac w miarę bezpiecznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #293 Napisano 24 Kwietnia 2016 Sorry mój błąd. W aucie które wpadło mi w oko jest silnik 1.4 TSI 122km. Czytam troche o tych silnikach i awarajach i niema tak źle. może ktoś potwierdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #294 Napisano 24 Kwietnia 2016 Ja znam ten silnik ze skody.. Auto ma nalatane 140kkm i ciągnie litr oleju na 1000km, ogolnie auto żwawe, silnik którego tunerzy swego czasu nie chcieli podjąć się dlubniecia (nie wiem jak jest teraz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ibiza Zgłoś #295 Napisano 25 Kwietnia 2016 Ktoś coś jeszcze wie z własnych doświadczeń? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #296 Napisano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Ktoś coś jeszcze wie z własnych doświadczeń? Mój ojciec ma silnik 1,4 w swoim rocznym CC. Przejechane ponad 60tyś km. Oleju bierze około litra na 1000km . Poza tym jest głośny przy 120km/h. Do tak ciężkiego samochodu nie polecam. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jelon1030 Zgłoś #297 Napisano 15 Października 2016 (edytowane) Co do łańcucha to mam ten sam problem. planuję wymianę tylko napinacza i łańcucha... szczerze to pewnie wiele osób z tym jeździ i nawet nie wie w czym problem... Tak było w moim przypadku... Dźwięk słyszalny od 120tys km, a właściwie wtedy zacząłem zastanawiać się czy tak powinno być i szukać więc może wcześniej też tak chodzil... Teraz ma 200tys i dalej jeździ. . Co do spalania to trasa UK - Polska prędkość 130-160 km/h. 8.6L /100km na tempomacie + klima cały czas. Przy max 140km/h da radę zejść do 8. W UK na autostradzie mniejsze limity prędkości i spalanie bez problemu poniżej 8 w trasie. W mieście przy korkach weźmie i 10l Ani grama oleju nie dolewam między wymianami. Z silnikiem jedyny problem to ten łańcuch. Edytowane 15 Października 2016 przez jelon1030 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
only19 Zgłoś #298 Napisano 17 Października 2016 U mnie rozrząd padł przy 115, skończyło sie na wymianie silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #299 Napisano 17 Października 2016 W 2.0 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #300 Napisano 17 Października 2016 Ja swój wymieniłem przy 190000 ale pasek był już bardzo zmęczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach