eNcoM Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2010 (edytowane) Mój aku pada i szukam nowej baterii na alledrogo jest dużo tanich nie markowych aku np taki klik forma sprzedaje aku autocraft w tle widać aku dublet (taka firma istaniała) gwarancja 2 lata ciekawy jestem jak taki aku spisuje się w praktyce. pytam bo jak wiadomo w ten sposób mogą oszczędzać bogaci i nie chcę się kolejny raz przejechać. Proszę o opinie może ktoś ma podobny aku (ca/ca) 2 lub więcej lat w samochodzie?? I drugi pytanko czy wymiarowo wejdzie do B5 TDI?? obecnie mam 66Ah i jest deczko mniejszy(krótszy) Edytowane 30 Grudnia 2010 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2010 dołóż i kup centre 75ah i masz spokój na co najmniej 3 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2010 (edytowane) dołóż i kup centre 75ah i masz spokój na co najmniej 3 lata wiadomo firma to firma ale trzeba i dołożyć prawie 2xtyle, gdybym samochód trzymał w garażu to nie było by problemu a tak w mroźne poranki jak nie zapali od strzału często nie mogę już liczyć na powtórkę, druga sprawa jak jeżdzę tylko do pracy pokonuje małe odcinki 7km i aku się nie naładuje muszę doładowywać prostownikiem.Teraz też mam jakiś noname był już w aucie w niemcowni gdyby nie był 66ah tylko 80Ah pewnie dawał by radę w mrozy Edytowane 30 Grudnia 2010 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2010 Ja w pasku mam akumulator Bosch silver 44ah 440A i centre futura 55ah 600 Bosch był kupiony w listopadzie 2009r,a centra w lipcu 2008r i centra jest gorsza tzn krócej trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2010 Ja w pasku mam akumulator Bosch silver 44ah 440A i centre futura 55ah 600 Bosch był kupiony w listopadzie 2009r,a centra w lipcu 2008r i centra jest gorsza tzn krócej trzyma slyszalem ze varta teraz przebija inne firmy moze Twoja centra zostala rozladowana do zera? akumulator po rozladowaniu na zawsze traci swoja pojemnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killerek Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2010 Podobno w centrze wieczka są wklejane,a mi wskazuje czasami niski poziom elektrolitu, nie mam jak dolać wody destylowanej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #7 Napisano 30 Grudnia 2010 We wrześniu zakupiłem akumulator Autocrafta 80 ah. Jak na razie nie mogę złego słowa powiedzieć. Odpalil w - 30 od strzała. Wymiarowo wejdzie spokojnie . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2010 We wrześniu zakupiłem akumulator Autocrafta 80 ah. Jak na razie nie mogę złego słowa powiedzieć. Odpalil w - 30 od strzała. Wymiarowo wejdzie spokojnie .Pozdr Cenna odpowiedź kolego Może ktoś testuje dłużej taki akumulator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2010 Ja kupiłem w 2007roku akumulator firmy Euro star czy jakoś tak 72Ah i trzyma elegancko do tej pory niema z nim problemów autko paliło bez problemu w zeszłym roku przy mrozach -24C, płaciłem za niego 220zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #10 Napisano 1 Stycznia 2011 To spoko myślę że status firmy. Jest podobny więc jak znowu będę miał problem to chyba od razu pojadę wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #11 Napisano 2 Stycznia 2011 Podobno w centrze wieczka są wklejane,a mi wskazuje czasami niski poziom elektrolitu, nie mam jak dolać wody destylowanej. http://www.autoflesz.pl/artykuly/206,Bezobslugowe_akumulatory_Centry.html wychodzi na to ze ten jest w 100% bezobslugowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #12 Napisano 11 Lutego 2011 i kupiłem Ca Firmy Dublet (to samo co Autocraft - mają licencję) 80Ah i prąd rozruchowy ponad 700 Jak na razie jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2011 Ja kupiłem dublet Ca 100Ah i nie jestem zadowolony. Nie wiem , może mam coś z ładowaniem nie tak (14,3V) , ale się rozładowywuje . Może alternator za mały (120A). Samochód sharan tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2011 Ja kupiłem dublet Ca 100Ah i nie jestem zadowolony. Nie wiem , może mam coś z ładowaniem nie tak (14,3V) , ale się rozładowywuje . Może alternator za mały (120A). Samochód sharan tdi. altek jak i ładowanie :ok to raczej aku hu...e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2011 Ja kupiłem dublet Ca 100Ah i nie jestem zadowolony. Nie wiem , może mam coś z ładowaniem nie tak (14,3V) , ale się rozładowywuje . Może alternator za mały (120A). Samochód sharan tdi. A jaki fabrycznie aku powinien być według książki? Bo mi się wydaje, że kupiłeś za duży i altek nie daje rady go doładować. W konsekwencji będzie się rozładowywał i szybko umrze. Dla przykładu w moim pasku przy altku 120A fabrycznie jest 72 ah o ile dobrze pamiętam-na pewno siedemdziesiąt kilka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2011 A jaki fabrycznie aku powinien być według książki? Bo mi się wydaje, że kupiłeś za duży i altek nie daje rady go doładować. W konsekwencji będzie się rozładowywał i szybko umrze.Dla przykładu w moim pasku przy altku 120A fabrycznie jest 72 ah o ile dobrze pamiętam-na pewno siedemdziesiąt kilka. to w VINie też masz zakodowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2011 Mnie skusila gwarancja 2lata, to że jest najtańszy na rynku, oraz to że mam do tej firmy 15km I nie musiałem zostawić starego na wymianę, który nie jest całkiem kaput tylko jest za słaby -65ah i poszedł drugiego auta A wracając sharana czy aby na pewno masz mieć 100ah to dosyć dużo na osobowe, jak kupiłeś za duży to będą problemy jak kolega wyżej pisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #18 Napisano 14 Lutego 2011 W/g wszelkich znaków na niebie i katalogów minimalny zalecany to 90Ah. Mam pełną elektrykę i jak podjechałem do serwisu akumulatorów i przejrzeli katalogi , to powiedzieli , że 100Ah będzie optymalny a nawet chcieli mi wepchnąć 110Ah . Ten kupiłem na allegro i myślę , że na zamkniętym samochodzie coś ciągnie energię , chociaż jak podpinam multimetr (taki zwykły z tesco ) i ustawiam na zakres do 20mA to pokazuje zero , a przecież wiadomo , że alarm i inne tam pobierają prąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 14 Lutego 2011 W/g wszelkich znaków na niebie i katalogów minimalny zalecany to 90Ah.Mam pełną elektrykę i jak podjechałem do serwisu akumulatorów i przejrzeli katalogi , to powiedzieli , że 100Ah będzie optymalny a nawet chcieli mi wepchnąć 110Ah . Ten kupiłem na allegro i myślę , że na zamkniętym samochodzie coś ciągnie energię , chociaż jak podpinam multimetr (taki zwykły z tesco ) i ustawiam na zakres do 20mA to pokazuje zero , a przecież wiadomo , że alarm i inne tam pobierają prąd. po 1 czy multimetr sprawny ?po 2 może nie ogrania tego dlatego pokazuje 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #20 Napisano 14 Lutego 2011 może nie ogrania tego dlatego pokazuje 0 Jakby nie ogarniał to pokazywał by 1. Zdaje się że kolega źle podłączył przewody do miernika - nie w te gniazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach