Skocz do zawartości

Robert87

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Robert87

  • Urodziny 17.07.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź i zdjęcia, może jeszcze ktoś z b6 coś podpowie. Pozdrawiam.
  2. A jak się do tego dobrać jeśli by Ci nie sprawiło problemu opisać krok po kroku. Nie chcę czegoś niepotrzebnie urwać czy połamać.
  3. Witam serdecznie. Mam tym razem takie małe zmartwienie. Dzisiaj nacisnąłem guzik otwierania tylnej szyby ( lewy tył ) i coś trzasnęło w drzwiach silnik słychać że zszedł na dół a szyba pozostała w pozycji zamkniętej. Nacisnąłem szybę ręcznie i zjechała w dół. Guzikiem do góry szyba idzie normalnie a w dół nie chce, słychać tylko silnik jak schodzi. Jeśli ktoś u siebie już miał taką przypadłość albo wie co teraz zrobić i jak się do tego zabrać proszę o odpowiedź. Forum już sprawdzałem i wychodzi na to że tylko ja mam pecha.
  4. Może to dla Was banalne pytanie ale co to jest ta pompa dwu funkcyjna i gdzie się to ustrojstwo znajduje? Piszecie też że nie koniecznie to jest ta pompa a więc co jeszcze może być? Proszę o odpowiedź jeśli nie sprawi to kłopotu.
  5. Wiesz filtr dosłownie miał kolor czarny w porównaniu do nowego a jedynym usunięciem przyczyny to wydaje mi się wymontowanie zbiornika i umycie go bo nic innego raczej mi do głowy nie przychodzi. W tej chwili zatankowałem innego paliwa MAM NADZIEJE tamto i tak już wyjeździłem zobaczymy co dalej pokaże. Widzisz może jakieś inne rozwiązanie przyczyny może coś podpowiesz jak już miałeś z tym styczność. Pozdrawiam.
  6. Witam ponownie. Jak obiecałem piszę co wyszło z tym odpalaniem otóż komputer nie wykazał żadnych błędów natomiast przyczyna okazała się banalna FILTR PALIWA oraz prawdopodobnie jakość paliwa mimo że zawsze tankuję na orlenie ON VERWA. Po wymianie filtra nie to auto znów jeden dotyk i pali jak złoto aż miło. Myślę że może ten wątek komuś pomoże. Pozdrawiam forumowiczów.
  7. Ok. bin79 dam znać ale dopiero w poniedziałek jak dobrze pójdzie. Major mówisz , że nie musi to być pompa paliwa więc jak myślisz co to może być mój silnik ma oznaczenie BMP.
  8. No i wybrałem się do mechanika lecz niestety dopiero poniedziałek wchodzi w grę z komputerem. Co zrobić muszę czekać. Jedna dziwna sprawa się dzisiaj zadziała rano po nocnym postoju odpalił jakby nigdy nic ale to był jego ostatni taki wyczyn reszta rozruchów to już masakra . Bardzo mnie to zdziwiło że na zimnym silniku tak dobrze odpalił. Dziękuję za odpowiedzi może jeszcze ktoś się odezwie.
  9. Dziękuję za odpowiedź. A jeśli podłącze samochód pod komputer to wyskoczy mi informacja że jest uszkodzona właśnie ta pompa?
  10. Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Od pół roku jeżdżę passatem b6 2.0 tdi 140 KM ( wcześniej miałem b5 1.9 tdi 110 KM ) i dzisiaj wyszedł pierwszy problem z moim autkiem. Chodzi mi konkretnie o to iż samochód zaczął ciężko palić obojętnie czy jest silnik ciepły czy zimny. Do tej pory palił na dotyk. Rano przy pierwszym odpaleniu było wszystko okay strzał i pali przejechałem ok 30 kilometrów na chwilę zgasiłem go i zaczęło się musiał kilka razy zakręcić żeby załapał mimo , że był zagrzany. Po południu przy ponownym odpalaniu (silnik wystudzony) ten sam objaw kilka obrotów nim załapał. Natomiast jak już zapali wszystko chodzi jak w zegarku. Jeśli ktoś może mi pomóc w tej kwestii to będę bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności