oliwier Zgłoś #21 Napisano 24 Czerwca 2009 a ile w serwisie kosztuje ta pompa, wczoraj wymienilem filtr paliwa,byl troche czarny ale od paru dni zaczela lekko burczec pompa czy to zbliza sie jej koniec? ---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:10 ---------- a ile w serwisie kosztuje pompa wczoraj wymienilem filtr paliwa byl trocze czarny i od kilku dni zaczela burczec pompa czy to jej koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #22 Napisano 25 Czerwca 2009 a ile w serwisie kosztuje pompawczoraj wymienilem filtr paliwa byl trocze czarny i od kilku dni zaczela burczec pompa czy to jej koniec Jako ,ze auto ma gwarancje / nie placilem nic. Normalnie wymiana pompy czyszczenie baku i nowa pompa to koszt w Niemczech jakies 450 € , w PL pewnie polowe albo 1/3 ceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #23 Napisano 21 Lipca 2009 Witam, ostatnio wymieniałem filtr paliwa, i był czarny. To nie jest normalne? Bo piszecie że taki efekt daje usterka pompy. Samochód niby jedzie normalnie, chociaż za wielkiego porównania nie mam. Wymieniałem jednocześnie olej, na co mam zwracać jeszcze uwagę żeby wychwycić usterkę? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #24 Napisano 21 Lipca 2009 Witam, ostatnio wymieniałem filtr paliwa, i był czarny. To nie jest normalne? Bo piszecie że taki efekt daje usterka pompy. Samochód niby jedzie normalnie, chociaż za wielkiego porównania nie mam. Wymieniałem jednocześnie olej, na co mam zwracać jeszcze uwagę żeby wychwycić usterkę? pozdro Tu nie ma co zwracac uwagi, jak pompa paliwa piszcza olej to prawie pewne ,ze dlugo nie pociagnie. W moim przypadku bylo to 2 tygodnie od wymiany filtra do kompletnej awari pompy - efekt : stanalem na srodku skrzyzowania i koniec . Tobie polecam jak najszybsza analize to obejdzie sie bez niespodzianek. Po pierwsze VAG, po drugie mozna zwazyc dawke paliwa jaka daje pompa po wlaczeniu zaplonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #25 Napisano 21 Lipca 2009 (edytowane) Tu nie ma co zwracac uwagi, jak pompa paliwa piszcza olej to prawie pewne ,ze dlugo nie pociagnie. W moim przypadku bylo to 2 tygodnie od wymiany filtra do kompletnej awari pompy - efekt : stanalem na srodku skrzyzowania i koniec . Tobie polecam jak najszybsza analize to obejdzie sie bez niespodzianek. Po pierwsze VAG, po drugie mozna zwazyc dawke paliwa jaka daje pompa po wlaczeniu zaplonu. Jakie miałeś jeszcze symptomy oprócz czarnego filtra? Ja filtr wymieniłem zapobiegawczo po zakupie samochodu. Nie słyszę żadnych dźwięków, albo się nie wsłuchuje. Bo wymiana filtra napewno nie spowodowała awarii pompy (chyba że tak;)) Oleju mi nie przybywa. Zrobiłem może 100km od wymiany, w sumie mało, żeby coś powiedzieć. Nie wiem jak przebiega ta awaria. Bo kurde w poniedziałek jadę na urlop. Edytowane 21 Lipca 2009 przez ernidok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliwier Zgłoś #26 Napisano 21 Lipca 2009 a moja pompka zaczela burczec i warczec i tak na przemian pzez chwile cicho i znowu burczy.w serwisie powiedzieli ze to pierwszy objaw jej awari tylko ze chca za nia(kompletna z koszem) 1250+robota.na alegro znalazlem sama pompke troche inwencji tworczej i wymienilem sam mialem troche obaw co do samej pompki ale okazala sie identyczna jak orginal pompka 560 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #27 Napisano 22 Lipca 2009 Hej ! U mnie , jak pewnie czytales ten topic, nie bylo objawow buczenia ani zgrzytania. Po prostu zapalal coraz ciezej ,az zgasl i juz nie zapalil. Filtr wymienilem , bo jak sugerowal topic , komus tam pomoglo. Wymiana filtra napewno nie spowodowala awari pompy. Wracajac do mojej pompy , jak przegladalem historie auta to sie dowiedzialem, ze to juz 2 padnieta. 1 -sza padla po 70kkm;) Ot taka pieta ahillesowa passata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #28 Napisano 22 Lipca 2009 Będę się musiał wsłuchać w pompkę podczas włączania zapłonu czy wydaje jakieś dziwne dźwięki. Dobrą pompkę słychać wogóle? Dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #29 Napisano 22 Lipca 2009 Ustal przede wszystkim jaki masz numer pompy w zbiorniku. Jak to zrobić poszukaj na forum. Dodatkowo, numery masz w moim poście. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=26695&highlight=pompa#16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #30 Napisano 22 Lipca 2009 Wydaje mi się że mam pompę przy silniku, chyba że mi się źle wydaje. Mam silnik BKC. Apropo postów które podpowiedziałeś, ludzie piszą że mieli czarne paliwo w zbiorniku. Podczas wymiany filtra miałem paliwo czyste w obudowie filtra (do zbiornika nie zaglądałem), chyba że to co tam jest to jest już przefiltrowane, i trzeba sprawdzać w zbiorniku. Ale jak napuszczałem to też czyste leciało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #31 Napisano 22 Lipca 2009 Wydaje mi się że mam pompę przy silniku, chyba że mi się źle wydaje masz pompe w zbiorniku i pompe dwufunkycjna ( paliwo podcisnieniowa) pod maska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliwier Zgłoś #32 Napisano 22 Lipca 2009 taki to urok pomp paliwa vw b6,burcza nie cha palic albo nagle motor stop po prostu sa awaryjne.przed kupnem paska cos niecos o tym czytalem,ale gdziez bym pomyslal ze trafi to i mnie.no ijak w poprzednich postach pompka na alegro i do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #33 Napisano 22 Lipca 2009 masz pompe w zbiorniku i pompe dwufunkycjna ( paliwo podcisnieniowa) pod maska. W etce właśnie widziałem że mam przy silniku pompe paliwa i podciśnienia. No fakt pompa ze zbiornika w wyposażeniu elektrycznym. No cóż pobadamy. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek-Szaku Zgłoś #34 Napisano 5 Września 2009 Ja mam problem tak jak w temacie - silnik ciężko odpala ale tylko wtedy jak jest zimny, trzeba nim kręcić czasami nawet dłużej niż 5 sekund, podczas tej operacji strasznie autem trzęsie, czy ktoś wie w czym przyczyna? Dodam że niedawno wymieniłem filtr paliwa, świece żarowe bo miałem 2 upalone, po tych operacjach nic się nie zmieniło, VAG nie pokazuje żadnych błędów a auto zawsze płynnie przyspiesza, nawet jeśli jeżdżę na rezerwie. Przebieg mam 168tys. pompa paliwa chyba była wymieniana przy 141tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #35 Napisano 6 Września 2009 Ja mam problem tak jak w temacie - silnik ciężko odpala ale tylko wtedy jak jest zimny, trzeba nim kręcić czasami nawet dłużej niż 5 sekund, podczas tej operacji strasznie autem trzęsie Moze to immo albo dwumasa pada .... To potwierdza jeszcze raz kiepska jakosc diesla w Polsce Wierz mi ,ze w tzw "starej unii" jak Niemcy i Holandia , jakosc paliwa jest gorsza jak w Polsce (wg badan). Przecierz po to jest filtr paliwa , aby odseparowac wszystko inne niz olej nap. Kiepski filtr zatrzymuje tylko czastki stale w paliwie , natomiast lepszy rowniez "bardziej lepkie" ciecze -czyt. olej itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #36 Napisano 24 Października 2009 Jak rozpoznać czy filtr jest zabrudzony od oleju z silnika, czy od zanieczyszczeń z paliwa, zbiornika? Czy w obu przypadkach filtr jest koloru czarnego? Poniżej zdjęcie wkładu filtra po własnoręcznej wymianie (w serwisie chcieli skasować 75 zł za samą wymianę, a do tego pewnie nie zainteresowaliby się jego stanem, który mógłby wskazywać na uszkodzenie pompy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syjan1212 Zgłoś #37 Napisano 24 Października 2009 przy wymianie miałem filtr tego samego koloru lecz nie był pokryty olejem włożyłem go do słoika z benzyną i leżał tak tydzień nie puściło żadnych farfocli i nie zmienił koloru zastanawiam się czy ten filtr nie był oryginalnie czarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #38 Napisano 24 Października 2009 Na zdjęciu wkładu filtra widać jasne cętki. Nowy filtr był właśnie w tym kolorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #39 Napisano 8 Stycznia 2010 Panowie co to jest ta pompa dwusekcyjna i gdzie ona sie dokładnie znajduje? Za co ona jest odpowiedzialna? Jakie mogą byc obajawy jej awarii poza tym puszczaniem oleju do paliwa i dlaczego niby ma puszczać olej dopaliwa? Czy jej niesprawność wyjdzie na VAGu? Ile takie cudo kosztuje? Może to jest przyczyną moich problemów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #40 Napisano 5 Lutego 2010 kuuuuuurde ze tez dopiero teraz trafilem na ten temat a niech to !@#@! jakis czas temu,,, chyba w listopadzie,, a raczej pazdzierniku padla mi pompa paliwowa! wymienilem na nowa, ale nie wiedzialem ze to dziadostwo nawalilo mi ON do baku prawdopodobnie. Teraz w piatek ubiegly, padl mi pompowtrysk!!! mechanik odkrecil filtr paliwa i tam było CZARNO,,,, czyli wyglad na to ze kilka miesiecy temu pompa nawalila mi oleju do baku???? jak sadzicie? i ten olej z baku rozwalil mi pompowtrysk? najbardziej mnie wkurza fakt ze pompe wymienialem w ASO a tam nikt mi nie poweidzila ze to sie moglo skonczyc olejem w baku! i czy warto jeszcze teraz czyscic bak? czy juz odpuscic,,, skoro pompa wymieniana byla w pazdzierniku? i baku juz wieeeelokrotnie wypelnial sie i oproznial paliwem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach