Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Od pół roku jeżdżę passatem b6 2.0 tdi 140 KM ( wcześniej miałem b5 1.9 tdi 110 KM ) i dzisiaj wyszedł pierwszy problem z moim autkiem.:( Chodzi mi konkretnie o to iż samochód zaczął ciężko palić obojętnie czy jest silnik ciepły czy zimny. Do tej pory palił na dotyk. Rano przy pierwszym odpaleniu było wszystko okay strzał i pali przejechałem ok 30 kilometrów na chwilę zgasiłem go i zaczęło się musiał kilka razy zakręcić żeby załapał mimo , że był zagrzany. Po południu przy ponownym odpalaniu (silnik wystudzony) ten sam objaw kilka obrotów nim załapał. Natomiast jak już zapali wszystko chodzi jak w zegarku. Jeśli ktoś może mi pomóc w tej kwestii to będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to zdecydowanie wina pompy paliwa. Niestety, to częsta bolączka użytkowników naszych pasiorów :) Za wstawienie nowej pompy + roboczna zapłacisz ok. 500PLN. Pozdrawiam i nie zrażaj się ;))

Edytowane przez Skalpel TFSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. A jeśli podłącze samochód pod komputer to wyskoczy mi informacja że jest uszkodzona właśnie ta pompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starożytni Egipcjanie nauczyli nas jednego: Vag prawdę Ci powie ;)))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wybrałem się do mechanika lecz niestety dopiero poniedziałek wchodzi w grę z komputerem. Co zrobić muszę czekać. Jedna dziwna sprawa się dzisiaj zadziała rano po nocnym postoju odpalił jakby nigdy nic :) ale to był jego ostatni taki wyczyn reszta rozruchów to już masakra :( . Bardzo mnie to zdziwiło że na zimnym silniku tak dobrze odpalił. Dziękuję za odpowiedzi może jeszcze ktoś się odezwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bin79

robert 87 jak wrocisz od mechanika daj znac co mu dolegalo ,bo mam ten sam problem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja ci powiem ze nie musi to byc pompa paliwa wcale. Masz BKD silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. bin79 dam znać ale dopiero w poniedziałek jak dobrze pójdzie.

Major mówisz , że nie musi to być pompa paliwa więc jak myślisz co to może być mój silnik ma oznaczenie BMP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Jak obiecałem piszę co wyszło z tym odpalaniem otóż komputer nie wykazał żadnych błędów natomiast przyczyna okazała się banalna FILTR PALIWA oraz prawdopodobnie jakość paliwa mimo że zawsze tankuję na orlenie ON VERWA. Po wymianie filtra nie to auto znów jeden dotyk i pali jak złoto aż miło. Myślę że może ten wątek komuś pomoże. Pozdrawiam forumowiczów.:509:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miales olej na filtrze.problem powroci bo nie nie usunales usterki tylko efekt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz filtr dosłownie miał kolor czarny w porównaniu do nowego a jedynym usunięciem przyczyny to wydaje mi się wymontowanie zbiornika i umycie go bo nic innego raczej mi do głowy nie przychodzi. W tej chwili zatankowałem innego paliwa MAM NADZIEJE :confused: tamto i tak już wyjeździłem zobaczymy co dalej pokaże. Widzisz może jakieś inne rozwiązanie przyczyny może coś podpowiesz jak już miałeś z tym styczność. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zbiornik, tylko puszcza Ci pompa dwu fukcyjna i daje olej do paliwa, czesta usterka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie tylko pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co jeszcze moze byc? Uszczelniacz pompowtryskow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to dla Was banalne pytanie ale co to jest ta pompa dwu funkcyjna i gdzie się to ustrojstwo znajduje? Piszecie też że nie koniecznie to jest ta pompa a więc co jeszcze może być? Proszę o odpowiedź jeśli nie sprawi to kłopotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Robert87 mozesz mi napisac ,czy po 3 miesiacach pomogla wymiana filtra czy trzeba sie szykowac na pompe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze pytanie do fachowcow.. Czarny filtr paliwa i jakby wiecej oleju silinikowego to pewnie objaw padajacej pompy. Czy mozliwe jest ,ze pompa w jedna strone puszcza olej a w druga zasysa paliwo do systemu smarowania _?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To napewno nie pompa dwusekcyjna ( poprawna nazwa to POMPA TANDEMOWA ) tylko uszczelniacze na pompowtryskiwaczach....Problem na bank powróci za jakiś czas ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To napewno nie pompa dwusekcyjna ( poprawna nazwa to POMPA TANDEMOWA ) tylko uszczelniacze na pompowtryskiwaczach....Problem na bank powróci za jakiś czas ...

Wiec po wymianie filtra , raczej to samo , czasem pali, czasem nie.

Masz moze kolego informacje , co nalezy zrobic jezeli leja uszczelniacze na pompowt. , i ile to zajmuje czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej !

Postanowilem zupdatowac temat dla potomnych.

Otoz bylem na diagnostyce w VW, ktora zreszta nie byla potrzebna , bo moje przypuszczenia i mechanika okazaly sie sluszne.

Otoz ciezki rozruch i czarny filtr paliwa (olej) to oczywiscie wina pompy paliwa :637:, czyli wrog znany i nielubiany:p.

Ale opisze jeszcze cale zdarzenie, komiczne niejako.

Otoz ,pojechalem do serwisu na diagnoze , wynik pompa pada. Ok , pan serwisant mowi ,ze auto nalezy zostawic , ja ze nie bo wracam do pracy.

Pan serwisant pyta mnie , co jak mi sie zepsuje w trasie ? Ja na to ,ze dam sobie rade.

Wsiadam do auta, odpalam za 1 razem ... jade ... pierwsze swiatla wlaczam kierunek i czekam na zmiane sygalizacji . Mam ruszyc i co ? ... auto martwe..:P. 20 prob odpalania i nic ... Pompa kaput :mad:

Oczywisicie pan z serwisu mial racje ... auto stanelo. Ponoc pompa starcza na gora 150kkm - statystycznie . Pan dodal ,ze niewazne czym jezdzisz : audi , seat , vw czy skoda wszystko to samo .

Auto odbieram najpozniej w piatek , zobaczymy....

VW rulezzzz nie ma co...

PS. Teskono mi do starej octavi - ponoc u nowego wlasciela na razie bez zarzutu... :(

Edytowane przez turbojajko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności