rob555 Zgłoś #21 Napisano 13 Grudnia 2010 Pompe w baku mozna z gumowego mlotka pociagnac...jak sie podwiesila to ruszy. Ale dyskoteka na desce swiadczyc moze o pompowtryskiwaczu. Radze podpiac sie pod VAGa jak najszybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #22 Napisano 13 Grudnia 2010 z tego co sie wczytalem na forum to ta dyskoteka to jest wtedy jak akumulator sie rozladuje.. nie mam dostepu do vaga.. a nie bede kupowac kabelka za 600zl.. chyba jednak ta glupia pompa paliwa.. pompowtryskiwacz zostal wykluczony bo odpialem zaislanie silnika cale i wtedy probowalem i pompka tez nie ruszyla.. no chyba ze obydwie rzeczy na raz poszly sie walic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekus Zgłoś #23 Napisano 14 Grudnia 2010 ja bym stawiał na pompe! i od tego bym zaczął! ale pod vag musisz podpiąć! bez tego ani rusz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #24 Napisano 14 Grudnia 2010 Błędu pompy nie zawsze pokazuje komp . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #25 Napisano 19 Grudnia 2010 odświeżam temat. jestem po wymianie pompy.. i rzeczywiscie podaje paliwo do filtra buczy itp.. ale niestety nie moge odpalic samochodu bo tylko tyka cos jakby akumulator byl mega rozladowany. po naladowaniu akumulatora to samo z tym ze bardzo salby jest ten akumulator.. czy moglem go uszkodzic? jest tutaj jakies sprawdzanie plynu w nim?? zeby uzupelnic czy cos?? druga sprawa ze po podlaczeniu kablami do kolegi Vectry C disel plus do plusa minus do minusa.. rozrusznik kreci ale tak mega slabo. wlasciwie sie przekreca i wszystko tak przygasa jakby bylo za malo.. Czy on potrzebuje az takiego duzego pradu rozruchowego? czy zajechalem rozrusznik tymi kreceniami?? Sprawdzalem rownież bezpieczniki, przekazniki. i boje sie ze mogelm nie wstawic jakiegos na swoje miejsce ale czy to byloby przyczyna? ma ktos moze zdjecie jakies z bezpiecznikami tymi kolo akumulatora.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #26 Napisano 19 Grudnia 2010 Z drugiego akumulatora kablami z marketu nie odpalisz, gruba izolacja miedzi niewiele:zeco znajdź kogoś niech Ci odczyta błędy, inaczej trudno coś doradzać, poza tym akumulator musi być naładowany,a rozrusznik ma kręcić w okolicach 180 obr/min a nie stękać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mazziii Zgłoś #27 Napisano 19 Grudnia 2010 Ja miałem podobne problemy i okazało się że TURBINA do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #28 Napisano 19 Grudnia 2010 czyli raczej mogę wykluczyć uszkodzenie rozrusznika? i po wstawieniu akumulatora dobrego powinno byc dobrze?? generalnie oryginalny mam 61Ah i prad 330 rozruchowy.. co wydaje mi sie malo jak na disla.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #29 Napisano 19 Grudnia 2010 (edytowane) generalnie oryginalny mam 61Ah i prad 330 rozruchowy.. co wydaje mi sie malo jak na disla.. Normalnie powinnien być 12V 72Ah 380A DIN 640A EN/SAE Co do wartości w "A" to różnice są związane z normą: DIN- niemiecka, EN- europejska, SAE- amerykańska Edytowane 19 Grudnia 2010 przez Michał2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #30 Napisano 19 Grudnia 2010 Michał2008 ale sprawdziłem na stronie VW i do tego silnika i wyposażenia dawali właśnie taki mały 61A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #31 Napisano 20 Grudnia 2010 Kolego jak masz juz slaby akumulator to najpierw wymien akumulator a potem szukaj innych przyczyn. Szkoda wymienic wszystkie elementy - pompa paliwa, turbina itp skoro to moze byc tylko akumulator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #32 Napisano 20 Grudnia 2010 akumulator wymieniony na nowy bosh 74ah 750a zapala na 2s i gasnie.. jak pompa poda paliwo czyli zabuczy to zapali pozniej i po 2s gasnie.. co moze być z tym złomem?? ma ktos vaga we wrocławiu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #33 Napisano 20 Stycznia 2014 Witajcie mam chyba podobny problem. W piątek dojechałem do domu zgasiłem i było wszystko ok. W sobotę wsiadłem do auta i zaczeła mi migać kontrolka świec.W związku z tym, że od jakiegoś czasu miałem problem z jedną świecą ale samochód odpalał próbowałem go odpalić i padł aku. W końcu się zebrałem wymieniłem świece naładowałem aku. Samochód po kilku godzinach odpalil poszedłem do domu po kompa to samochód padł. Później podgrzewania świec już nie było ale samochód kręcił. Stwierdziłem, że może aku jeszcze jest za słaby więc go podłączyłem na dłużej. Obecnie nie ma podgrzewania świec i wyskakuje mi czujnik położenia sprzęgła. Więc nie ma świec i silnik nawet nie kręci. Nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika. Odpiąłem aku na noc, rano wstałem i samochód odpalił za pierwszym razem jak póściłęm sprzęgło samochód zdechł. Gdzie znajduje się czujnik położenia sprzęgła w komorze silnika? da się go na próbę jakoś odpiąć i zobaczyć czy auto odpali? Jest jakiś bezpiecznik od świec? lub kompa? Bardzo prosze o pilną odpowiedź bo własnie zaczęły się mrozy a mam małe dziecko i auto jest mi potrzebne. PS: poniżej fotki z VAGA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_7 Zgłoś #34 Napisano 21 Stycznia 2014 Ecu był kiedyś rozbierany? Błąd pamięci wewnętrznej nie wróży dobrze. Tu widać, że czasami ecu wcale nie startuje, dlatego świece nie grzeją, nie możesz skomunikować się z nim. Czujnik znajduje się na pompce, za aku, pod półką. Nie ma przypadkiem problemu z elektroniczną blokadą kolumny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #35 Napisano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Dzięki za info. Nie mogę się z nim połączyć. Blokada po lekkim wlożeniu kluczyka puszcza i kierownica gaśnie. Po włączeniu zapłonu już nic nie gaśnie i nie ma świec. Możliwe że czujnik sprzęgła wyskakuje przez brak ecu? Wyjąłem ecu był cały w lodzie teraz go grzeję. Wymieniłem akumulator bo poprzedni miał 11,5 po zapłonie. Niestety nowy też gdzie jest przekaźnik lub bezpiecznik od ecu na samym końcu dopiero po pewnym czasie się zapalały świece. A jak odepnę czujnik sprzęgła samochód odpali? Ps miałem robionego chipa PS po wysuszeniu ecu samochód zaczął kręcić niestety nie ma świec, ale to już coś Cały czas w samochodzie chodzi grzejnik może dlatego Nie wiem czy to ważne ale odkryłem że przy wyjęciu kluczyka jest piknięcię klaksonu. znalazłem tylko takie przekaźniki i bezpieczniki + po obu stronach przy drzwiach. gdzie jest od zasilania eku i przekaźnik ecu świec To są moje skrzynki które znalazłem Edytowane 22 Stycznia 2014 przez bundy-er Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #36 Napisano 22 Stycznia 2014 gdzie jest od zasilania eku i przekaźnik ecu świec sprawdź: bezpiecznik SB 14 30A ten zielony pod kodem kreskowym przekaźnik co masz na nim napis 100 w skrzynce w komorze silnika przekaźnik grzania świec to jest C2 w skrzynce bezpieczników pod tą duża w komorze silnika, dojście do tej w której jest C2 tylko po wymontowaniu tej dużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #37 Napisano 22 Stycznia 2014 Sprawdziłem SB 14 był ok ale go wymieniłem - przekaźnik świec to jest ten bosch ostatnie zdjęcie (jak go sprawdzić po wyciągnięciu) - przekaźnik 100 to ecu? (jak go sprawdzić po wyciągnięciu) ---------- Dodano o 13:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:43 ---------- A wiesz możę gdzie w b6 jest odpowiednik tego przekaźnika 109 w b5 od zasilania ecu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #38 Napisano 22 Stycznia 2014 Sprawdziłem SB 14 był ok ale go wymieniłem Zobacz jeszcze SB13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #39 Napisano 22 Stycznia 2014 Sprawdzałem i nic był popękany ale nie spalony. Wymieniłem i nic Quuuuuuuu.........................aaaaaaaaaa Sorki ale powoli mam dość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczek__85 Zgłoś #40 Napisano 8 Lutego 2016 Witam, chciałem się dołączyć do tematu. U mnie problem iż odpaleniem objawia się następująco. Po włożeniu kluczyka wszystko tyka , dyskoteka na liczniku i koniec auto nie gad. Mam silnik bmr A popodlaczeniu jakimś vagiem mogę zapomnieć po tylko tykają przekazniki Czy toteż akumulator ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach