Tomek1990 Zgłoś #1 Napisano 25 Grudnia 2010 Witam jako , że prawdopodobnie sprzedaję swojego passata to chciałbym kupić audi 80 b3 gdyż b4 już jest trochę droższe i teraz mam pytanie. Jak miewają się blachy u audi 80 ? Słyszałem , że jeśli nie naruszone to w ogóle nie gniją. I czy np. za 4 tys. kupię już coś sensownego z tego przedziału audi ? Interesuję mnie gaz ( benzyna na pewno odpada ) bo diesel to raczej nie kupię za 4k ? Auto nie musi mieć jakiś elektryk itp... Da radę coś wyrwać za 4k ? i jaki silnik najlepiej polecacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #2 Napisano 25 Grudnia 2010 wpierw... zarejestruj się na PKA80 czyli http://www.audi80.pl a tu choćby jedno b3 z ich forum http://www.audi80.pl/sprzedam-audi-80-b3-20-3a-vt49549.htm#533280 lecz mając niegdyś OOOO B4 2.0 ABT mit LPG to złego słowa o nich nie powiem, blacha w ocynku to nic jej nie ruszy jeśli jest bez przeszłości, nawet jeśli bita i poskładana na ori częściach to też jest nietykalna, środek okay, komfort jazdy też niezły jak na takie autko do tego B4 ma składaną tylną kanapę, B3 niestety ma bak w tamtym miejscu to nie przewieziesz niczego dłuższego (za to ma koło z boku w pionie postawione, to i bagażnik ma głębszy;)) ogólnie to polecam bo jeśli dobrze wyszukasz to będzie to auto tanich kosztów eksploatacyjnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2010 (edytowane) Najlepsze wykonanie i blacha to właśnie audi 80 B4 ,ocynkowana blacha obustronnie także sam sobie pomyśl ile wytrzyma jeśli tak jak mój przedmówca napisał jeśli niebyła bita i ma ori blachy to nic ja nieruszy samochód bardzo bezpieczny zobacz jak wykonane sa drzwi grube jak cholera to kapsuła bezpieczeństwa niekupuj B3 bo on niema składanych siedzeń i ma bak za kanapą model B4 od 91r ma już bak pod podwoziem troszke powiekszony bagażnik lampy tylne czerwone przedni gril taki jak z Audi 100 poprostu dużo ulepszona jest B4 sam miałem i bardzo żałuje że sprzedałem ,powód mały bagaznik ech mam sentyment do tego auta ) Edytowane 25 Grudnia 2010 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2010 Tak jak napisałeś jeśli nie był malowany element to blacha jest idealna. Moim zdaniem mają mało miejsca z tyłu i wysoki tunel między pasażerami. Polecam silnik 1,8 lub 2,0. Choć ten drugi jest lepszy. Tak naprawdę trudno znaleźć dobry egzemplarz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek1990 Zgłoś #5 Napisano 25 Grudnia 2010 Ale skoro trudno znaleźć to nie znaczy , że nie znajdę : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #6 Napisano 25 Grudnia 2010 zarejestruj się na http://www.audi80.pl i popytaj w regionalnym, czy ktoś może czasem auta nie zmienia ogólnie uderz na ich forum - niezła skarbnica wiedzy choć lekko nie mój klimat pisania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 25 Grudnia 2010 Kolega ma Audi B2, czarne blachy, pierwszy właściciel w PL, 100% bezwypadkowy i zero rdzy. W Passacie B5 gnije klapa a tam nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #8 Napisano 27 Grudnia 2010 Mam b4 bez śladu korozji. 16 lat samochód B3 też nie rdzewieją - jak nie uderzone. Ale ciężko znaleźć nie bite, co nie znaczy, że się nie da. Szukaj z silnikami 1.8 lub 2.0. Ja mam 1.6 i.... szkoda gadać. Tylko na miasto się ten motor nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mechanic Zgłoś #9 Napisano 30 Grudnia 2010 W sumie najlepiej byłoby zarejestrować się na forum audi i tam zadać te pytania:) Jedno co trzeba im przyznać to mocne blachy i zero korozji. Wiadomo,ze wszystko zależy od egzemplarza na jaki trafimy,ale generalnie nie jest źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2010 Mieliśmy Audi B4 Avant 1.6 Benzyna 101 kucy na sekwencji:) Powiem tak: Nawet jakoś jechała, chociaż rewelacji nie było ale była bezawaryjna mało paliła, gazu 9l . No i wygodne autko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2010 u mnie w rodzinie trzy b3 były. my mieliśmy z 1990, 1,8 od żabojadów tata sprowadził. sprzedaliśmy to cacko rok temu i muszę stwierdzić że bardziej wytrzymałego auta to nie znam. jak koledzy już stwierdzili blacha ocynk więc nic się jej nie tyka. do tego miała elektryczne szyby i kubełkowe siedzenia,elektryczne lusterka i za 3 tysie poszła... mój kuzyn jeszcze swoją posiada, rocznik 1989. niebieski metalik, wspomaganie, w środku wszystko jak nowe na zewnątrz zero rdzy i dwa liczniki przejechane mam nadzieję że wkrótce kupię sobie b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #12 Napisano 31 Grudnia 2010 Moja narzeczona ma B4 polecam każdemu jak pasek mnie wnerwia to siadam w to cacko na blasze zero rdzy częći tanie spalanie podobne jak w passacie troche bardziej ciasne sa audiczki dla mnei bomba ale passat to passat zawsze:) i jak masz zmieniac to polecam b4 jest wieksze a b3 to wiadomo juz stare trupy troszke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marqs85 Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2010 Miałem 80 b3 i powiem że auto naprawdę bezawaryjne, przez 2 lata nalatałem ok. 60tys. i wymieniłem tylko amory przód, silnik był tam 1.6 D wolnossący, na Twoim miejscy szukał bym 1.6 TD 80KM po małej modyfikacji ok. 100KM i ładnie lata, mało pali, jeśli w gazie to 90KM trochę muły, a 2.0 na wielopunkcie nieraz lubią płatać figle z gazem.Aha blacha OCYNK:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk@sz Zgłoś #14 Napisano 9 Stycznia 2011 to polecam b4 jest wieksze Co ty za głupoty piszesz jest identyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekCZ Zgłoś #15 Napisano 10 Stycznia 2011 Co ty za głupoty piszesz jest identyczne ktos tu na pewno glupoty pisze... nie chodzi o to, co sie komus wydaje, bo uwaza, ze ma w oku laserowy dalmierz (no offence), ale o fakty: B3 B4 » Rozstaw osi (mm) 2546 2612 » Rozstaw kół przód/tył (mm) 1411/1432 1448/1471 » dług. x szer. x wys. (mm) 4403 x 1695 x 1397 4482 x 1695 x 1406 rozne zrodla roznie podaja, ale wg kazdego B4 jest wieksze!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #16 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) Jako były użytkownik tego samochodu: http://img186.imageshack.us/img186/8404/803jm.jpg złego słowa o nim nie mogę powiedzieć. Ja miałem silnik 1,8 DZ 112 koni (K-Jetronic). Był fajny. Ogólnie to polecam 1,8 ale już na wtrysku. Gaźnikowce są raczej starą konstrukcją. Silnik jest uważany za wieczny motor, co potwierdzają użytkownicy tychże. Nie pali za dużo i jest ponadprzeciętnie trwały. Od 1988 roku Audi stosowało ocynk 100% i 10 letnią gwarancję na blachy. Jedynie modele z początków B3 (1987 rocznik) miały 5 letnią gwarancję. Jeśli idzie o bezpieczeństwo - ABS za dopłatą, jaśków w B3 chyba wcale nie było, ale był procorn ten i szukaj aut z tym wynalazkiem. Z największych wad B3: - w stosunku do Passata jest ciasna - klapa bagażnika jest krótka (ze względu na pochyloną tylną szybę) więc większych gabarytowo przedmiotów nie wtykniesz, ale i tak jakbyś wtyknął ich nie przewieziesz, bo: - bak jest za siedzeniem. A siedzenia się nie składają. To największa bolączka B3... Jest totalnie niepraktyczny jeśli idzie o przewiezienie czegoś dłuższego. - dla mnie osobiście sporą wadą było ponadprzeciętne brudzenie się tylnej szyby. Co w zamian. Ładna sylwetka Trwałe motorki Ponadprzeciętna niezawodność Ponadprzeciętne zabezpieczenie antykorozyjne Fajne prowadzenie Bardzo dobra jakość wykonania Z czarnym Treserem na tyle warte każdego szaleństwa (wybaczasz mu wszystkie grzeszki) Światła przednie jak są zadbane ładnie oświetlają drogę Deska rozdzielcza już podświetlana od spodu (czyli to, co w Passacie zawitało 10 lat później...) Więc jeśli szukasz auta praktycznego, zdolnego coś dłuższego przewieźć - B3 nie jest dla Ciebie. Jeśli szukasz auta ładnie wyglądającego nawet po latach - bierz B3. Koniecznie bierz auto ze wspomaganiem kiery. Bes tego kierownicą można się zamachać konkretnie. Edytowane 10 Stycznia 2011 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #17 Napisano 10 Stycznia 2011 (edytowane) ktos tu na pewno glupoty pisze...nie chodzi o to, co sie komus wydaje, bo uwaza, ze ma w oku laserowy dalmierz (no offence), ale o fakty: B3 B4 » Rozstaw osi (mm) 2546 2612 » Rozstaw kół przód/tył (mm) 1411/1432 1448/1471 » dług. x szer. x wys. (mm) 4403 x 1695 x 1397 4482 x 1695 x 1406 Do tego trzeba dodać, że w b3 nie położy się foteli bo za nimi jest zbiornik paliwa. Wychodzi że b3 jest jednak mniejsze, a na pewno mniej praktyczne. Do tego w b3 szybciej wybijały mi się tuleje tylnej belki i często zapiekały się zaciski hamulcowe z tyłu. W b4 tego problemu nie miałem (zupełnie inna konstrukcja tylnego zawieszenia i inne zaciski z tyłu). B3 miałem na gaźniku 1.8 90km, b4 1.6 101km na simosie. B3 objeżdżało b4 z każdej strony Edytowane 10 Stycznia 2011 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #18 Napisano 10 Stycznia 2011 mój kumpel właśnie ma zamiar kupować ale coupe 2.3 albo 2.8 fajne autka nie da się ukryć a w b3 są chyba bębny z tyłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztejn1986 Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2011 tata miał audi 80 b4 2.0E czyli 115km z gazem w automacie i paliła 14 litrów samochód bardzo fajny drzwi bardzo szeroko sie otwierają ale bagażnik w sedanie porażka wysoki próg. jedyne co było wymieniane w silniku to uszczelniacze zaworowe. samochód godny polecenia ale w ręcznej skrzyni biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #20 Napisano 10 Stycznia 2011 a w b3 są chyba bębny z tyłu W autach z ABS są tarcze. W autach z wtryskiem też były tarcze. W Turbodieslach też. Bębny były w słabszych 1,6 i 1,8S z gaźnikiem. 1.8E już miały 4 tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach