mielke Zgłoś #21 Napisano 23 Grudnia 2011 Ale nie chce mi się wierzyćto może być wadliwy napinacz paska lub ślizgający się pasek (zużyty) a co do nowych pomp to http://moto.allegro.pl/listing.php/search?category=18964&string=1.9tdi+passat&price_from=&price_to=&postcode_enabled=0&state=0&city=&listing_sel=2&listing_interval=7&a_enum%5B11323%5D=1&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #22 Napisano 23 Grudnia 2011 Mielke mam cały nowy rozrząd wszystkie napinacze i paski .Co do tych nowych pomp to niewiadomo co to?ani firmy tej pompy nie ma ani nie nic? Powinno być napisane czy to np. Hepu , SKF itp. A tu nic nie ma..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 23 Grudnia 2011 Powinno być napisane czy to np. Hepu , SKFto może zapytaj forumowych sprzedawców o ceny pompy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #24 Napisano 23 Grudnia 2011 Mam hurtownie to jutro zadzwonie mają niższe ceny jak tu na forum.Zobaczymy co powiedzą.narazie jeżdże ...padnie to się bede przejmował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #25 Napisano 23 Grudnia 2011 dla mnie to pierwsze oznaki siadania pompy. U siebie niestety przerabiałem dość obszernie ten temat. Moim zdaniem powodem była jazda na dość obniżonym zawieszeniu przy dość dużej wielkości kołach. Najpierw zaczęła się odzywać pompa, myśleliśmy, że może jest zapchany wąż od wspomagania więc wzięliśmy się i za niego. Później powstała nieszczelność na wężu idącym od pompy do układu kierowniczego. I zrobiłem błąd - wymieniłem płyn układu na inny (czytaj czerwony) i pompę trafiło w dobre. Przy wyższych obrotach pompa podawała płyn, natomiast na niskich kierownica stała w miejscu - wspomaganie padło. Później przechodziłem przez długie oczyszczanie całego systemu wsp. Ciekawostką może być iż płyn w ASO był w tej samej cenie co ten który zalecił mi sprzedawca sklepu. Dzięki jego poradach skończyło się na wielu dniach nerwów, wymianie pompy, węża od wspomagania i płynu na nowy. - Efektem było sprawne wspomaganie i deficyt w portfelu. Zastanówcie się więc kilkukrotnie zanim zaczniecie wymieniać płyn na "nie" ori, a pisze ku przestrodze w 1.8T AWT (zielona nakrętka) płyn tylko zielony - i polecałbym tylko ASO - vw jest dość uczulone na inne płyny nie spełniające normy. pozdr i powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #26 Napisano 23 Grudnia 2011 ale czy plyn jest tego wycia winą? nie mam obnizonego zawieszenia i szerokich kół mam wszystko w oryginale tak jak ma być.Wspomaganie na każdych obrotach działa IDEALNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tylko kręcąc kierownicą wyje i czasem podczas jazdy na wprost. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 23 Grudnia 2011 ale czy plyn jest tego wycia winąpłyn wymienić zawsze możesz i to sprawdzić czy to jego wina (to jest tańsze niż zakup nowej pompy), aczkolwiek obstawiam pompę... choć jak bym mógł tego posłuchać lub zobaczyć to bym ci powiedział co to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #28 Napisano 23 Grudnia 2011 płyn nie musi być przyczyną. W każdym przypadku może być inaczej. Można sprawdzić jeszcze jedną rzecz. włącz silnik, poproś kogoś o wciśnięcie gazu tak do 2000obrotów i zobacz jak zachowuje się płyn w zbiorniczku przy kręceniu delikatnym kierownicą i to samo na wolnych obrotach. Płyn przy padającej pompie może mieć w sobie opiłki. Pamiętaj, że na wyższych obrotach pompa nie jest tak obciążona jak na wolnych. Jeżeli "wyje na wolnych" a na wyższych nie to ja obstawiam na pompę (pod warunkiem, że stan jest oki), może też ktoś wlał zły płyn, może być nieszczelność przy pompie bądz na wężu od wspomagania. To moim zdaniem jedne z przyczyn wadliwego działania wspomagania w naszych autach, tam nie ma nic innego co mogłoby być przyczyną niesprawności.\ Pomijam oczywiście sytuacje związane z wymianą ogumienia na inne, co również może powodować inne działanie wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #29 Napisano 23 Grudnia 2011 a umnie jest tak, że po nocy wspomaganie prawie dosłownie nie działa przez hmm 100 metrów i nagle jest takie TUM czuć jakby odblokowanie i działa już normalnie. plyn pasek i pompa wymienione we wrzesniu. I zaczelo sie to hmm w listopadzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 24 Grudnia 2011 wymienione we wrzesniu. I zaczelo sie to hmm w listopadziemaglownica ? pompa wymieniona na używkę czy nówkę ?nagle jest takie TUM czuć jakby odblokowanie i działa już normalnieto by wskazywało na problem z pompą (zacina się) lub przewody przytkane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #31 Napisano 24 Grudnia 2011 dziwne ze to jest zawsze na zimnym, a pompa na nową wymieniona. Tylko weź i sprawdź czy przewody przytkane,jak nie wiem gdzie ;/ przeważnie jest tak , że w prawo ciężej ze nagle tej te słynne "TUM"! jak kupilem auto, o w bylo tak samo lecz w .... lewo;p znaczy bez tum bo ciągle bylo cieżko w jakimś identycznym miejscu...chyba wydaje mi się ze to jednak moze byc ta cholerna maglownica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #32 Napisano 24 Grudnia 2011 dziwne ze to jest zawsze na zimnym, a pompa na nową wymieniona. Tylko weź i sprawdź czy przewody przytkane,jak nie wiem gdzie ;/ przeważnie jest tak , że w prawo ciężej ze nagle tej te słynne "TUM"! jak kupilem auto, o w bylo tak samo lecz w .... lewo;p znaczy bez tum bo ciągle bylo cieżko w jakimś identycznym miejscu...chyba wydaje mi się ze to jednak moze byc ta cholerna maglownica z tego wychodzi ze to niestety ona ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #33 Napisano 24 Grudnia 2011 płyn nie musi być przyczyną. W każdym przypadku może być inaczej. Można sprawdzić jeszcze jedną rzecz. włącz silnik, poproś kogoś o wciśnięcie gazu tak do 2000obrotów i zobacz jak zachowuje się płyn w zbiorniczku przy kręceniu delikatnym kierownicą i to samo na wolnych obrotach. Płyn przy padającej pompie może mieć w sobie opiłki. Pamiętaj, że na wyższych obrotach pompa nie jest tak obciążona jak na wolnych. Jeżeli "wyje na wolnych" a na wyższych nie to ja obstawiam na pompę (pod warunkiem, że stan jest oki), może też ktoś wlał zły płyn, może być nieszczelność przy pompie bądz na wężu od wspomagania. To moim zdaniem jedne z przyczyn wadliwego działania wspomagania w naszych autach, tam nie ma nic innego co mogłoby być przyczyną niesprawności.\ Pomijam oczywiście sytuacje związane z wymianą ogumienia na inne, co również może powodować inne działanie wspomagania. Opon na zimowe jeszcze nie zmieniałem.Płyn w zbiorniczku bardzo się pieni i jest brązowy.A wspomaganie zawsze było na każdych obrotach działa identycznie.Dzwoniłem na hurtownie dziś to mi powiedzieli od 309-348 zł za pompe jakieś Niemieckie.Płyn ciekawe ile będzie kosztował.........jaki polecacie do AFN ?orginalny z serwisu czy może z ASO jakiś lepszy? Nieszczelności pompa nie ma.......płyn jest od nowości samochodu.Autko ma 233.000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 24 Grudnia 2011 płyn jest od nowości samochodu.Autko ma 233.000to chyba czas na wymianę a płyn może być nawet hipol do przekładni lub mobil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #35 Napisano 24 Grudnia 2011 Ktoś tu mówił że musi być jakiś specjalny......ile tego płynu tam wchodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #36 Napisano 24 Grudnia 2011 U mnie wina leżała po stronie płynu. Ubytek. Jak zejdę później do auta to powiem co wlałem i ile mi weszło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #37 Napisano 24 Grudnia 2011 ciekawe jaki ja mam płyn od nowości...........mam 2 milimetry nad minimum.Ale nie widzi mi się by to była wina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #38 Napisano 24 Grudnia 2011 ciekawe jaki ja mam płyn od nowości...........mam 2 milimetry nad minimum.Ale nie widzi mi się by to była wina. Poczytaj TUTAJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #39 Napisano 26 Grudnia 2011 ile tego płynu tam wchodzi niecale 2 litry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly197 Zgłoś #40 Napisano 26 Grudnia 2011 Kolego ja jeździłem A4 1,6 benzyna i wspomaganie chodziło lżej ale silnik był lżejszy a co do Passat-a to moim zdaniem jest trochę ciężej ale to normalne bo już kilkoma jeździłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach