Robert87 Zgłoś #1 Napisano 6 Marca 2009 Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Od pół roku jeżdżę passatem b6 2.0 tdi 140 KM ( wcześniej miałem b5 1.9 tdi 110 KM ) i dzisiaj wyszedł pierwszy problem z moim autkiem. Chodzi mi konkretnie o to iż samochód zaczął ciężko palić obojętnie czy jest silnik ciepły czy zimny. Do tej pory palił na dotyk. Rano przy pierwszym odpaleniu było wszystko okay strzał i pali przejechałem ok 30 kilometrów na chwilę zgasiłem go i zaczęło się musiał kilka razy zakręcić żeby załapał mimo , że był zagrzany. Po południu przy ponownym odpalaniu (silnik wystudzony) ten sam objaw kilka obrotów nim załapał. Natomiast jak już zapali wszystko chodzi jak w zegarku. Jeśli ktoś może mi pomóc w tej kwestii to będę bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #2 Napisano 6 Marca 2009 (edytowane) Myślę, że to zdecydowanie wina pompy paliwa. Niestety, to częsta bolączka użytkowników naszych pasiorów Za wstawienie nowej pompy + roboczna zapłacisz ok. 500PLN. Pozdrawiam i nie zrażaj się ) Edytowane 6 Marca 2009 przez Skalpel TFSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2009 Dziękuję za odpowiedź. A jeśli podłącze samochód pod komputer to wyskoczy mi informacja że jest uszkodzona właśnie ta pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2009 Starożytni Egipcjanie nauczyli nas jednego: Vag prawdę Ci powie )))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2009 No i wybrałem się do mechanika lecz niestety dopiero poniedziałek wchodzi w grę z komputerem. Co zrobić muszę czekać. Jedna dziwna sprawa się dzisiaj zadziała rano po nocnym postoju odpalił jakby nigdy nic ale to był jego ostatni taki wyczyn reszta rozruchów to już masakra . Bardzo mnie to zdziwiło że na zimnym silniku tak dobrze odpalił. Dziękuję za odpowiedzi może jeszcze ktoś się odezwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bin79 Zgłoś #6 Napisano 6 Marca 2009 robert 87 jak wrocisz od mechanika daj znac co mu dolegalo ,bo mam ten sam problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2009 A ja ci powiem ze nie musi to byc pompa paliwa wcale. Masz BKD silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #8 Napisano 6 Marca 2009 Ok. bin79 dam znać ale dopiero w poniedziałek jak dobrze pójdzie. Major mówisz , że nie musi to być pompa paliwa więc jak myślisz co to może być mój silnik ma oznaczenie BMP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #9 Napisano 10 Marca 2009 Witam ponownie. Jak obiecałem piszę co wyszło z tym odpalaniem otóż komputer nie wykazał żadnych błędów natomiast przyczyna okazała się banalna FILTR PALIWA oraz prawdopodobnie jakość paliwa mimo że zawsze tankuję na orlenie ON VERWA. Po wymianie filtra nie to auto znów jeden dotyk i pali jak złoto aż miło. Myślę że może ten wątek komuś pomoże. Pozdrawiam forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #10 Napisano 10 Marca 2009 miales olej na filtrze.problem powroci bo nie nie usunales usterki tylko efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #11 Napisano 11 Marca 2009 Wiesz filtr dosłownie miał kolor czarny w porównaniu do nowego a jedynym usunięciem przyczyny to wydaje mi się wymontowanie zbiornika i umycie go bo nic innego raczej mi do głowy nie przychodzi. W tej chwili zatankowałem innego paliwa MAM NADZIEJE tamto i tak już wyjeździłem zobaczymy co dalej pokaże. Widzisz może jakieś inne rozwiązanie przyczyny może coś podpowiesz jak już miałeś z tym styczność. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #12 Napisano 11 Marca 2009 Nie zbiornik, tylko puszcza Ci pompa dwu fukcyjna i daje olej do paliwa, czesta usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #13 Napisano 11 Marca 2009 nie tylko pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #14 Napisano 11 Marca 2009 a co jeszcze moze byc? Uszczelniacz pompowtryskow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert87 Zgłoś #15 Napisano 11 Marca 2009 Może to dla Was banalne pytanie ale co to jest ta pompa dwu funkcyjna i gdzie się to ustrojstwo znajduje? Piszecie też że nie koniecznie to jest ta pompa a więc co jeszcze może być? Proszę o odpowiedź jeśli nie sprawi to kłopotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #16 Napisano 15 Czerwca 2009 Hej! Robert87 mozesz mi napisac ,czy po 3 miesiacach pomogla wymiana filtra czy trzeba sie szykowac na pompe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2009 I jeszcze pytanie do fachowcow.. Czarny filtr paliwa i jakby wiecej oleju silinikowego to pewnie objaw padajacej pompy. Czy mozliwe jest ,ze pompa w jedna strone puszcza olej a w druga zasysa paliwo do systemu smarowania _? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ELECTRONIC CAR Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2009 To napewno nie pompa dwusekcyjna ( poprawna nazwa to POMPA TANDEMOWA ) tylko uszczelniacze na pompowtryskiwaczach....Problem na bank powróci za jakiś czas ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #19 Napisano 18 Czerwca 2009 To napewno nie pompa dwusekcyjna ( poprawna nazwa to POMPA TANDEMOWA ) tylko uszczelniacze na pompowtryskiwaczach....Problem na bank powróci za jakiś czas ... Wiec po wymianie filtra , raczej to samo , czasem pali, czasem nie. Masz moze kolego informacje , co nalezy zrobic jezeli leja uszczelniacze na pompowt. , i ile to zajmuje czasu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #20 Napisano 23 Czerwca 2009 (edytowane) Hej ! Postanowilem zupdatowac temat dla potomnych. Otoz bylem na diagnostyce w VW, ktora zreszta nie byla potrzebna , bo moje przypuszczenia i mechanika okazaly sie sluszne. Otoz ciezki rozruch i czarny filtr paliwa (olej) to oczywiscie wina pompy paliwa :637:, czyli wrog znany i nielubiany:p. Ale opisze jeszcze cale zdarzenie, komiczne niejako. Otoz ,pojechalem do serwisu na diagnoze , wynik pompa pada. Ok , pan serwisant mowi ,ze auto nalezy zostawic , ja ze nie bo wracam do pracy. Pan serwisant pyta mnie , co jak mi sie zepsuje w trasie ? Ja na to ,ze dam sobie rade. Wsiadam do auta, odpalam za 1 razem ... jade ... pierwsze swiatla wlaczam kierunek i czekam na zmiane sygalizacji . Mam ruszyc i co ? ... auto martwe... 20 prob odpalania i nic ... Pompa kaput Oczywisicie pan z serwisu mial racje ... auto stanelo. Ponoc pompa starcza na gora 150kkm - statystycznie . Pan dodal ,ze niewazne czym jezdzisz : audi , seat , vw czy skoda wszystko to samo . Auto odbieram najpozniej w piatek , zobaczymy.... VW rulezzzz nie ma co... PS. Teskono mi do starej octavi - ponoc u nowego wlasciela na razie bez zarzutu... Edytowane 20 Czerwca 2010 przez turbojajko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach